רשת FOX עולה בימים אלו בקמפיין אינטרנט ברחבי הרשת ובהמשך גם בפעילות נושאת פרסים בפייסבוק . בקמפיין האינטרנט לחורף 2010 של FOX, שהופק בהשראת קונספט ה- LIPSYNC , ייחשפו הגולשים לבאנרים שבהם ניתן לראות את בר ונועם בקטע מתוך סרטון הפרסומת ששודר בטלוויזיה, עושים LIPSYNC לשיר "FOREVER YOUNG" .
פעילות הפייסבוק תחשוף בפני הגולשים אפליקציה חדישה שתאפשר להם לצלם את עצמם עושים LIPSYNC לשיר "FOREVER YOUNG" (ברוח הפרסומת בטלוויזיה) וליצור סרטונים מקוריים ולשתף עם חברים, כאשר הקליפים הנבחרים ישודרו כסרטון פרסומת של FOX בטלוויזיה- בערוץ 24. קמפיין האינטרנט יעלה באתרים : MASA(נענע, מסנג'ר והוטמייל), mako, Facebook ו -YNET.
בנוסף, יוכלו הגולשים לצפות בסרטון הפרסומת באורך מלא ולהיחשף לתכנים נוספים כגון: סרטון מאחורי הקלעים, קישור לאתר FOX, קישור לדף FOX בפייסבוק, צפייה בקולקציית הקז'ואל המגוונת של החברה בחלוקה למותגים: WOMEN,MEN,KIDS,BABY ובקולקציית ההיריון MOM TO BE, אפשרות ליהנות מפריטי MUST HAVE לעונת החורף הקרובה ועוד.