X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סוגת
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

מלח דל נתרן של סוגת - " תערובת מלח ים 50% פחות נתרן", נבחר למוצר השנה בחדשנות מבין מאות מוצרים שהוגשו לוועדת ההנהלה של SIAL בצרפת. בעקבות הזכייה כמוצר השנה בחדשנות, יוצג המלח דל נתרן של סוגת בתערוכה ב- SIAL וכן חברת סוגת תקבל את הזכות להטביע את לוגו מוצר השנה על גבי אריזת המוצר.
מלח דל נתרן של סוגת עשוי מ- 100% רכיבים טבעיים מים המלח. זהו מלח המועשר באשלגן המכיל חצי מכמות הנתרן הקיימת במלח רגיל. הפחתת כמות הנתרן עוזרת להורדת לחץ דם כאשר הערבוב של פחות נתרן יחד עם אשלגן - הוא ערבוב מושלם, מה עוד שחיבור המלח מים המלח עם המינרלים מים המלח הינו חיבור טבעי. בעקבות כך זכתה חברת סוגת בפרס החדשנות בתערוכת המזון SIAL שבצרפת.
דיוויד פרנקלין, יו"ר ומנכ"ל סוגת: חברת סוגת בחרה השנה להרחיב את סל המוצרים לצרכן ועל כן נכנסה השנה גם לקטגוריית המלח. כמו בכל תחום שסוגת נכנסת אליו, ההחלטה התקבלה לאחר לימוד ובחירה של הספקים וחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר. בחברת סוגת, אנו דואגים להשיק מוצרים, בעלי ערכים תזונתיים, משופרים ועל כן בעלי ערך מוסף לצרכן, בדיוק כפי שניתן למצוא במלח דל נתרן. אנו גאים על כך שמומחי מזון מצרפת בחרו במוצר של סוגת בישראל מבין מאות מוצרים מכל העולם שהגישו מועמדות למוצר השנה בחדשנות ונייצג את ישראל בכבוד"
על המלח דל נתרן של סוגת
מלח משמש מאז ומעולם לתיבול ולהכנת מזון, לשימור בשר, כבישת ירקות ופירות, חביצת גבינות והוצאת דם מהבשר (גם מטעמי כשרות). יחד עם זאת, ארגון הלב האמריקאי (AHA) מציין כי צריכה מוגזמת של מלחים, ביניהם נתרן כלורי, מובילים ליתר לחץ דם-הקשור במחלות לב, היווצרות אבנים בכליות ועוד.
במחקר שפורסם בThe American journal of clinical nutrition - נבדקו ההשפעות ארוכות הטווח של מלח דל נתרן על תמותה ממחלות לב. המחקר הראה שיפור בטווח הארוך בכל הנוגע לתמותה ממחלות לבביות והוצאות רפואיות הקשורות במעבר ממלח רגיל למלח דל נתרן (המועשר באשלגן). אפקט זה נגרם על פי המחקר ככל הנראה עקב הפחתת צריכת נתרן והעלאת צריכת אשלגן. ארגון הבריאות העולמי (WHO) מציין כי תוספת של אשלגן לתפריט מפחיתה את לחץ הדם ומבטלת את הסימפטומים שנובעים מצריכת נתרן מוגברת.האשלגן חיוני לפעילויות שונות בגוף כמו: פעילות קרדיו -וסקולרית, שליחת מידע עצבי, תהליכי פירוק בגוף, וויסות מעבר חומרי הזנה לתוך התאים. בנוסף, לאשלגן תפקיד חיוני כמווסת את מאזן הנוזלים. צריכת אשלגן מפחיתה כאבים ריאומאטיים ומסייעת לדלקות שגרוניות - האשלגן משחרר את החומציות ומקל על הקשיחות של המפרקים. הוא מפחית כאבים טבעי ומסייע לריפוי מהיר של חתכים, חבלות ופציעות אחרות.

תאריך:  12/10/2010   |   עודכן:  12/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il