השפים הכוכבים יקבלו הוראות משף צעיר ואלמוני והמסר במרכז הקמפיין:"זכייה בחישגד לא תאפשר לך להגשים את כל החלומות אבל היא תאפשר לך להגשים חלום שתמיד רצית"
השפים המובילים גיל חובב, צחי בוקששתר, קרין גורן ועזרא קדם יככבו בקמפיין החדש של חישגד של מפעל הפיס, תחת המסר: זכייה בחישגד לא תאפשר לך להגשים את כל החלומות אבל היא תאפשר לך להגשים חלום שתמיד רצית - למשל לפתוח בית קפה משלך.
הקמפיין, בהשקעה של 4 מליון שקלים, יעלה הערב, בערוצים 2,10 ו 1 באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. סרט הפרסומת ילווה בקמפיין שילוט חוצות ובקמפיין אינטרנט.
בסרט הפרסומת שבמרכז הקמפיין יככבו ארבעת השפים כאשר הפעם הם, שבדרך כלל נוהגים לחלק הוראות במטבח, יקבלו הוראות משף צעיר ואלמוני. במהרה אנחנו מגלים שהשף הוא בסה"כ בחור צעיר שאולי לא יגשים חלומו לחלק הוראות למיטב השפים המובילים בישראל, אבל הוא כן הגשים חלום מתוק - בזכות זכייה בחישגד הוא פתח בית קפה, קטן שכונתי וצנוע.
לדברי דורון אנגל, סמנכ"ל השיווק של מפעל הפיס: "קמפיין חישגד החדש ממשיך את הקו הקריאטיבי של הקמפיינים הקודמים, כשהמסר הוא שזכייה בחישגד לא מאפשרת להגשים את כל החלומות, אבל היא בהחלט מאפשרת לזוכה לממש את חלקם. במקרה של הקמפיין הנוכחי, הקמת עסק מצליח בתחום הקולינריה. כמו תמיד בחרנו עבור מסע הפרסום של חישגד באנשים הנוצצים ביותר בתחום והפעם ארבעת השפים המובילים המייצגים את הקולינריה הישראלית העכשווית הרואה באוכל חלק מתרבות הפנאי, ומהווים דוגמא ומודל לכל מי שרוצה להגשים חלום בתחום".