X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אוניברסיטת בן-גוריון
▪  ▪  ▪
נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון, פרופ' רבקה כרמי וסטודנטים, לובשים את חולצת האוניברסיטה שהופקה במיוחד לקראת היום הראשון ללימודים [צילום: דני מכליס, אוניברסיטת בן-גוריון]

בסמסטר א' של שנת הלימודים האקדמית תשע"א, אשר תפתח ביום ראשון הקרוב (10.10.2010), ילמדו באוניברסיטת בן-גוריון למעלה מ-19,000 סטודנטים לכל התארים, בהם כ-4,650 סטודנטים חדשים. נתון זה משקף יציבות במספר הסטודנטים בהשוואה לשנה החולפת. בעוד שבקרב הסטודנטים לתואר ראשון נרשמה עליה קלה, הרי שבקרב הלומדים לתואר שני נרשמה ירידה בשיעור של כארבעה אחוזים.
לראשונה, השנה נפתחו מסגרות לימודיות חדשות המאפשרות שילוב של מדעי הטבע עם מחלקות מפקולטות אחרות, כגון ניהול ומדעי הרוח. חידוש נוסף השנה הוא פתיחתה של תכנית מיוחדת לתואר שני בהידרולוגיה ואיכות המים במסגרת בית הספר ללימודי מדבר ע"ש אילזה כץ בקמפוס האוניברסיטה בשדה בוקר. כמו כן, תיפתח השנה תוכנית חדשה בהנדסת מחשבים בפקולטה למדעי ההנדסה.
נשיאת האוניברסיטה, פרופ' רבקה כרמי, ציינה כי המטרות המרכזיות שהציבה לעצמה האוניברסיטה הן המשך ההשקעה בשדרוג תשתיות ובקליטת חברי סגל מצוינים לקידום מחקר חדשני ומוביל, המשך שיפור כל היבטי השירות לסטודנט, שיפור יחסי העבודה בין כל קהלי הקמפוס, בניית הבניין הראשון בפארק התעשיות המתקדמות ומעון היום לילדי סגל צעיר ותלמידי מחקר במתחם מעונות הקמפוס והרחבת הפעילות החברתית-תרבותית על ידי סטודנטים בקהילה.
המזכיר האקדמי של האוניברסיטה, אברהם בר-און, מסר כי נתוני הרישום המעודכנים לעכשיו, משקפים עליה מרשימה בשיעור של למעלה מ-10% בקרב הסטודנטים החדשים לתואר ראשון בקמפוס האוניברסיטה באילת. כך למשל, במסגרת הייחודית של לימודי ביולוגיה וביוטכנולוגיה ימית רשומים עתה 27 סטודנטים חדשים לעומת 17 שלמדו אשתקד ועוד 17 סטודנטים לתואר שני ו- 3 סטודנטים לדוקטורט כאשר קיימת תחרות קשה על מספר המקומות המוגבל לתואר שני.
בשנתיים הראשונות בתחום זה נלמדות בקמפוס האוניברסיטה בבאר שבע ואילו בשנה השלישית מתקיימים הלימודים בקמפוס אוניברסיטת בן-גוריון באילת, בו הוקמה מעבדת הוראה מיוחדת במימון הקמפוס ובעלות של למעלה מ-2 מיליון ש"ח, אשר בה מתבצעים פרויקטי המחקר של הסטודנטים בשיתוף עם מכוני המחקר הימי הקיימים בעיר.
יצוין, כי השנה נחנך בנין ראשון בקומפלקס מעונות חדיש במתחם הקמפוס באילת והאוניברסיטה ממשיכה להציע מלגות שכר לימוד מלאות ל-3 שנים ללומדים בקמפוס הדרומי.

תאריך:  05/10/2010   |   עודכן:  05/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רבקה כרמי
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il