X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסרבי גבר 0:2 על פרר: "מהטורנירים הטובים שלי". הדנית ניצחה את זבונרבה
▪  ▪  ▪
עוד תואר לאוסף. נובאק דיוקוביץ' (gettyimages)

לאחר הדחייה בגלל הגשמים, יצא יום הגמרים של טורניר בייג'ין לדרך, כאשר במשחק הראשון גבר נובאק דיוקוביץ' על דויד פרר הספרדי. הסרבי, שמדורג 2 בעולם, שמר על התואר שלו מהעונה שעברה, כשהשלים ניצחון 0:2 במערכות (2:6, 4:6). זהו תוארו ה-19 של "ג'וקו" בקריירה.

דיוקוביץ' נהנה מיום טוב של משחק ההגשה שלו וזכה ב-71% מההגשות, לעומת 53% בלבד של פרר. בעקבות הזכייה הבטיח סופית הטניסאי הסרבי מקום בגמר המאסטרס שיתקיים השנה בלונדון. הסרבי ייקח איתו הביתה צ'ק יפה של חצי מיליון דולרים. סך הזכיות של דיוקוביץ' בקריירה מתקרב ל-20 מיליון דולרים.

"אני מאושר מהזכייה", אמר נובאק דיוקוביץ' ועוד הוסיף: "אני שמח שנכנסתי לספרי השיאים בבייג'ין. זה ללא ספק אחד הטורנירים המוצלחים בקריירה שלי. פתחתי את המשחק יחסית טוב, אבל קצת יצאתי בהמשך מהקצב שלי, אני יכול לשחק טוב יותר". דיוקוביץ' בן ה-23 הוא השחקן השלישי העונה, שמגן על התואר שלו משנה שעברה. קדמו לו רפא נדאל (מונטה קרלו) ומארין צ'יליץ' (צ'נאיי).

דויד פרר אמר לאחר ההפסד: "אני חושב שהוא שיחק ללא שגיאות בכלל, ואפילו משחק טוב שלי במערכה השניה לא הספיק. אני חושב שאחת הסיבות שהפסדתי היא שפשוט יצאתי מריכוז".

 אצל הנשים, קרולין ווז'ניאקי, שעלתה למקום הראשון בעולם, ניצחה 1:2 את ורה זבונרבה הרוסיה לאחר משחק שנמשך מעל שעתיים. הדנית שברה את זבונרבה פעם אחת במערכה הראשונה וניצחה 3:6. הרוסיה פתחה מצוין את הסט השני ועלתה ליתרון 1:4 ובהמשך איזנה ל-1:1 עם 3:6 משלה. שבירה אחת הספיקה לווז'ניאקי כדי לקחת את המערכה השלישית עם 3:6 נוסף.

"באופן כללי היה לי משחק טוב", אמרה המדורגת 1 בעולם והוסיפה: "כרגע הכל הולך לי טוב. אני יכולה לנצח כל אחת, אני נמצאת בכושר מצוין ואני כבר חושבת על המאסטרס בדוחא". זהו הניצחון ה-59 של ווז'יניאקי העונה, והיא מובילה את מירוץ הנשים העונה. זהו התואר השישי של הדנית השנה לאחר שזכתה גם בטוקיו, ניו הייבן, מונטריאול, קופנהאגן ופונטה וורדה. אחריה ברשימה ניתן למצוא את קים קלייסטרס עם 4 זכיות (בריסביין, מיאמי, סינסינטי ואליפות ארה"ב).

ורה זבונרבה, שגם היא הבטיחה את מקומה במאסטרס, אמרה: "אני עוד יכולה להשתפר, אני צריכה עוד לעבוד על רמת הריכוז שלי. אם אחשוב רק על המשחק שלי אני אנצח".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/190362.jpg

תאריך:  11/10/2010   |   עודכן:  11/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
פרסם שימוע לעניין הסדר "נדידה פנים-ארצית", שנועד להקל על כניסת מפעיל סלולרי חמישי לישראל, בעל תשתית פיזית משלו    ע"פ ההסדר, יזכה המפעיל בשנים הראשונות לפריסה בכיסוי סלולרי ע"י החברות המתחרות
איציק וולף
יו"ר הכנסת פתח את מושב החורף בהצהרה כי על חברי הכנסת לשמור על כוחם אל מול הממשלה    "אין בכוונתי לאפשר לבהלת החירום המדיני לדחוק את עמידתנו על משמר הדמוקרטיה"    "הכרסום השקט הזה, מבית, באושיותיה של הדמוקרטיה הפרלמנטארית שלנו הוא איום מרכזי המרחף מעליה"
איציק וולף
שר הביטחון ויו"ר העבודה נלחץ מן הביקורת הפנימית במפלגתו ומנצל את העברת חוק משאל העם בוועדת השרים ל'שבירה' שמאלה    "הצעת החוק המיותרת הזו יוצרת סימן שאלה על רצונה ויכולתה של הממשלה להוביל תהליך מדיני"
יפעת גדות
למרות שקולומבוס לא היה הראשון שהגיע לאמריקה, הגעתו ליבשת היא שגילתה לאירופה בעת ההיא את ה"עולם החדש"    עד יום מותו היה משוכנע כי גילה דרך ימית להודו    רק ב-1501 הבין אמריגו וספוצ'י כי מדובר ביבשת חדשה
איציק וולף
יו"ר האופוזיציה שוללת חבירה לממשלת נתניהו    בישיבת הסיעה הראשונה במושב החורף אמרה כי "מדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה חוסר עשייה, גמגום, דיבורים חזקים שהופכים אותה לחלשה יותר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il