צ'יקיטה בוניטה, מותג האופנה הטרנדי לצעירות בגילאי 17-11 מבית BONITA, יוצא בקמפיין סתיו חורף חדש בהשקעה של חצי מיליון שקלים. המותג, בעיצוב ובבעלות פרידה ראובני, מציע אופנה שיקית וטרנדית במיוחד עבור קהל היעד הצעיר והוא בעל אופי חצוף, שובב ונשי. את הקמפיין מובילות הדוגמניות הצעירות שלי גולדנברג, 17, וסופי עמר, 16, והוא יכלול קטלוג, פרסום בנקודות מכירה, פעילות אינטרנט ומודעות בעיתונות.
הקמפיין החדש יציג העונה את הצד המתוחכם של צ'יקיטה בוניטה, הבנות התבגרו מעט והן מעודכנות וטרנדיות מתמיד. הקמפיין מתמקד בדור הבלוגרים הצעיר ומראה מה קורה בחדרי חדרים של שתי בנות ובן מ"השכבה". הקמפיין כולו מצולם כחוויה מרעננת בגוף ראשון, צילום דוקומנטרי בחדר וינטג' יפיפה שמדגיש את הסלוגן ש"פתאום זה לא כזה משעמם להישאר בבית".
פרידה ראובני, בעלים ומעצבת: "צ'יקיטה בוניטה הוקם כתוצאה ממחקרים רבים שערכנו, ומתוך בדיקה בנקודות המכירה בחנויות, שהעלו כי קיים מחסור בנישה הפונה לבנות בגילאי 17-11, וכן מתוך רצון עז בקרב הבנות בחתך גילאים זה ל'קולקציה אופנתית' יותר מההיצע הקיים. המותג פועל בהצלחה זו שנה השנייה ואנו רואים בו מנוע צמיחה מרכזי של הרשת".