X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מרטין פישר גבר על הראל לוי במשחק החמישי והדיח את ישראל מהבית העליון
▪  ▪  ▪
לא עמד בלחץ. לוי (ניר בוקסנבאום). צפו בסיכום משחקי היום

אחרי ניצחונות גדולים בגביע הדייויס על צ'ילה, שבדיה, רוסיה והגעה עד חצי הגמר מול ספרד, הודחה היום (ראשון) נבחרת ישראל מהבית העליון, לאחר שנכנעה 3:2 לאוסטריה במפגש ההישרדות. שחקניו של אייל רן הפסידו בשני משחקי היחידים. דודי סלע הובס על ידי יורגן מלצר 3:0 במשחק הראשון, והראל לוי נכנע במשחק החמישי והמכריע למרטין פישר, במשחקו הראשון אי פעם בדייויס, 3:1 במערכות.

הראל לוי - מרטין פישר 2:6, 6:3, 6:0, 6:3
כשכל הלחץ על הכתפיים שלו, הראל לוי פתח נהדר את המשחק וכבר במשחקון הראשון השיג שבירה נגד האוסטרי חסר הביטחון. לוי שמר על ההגשה שלו בקלילות וגם במשחקון השלישי השיג שבירה ועלה ל-0:3. פישר יצא מהשוק במשחקון החמישי, ובהמשך צימצם ל-5:2, אך זה מעט מאוחר מדי עבור המערכה הראשונה. הראל לוי שמר על ההגשות שלו בזכות עלייה טובה לרשת וניצח 2:6 ועלה ל-0:1.

האוסטרי שיפר את משחק הרשת שלו בפתיחת המערכה השניה ועלה ליתרון 1:2. במשחקון החמישי פיספס הראל לוי שתי הזדמנויות לשבור את האוסטרי, שחזר להוביל ביתרון נקודה, 2:3. למרות הרושם ההתחלתי החלש שהותיר פישר, הוא נכנס למומנטום, השיג שבירה במשחקון השמיני, שמר על ההגשות ולקח את המערכה השניה - 3:6. 1:1 במערכות.

המערכה השלישית היתה כולה של מרטין פישר. האוסטרי (134 בעולם) שלט בכל משחקון בצורה מוחלטת, שבר שלוש פעמים בזכות משחק רשת יוצא מן הכלל ומחץ את הישראלי 0:6, והפך את התוצאה 2:1 לפישר במערכות.

גם הסט הרביעי נפתח בתצוגה חד צדדית, כאשר פישר שבר את לוי כבר במשחקון הראשון, שמר על ההגשות ועלה ל-0:2. לוי התאושש, שמר על ההגשות ולקח משחקון ראשון לאחר לא פחות מ-11 משחקונים רצופים של פישר. לוי עוד הראה סימני חזרה למשחק, שבר את האוסטרי וצימק ל-5:3 אבל מרטין פישר, למרות חוסר הניסיון והעובדה כי מדובר במשחק הדיוויס הראשון בקריירה שלו, הוכיח שאת האופי המתאים לרמות הגבוהות יש לו ובגדול. האוסטרי ניצח 3:6 במערכה, 1:3 במשחק ו-2:3 במפגש כולו.

דודי סלע - יורגן מלצר 6:4, 6:0, 6:3
דודי סלע הגיש ראשון ופתח מצוין את המשחק עם שמירה קלילה על הסרב. מנגד, יורגן מלצר נראה קצת לחוץ ונקלע לפיגור 30:15 אבל 3 סרבים מצוינים סידרו לו ניצחון במשחקון ושויוון 1:1. את המשחקון השלישי סלע לקח על האפס כשהוא נעזר בארבע שגיאות לא מחוייבות של מלצר שמול הגשות פשוטות יחסית שלח את הכדור לרשת והחוצה. 1:2 סלע.

מיד אחר כך המשיך הישראלי ביכולת הטובה ואף הגיע לאפשרות שבירה ראשונה במשחק, אבל האוסטרי ירה שוב חבטות פתיחה נהדרות והשווה ל-2:2. במשחקון החמישי גם מלצר יכל להתהדר בנקודת שבירה משלו, אבל סלע נחלץ ממנה. האוסטרי לא הרפה והשיג עוד נקודת שבירה אבל הישראלי שמר בסופו של דבר על ההגשה. סלע לא ויתר ועל ההגשה של מלצר על ל-0:30, מלצר חזר אבל הישראלי השיג עוד נקודת שבירה אבל שוב לא הצליח לנצל אותה. 3:3.

במשחקון השמיני מלצר כבר היה ביתרון 0:40 אבל סלע חזר עד 40:40 ואחרי כדור גבולי איבד את הריכוז והפסיד עוד הזדמנות לשבירה. איבוד הריכוז השפיע על סלע גם במשחקון הבא ומלצר השיג את השבירה הראשונה במשחק, שמר על ההגשה שלו וניצח 4:6 במערכה הראשונה.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/187199.jpg

ההפסד במערכה לא שינה הרבה וסלע נשאר לא מרוכז גם בפתיחת המערכה השניה. הדבר הוביל לשלוש שגיאות לא מחוייבות ולשלוש אפשרויות שבירה של מלצר, שבאפשרות השניה השיג שבירה ועלה ל-0:1. מלצר שמר על ההגשה שלו בקלילות, מה שסייע לו להשיג שבירה נוספת ולעלות ל-0:3. סלע פשוט היה לא במשחק מאז אותה נקודה גבולית, שבה הוא היה בטוח שהיה בחוץ ופספס שבירה.

ההמשך היה לא פחות רע. סלע פשוט לא תפקד וכמעט לא הצליח לזכות בנקודות. האוסטרי ניצל זאת היטב ותקף כדי לנצח את המערכה 0:6 ולעלות ליתרון 0:2 במערכות.

בפתיחת המערכה השלישית נראה היה שהמגמה נמשכת, מלצר השיג שלוש נקודות שבירה אבל אחרי משחקון ארוך מאוד הצליח סלע לשמור על ההגשה וניצח משחקון אחרי 8 רצופים בהם הפסיד. מלצר שמר בקלילות על ההגשה, ובמשחקון השלישי במערכה, השיג האוסטרי שבירה. הפעם סלע לא הרים ידיים, השיג שבירה חוזרת במשחקון הבא והשווה ל-2:2.

במשחקון השביעי מלצר שוב השיג שבירה, שמר על ההגשה ועלה ל-3:5. סלע היה שבור, הפסיד גם המשחקון הבא ונוצח 6:3 ו-0:3 במשחק כולו.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/187195.jpg

תאריך:  19/09/2010   |   עודכן:  19/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ח"כ חנין זועבי משיבה לשר החוץ שקרא לה לקבל אזרחות פלשתינית ולהתמודד לפרלמנט בעזה מטעם חמאס או פתח    זועבי: זכויותינו במולדת שלנו אינן תלויות בדעותיו של ליברמן ולא בהגדרתה של מדינת ישראל
ליאת הלוי
עדי עזרא נכנס לתפקיד יו"ר נטו אחזקות ומחליף את אביו דוד עזרא
יפעת גדות
מדובר בבדיקה מהירה, ללא קרינה וללא תופעות לוואי, הנותנת תמונה תלת-ממד מפורטת ומדויקת של כל רקמת השד שלא הייתה אפשרית עד כה במכשירי האולטרסאונד הרגילים
איציק וולף
יו"ר הכנסת נאם באזכרה הממלכתית לחללי מלחמת יום הכיפורים    "חטאנו כאשר רצינו "שלא יבלבלו אותנו עם עובדות"; חטאנו כאשר התמכרנו להנחות יסוד, שהפכו לאמונה כמעט עיוורת; חטאנו כאשר השלכנו את החיילים אל תוך התופת, בלי מודיעין"    דיבר על השלום עם מצרים ורמז על המו"מ עם הפלשתינים: "האינסטינקטים הציבוריים שלנו אותתו לנו אז, שלא מדובר רק בפוטו-אופ על מדשאת הבית הלבן, לא במהלך סרק שנועד להכפיש את שמנו"
אלעזר לוין
מצדה זאבי תמכור בגדי נשים, גברים וילדים, וכן נעליים, תכשיטים ומוצרים נלווים, בהנחות של עד 80%    שמלה ב-100 שקל    תשלם ליזם הוותיק יעקב לב 230 שקל למ"ר לחודש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il