X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם BODY SHOP
▪  ▪  ▪
מתוך הקמפיין [צילום: רפי דלויה]

רשת החנויות BODY SHOP, המובילה בתחום הטיפוח והפינוק לגוף, יוצאת בפעילות מיוחדת לקראת החגים, הכוללת השקות חדשות של שני בשמים חדשים בניחוחות ייחודיים לנשים, לצד 30 מארזים שונים, לנשים, גברים ואף זוגיים, במחירים אטרקטיביים במיוחד. במקביל הרשת תעלה קמפיין טלוויזיה רחב היקף, שיעלה בערב ראש השנה, למשך שבועיים ימים ויציג את פעילות החג ברשת.
במסגרת ההשקות החדשות של BODY SHOP לחג, הרשת מציעה שני בשמים חדשים לנשים - VANILA, בניחוח וניל מתקתק, ו-SOPHISTICATED, בניחוח אלגנטי ומרענן, שניהם יימכרו במחיר השקה מיוחד של 99 שקלים בלבד ל-50 מ"ל במקום 156 שקלים! במקביל הרשת מציעה 30 מארזים חדשים ומגוונים, לנשים, גברים ואף זוגיים, המכילים את מוצרי הסדרות המובילות של הרשת, ביניהן סדרת ה"אורכידיאה", סדרת "פרחים לבנים", סדרת הטיפוח לגבר "MENS PRIVATE CLUB", סדרת "ספא תרבויות", סדרת ה-" WHITE MUSK" האהובה ועוד, ויימכרו במחירים אטרקטיביים של החל מ-38.99 שקלים בלבד! לצד ההשקות החדשות, הרשת תציע מגוון מבצעים אטרקטיביים על סדרת המוצרים השונות, כולל מבצע על כל בשמי הרשת, שיימכרו במחיר אחיד של 99 שקלים בלבד, 50% הנחה על מוצר שני מסדרת הטיפוח לגבר וסדרת ה-WHITE MUSK ועוד.
דני בראון, מנכ"ל רשת Body Shop, מוסר: "לקראת החגים החלטנו לצאת בפעילות רחבה המתמקדת בהשקות חדשות של בשמים, לצד מגוון עשיר של 30 מארזים שונים, לנשים גברים ואף זוגיים, כאשר שמנו פוקוס על נושא המחירים האטרקטיביים, במטרה לתת מגוון אפשרויות למתנות מפנקות במחירים לכל כיס. את מגוון המוצרים שלנו הקהל יוכל לרכוש גם ברשת שלנו, המונה כ-40 חנויות בפריסה ארצית רחבה, ובמקביל דרך אתר האינטרנט שלנו, דרכו ניתן להזמין את כל המוצרים החדשים לצד הקיימים בלחיצת כפתור ומבלי לזוז מהבית. את הפעילות נמנף במסגרת קמפיין טלוויזיה חזק, שיופיע בכל ערוצים הטלוויזיה המובילים".
רשת BODY SHOP תעלה בקמפיין טלוויזיה רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום Fox & friends, המבוסס על ערכי הרשת, הדוגלת בשימוש בחומרים טבעיים, ידע רפואי וטכנולוגיות חדשניות, כאשר אריזות מוצרי הרשת ניתנות למחזור והשקיות ידידותיות לסביבה, תוך ניסיון להפחית בכמותן. במקביל הרשת אינה עורכת ניסויים בבעלי חיים ולא משתמשת במרכיבים מן החי.
הקמפיין יעלה בערוצים 22, 10, 24 והערוץ הרוסי בתאריך ה-25.8, ויימשך שבועיים ימים עד ערב חג ראש השנה ב-8.9, ויציג סרטון המשלב יער קסום עם פיות, המדגיש את רכיבי המוצרים המגיעים מן הטבע, כאשר סגיר הסרטון מציג את מבצע החג המרכזי של הרשת, המציע את כל בשמי הרשת, כולל שני הבשמים החדשים, במחיר אחיד ואטרקטיבי במיוחד של 99 שקלים בלבד.
BODY SHOP הינה רשת חנויות לטיפול ופינוק מהטבע, הפונה לנשים וגברים כאחד, ומעניקה חווית קנייה המשלבת מוצרי טיפוח איכותיים, שירות אדיב ומקצועי, ומחירים שווים לכל נפש. הרשת מונה כ-40 חנויות בפריסה ארצית, ומשלבת בין הגישה הטבעית-מסורתית לגישה המדעית-מודרנית, תוך שימוש בחומרים טבעיים, ידע רפואי וטכנולוגיות חדשניות. תכשירי הרשת ניתנים למחזור והאריזות ידידותיות לסביבה. החברה אינה עורכת ניסויים בבעלי חיים ולא משתמשת במרכיבים מן החי. בימים אלה השיקה רשת BODY SHOP אתר אינטרנט חדש המאפשר לקהל הלקוחות לרכוש את מוצרי הרשת באונליין - www.bodyshop.co.il.

תאריך:  22/08/2010   |   עודכן:  22/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il