X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם איקאה
▪  ▪  ▪

איקאה ישראל משיקה את קטלוג 2011 וחוגגת 60 שנה להפקת הקטלוג בעולם כולו. בישראל זהו הקטלוג האחד עשר במספר. גם השנה הקטלוג מציג הורדת מחירים של כ-2% בממוצע במגוון המוצרים. הקטלוג יופץ לכ-1.25 מיליון בתי אב בישראל בהשקעה של כ-8.5 מיליון שקלים. מסקרים חיצוניים שנעשו נמצא כי איקאה ישראל כבחירה הראשונה לעיצוב, ארגון וריהוט הבית.
מגוון הרהיטים והאביזרים בחנות עומד השנה על 7,462 מוצרים, מתוכם כ-2290 מוצרים חדשים שייכנסו לחנות בארבעה סבבים במשך השנה. הקטלוג עצמו מציג 2809 פריטים מהמגוון מתוכם 687 חדשים מוצגים בקטלוג. את המגוון כולו ועידכונים שוטפים לגבי מלאי המוצרים ניתן לראות באתר האינטרנט של החברה.
שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל: "גם השנה הקטלוג החדש מציג הורדת מחירים של כ-2% בממוצע על כל מוצרי המגוון. מרבית ההנחה שנעשתה הינה במוצרים שמחירם הנמוך ביותר כדוגמת EKTORP ספה תלת מושבית עם ריפוד BLEKINGE לבן שמחירה היה 2595 וב-2011 - 2245 שקלים, קרי: הוזלה של 13.5%. דוגמה נוספת הינה BILLY ספרייה (שחור,כחול, לבן ואדום) שמחירה בשנה קודמת היה 395 וב-2011 ירד ל-325 קרי: הוזלה של 17.7%.
מהלך זה נובע משיפור מתמיד ביכולות הייצור של איקאה ומהיקפי הייצור והמכירות בכל העולם, המאפשרים לנו להציע מגוון רחב של מוצרים מעוצבים ופונקציונליים במחירים נמוכים, על-מנת שאנשים רבים ככל האפשר יוכלו לרכוש. בנוסף, בקטלוג החדש ניתן דגש על השראה ורעיונות עיצוב מתוך הבנה כי היום הצרכן מגיע למעמד הרכישה כשהוא מוכן מראש, לאחר שבדק את כל אפשרויות הקנייה בשוק ומתוך ציפייה לקבל ערך מוסף מהביקור בחנות. באמצעות הקטלוג, המציע רעיונות עיצוב למגוון סגנונות חיים, יכול קהל לקוחותינו להתרשם מראש מהאפשרויות המגוונות שאיקאה מציעה".
כמדי שנה מחירי הקטלוג תקפים לשנה שלמה, עד ה-1.8.11.
קטלוג ללקוחות המחלקה העסקית
לאור המשך הצלחת פורמט הקטלוג XL, השנה תורחב הפצתו לקהל גדול יותר של המחלקה העסקית והוא יופץ ללקוחות המחלקה וללקוחות פוטנציאליים וכן יוצג גם בעמדות שונות ברחבי החנות לעיון המבקרים. לדברי גבאי, המחלקה העסקית, אשר החלה פעילותה לפני 6 שנים, רשמה גידול מרשים של כ-25% במכירות במהלך שנת 2010, לעומת שנה קטלוגית מקבילה.
מה חדש?
הקטלוג השנה כולל 376 עמודים המציגים יותר תמונות השראה להצגת סיטואציות חיים שונות על-מנת שיותאם למגוון רחב של קהלי יעד ויותר פתרונות אחסון ומוצרים חדשים. קטגוריות חדרי המגורים, המטבחים וחדרי השינה מקבלות דגש בקטלוג, עם קולקציות חדשות צבעוניות ונועזות יותר. בקטגוריית ריהוט משרדי מוצגים פתרונות חדשים לחללים קטנים וכן פתרונות לאחסון מדיה ולמחשבים נישאים. קטגוריית כלי בית מאופיינת בכניסתם של מוצרים חדשים רבים עם דגש על מגוון מוצרים מקצועיים ואיכותיים לבישול ואפייה.
איקאה ירוקה יותר
כמו בכל שנה, גם השנה איקאה ממשיכה את תרומתה לשמירה על איכות הסביבה. מזה כשנתיים איקאה פועלת לעידוד הפסקת צריכת שקיות פלסטיק בחנות והחלה למכור את השקיות במחיר חצי שקל לשקית קטנה ושקל לשקית גדולה, כשבמקביל הוזילה את מחיר השקים הכחולים הרב פעמיים ל-3 שקלים, עליהן מבטיחה אחריות לכל החיים. מהלך זה הביא לירידה של כ-90% בצריכת שקיות הפלסטיק. החל מספטמבר 2008 ועד היום נרכשו כ-400 אלף שקים כחולים, כאשר כל ההכנסות ממכירת השקיות מועברות לתרומה.
זאת ועוד, איקאה הוסיפה למגוון מוצריה מוצרים ידידותיים לסביבה: מגוון רחב של פתרונות ומוצרים להקטנת צריכת המים, פתרונות טובים יותר להפרדת אשפה ומחזור, מגוון נורות חוסכות אנרגיה (CFL והלוגן), מגוון מנורות עם נורות LED, מנורות שולחן סולאריות, מוצרים המיוצרים משאריות של חומרי גלם ועוד. גבאי: "מוצרי איקאה מיוצרים תוך התחשבות מקסימלית באיכות הסביבה ומתוך אחריות חברתית, הכוללת חסכון במשאבים, שימוש בחומרים ידידותיים לאדם ולסביבה ודאגה לזכויות האדם".
80% מהנסקרים ציינו כי הקטלוג מעניק להם השראה
קטלוג איקאה מודפס השנה ב-200 מיליון עותקים, ב-27 שפות, ב-38 מדינות ברחבי העולם. הקטלוג הינו הכלי השיווקי העיקרי של איקאה ומהווה כמחצית מתקציב השיווק של איקאה ישראל. מסקר שנערך לאחרונה בישראל על-ידי איקאה העולמית עולה, כי ל-80% הקטלוג מסייע בהכנה ותכנון לקראת הביקור בחנות מעניק השראה לעיצוב הבית. מנתוני הסקר ניתן לזהות מגמה של שמירת הקטלוג לאורך שנים ושימוש בו כמגזין עיצוב מן השורה.
אחריות מוצרים
מתוך אמונה במוצריה, איקאה מאפשרת ללקוחותיה ליהנות מתקופת אחריות ארוכת שנים למוצרים מהמחלקות השונות. במחלקת מטבחים ישנה אחריות על ארונות מטבח ל-12 שנים, במחלקת חדרי מגורים ישנה אחריות ל-10 שנים על מסגרות הריהוט לישיבה, למזרנים קיימת תקופת אחריות של 15 שנים, בקטגוריות מערכות קיר ואבזור פנים, ספריות ואחסון מדיה, ריהוט משרדי וכלי בית הועלתה ישנה אחריות לחמש שנים. השנה נוספו קטגוריות חדשות לתעודת האחריות: ריהוט לאמבטיות עם אחריות לחמש שנים ואחריות לסכיני SLITBAR לשלוש שנים.
אודות איקאה
רשת איקאה העולמית כוללת 314 חנויות ב-38 מדינות. מחזור המכירות של הרשת הסתכם בכ-22.7 מיליארד אירו בשנה שהסתיימה ב-31.8.09. בשנה זו ביקרו בסניפי הרשת 660 מיליון צרכנים. אמצעי השיווק העיקרי של הרשת הוא הקטלוג הנשלח ישירות לבתים - בשנה שעברה הודפסו 200 מיליון קטלוגים ברחבי העולם, המהווים את הפקת הדפוס השנייה בגודלה בעולם אחרי התנ"ך. בישראל פועלת הרשת מאז אפריל 2001 באמצעות חנות ענק ששטחה 23,000 מ"ר הממוקמת במחלף פולג בנתניה. מאז פתיחת החנות בישראל ביקרו בה למעלה מ-22 מיליון מבקרים. במרס 2010 נפתחה החנות השנייה של איקאה ישראל, בראשון לציון, אליה גויסו כ-500 עובדים חדשים.

תאריך:  02/09/2010   |   עודכן:  02/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il