X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם משרד עורכי הדי "משה נסים, רינקוב, סנדרוביץ''
▪  ▪  ▪
בתמונה: עו"ד שלמה ארדמן [צילום: יח"צ]

משרד עורכי הדין 'משה נסים, רינקוב, סנדרוביץ'' בראשותו של שר האוצר ושר המשפטים לשעבר עו"ד משה נסים מרחיב את שורותיו ומצרף לצוות השותפים את עוה"ד שלמה ארדמן. ארדמן מומחה במשפט אזרחי ינהל את מחלקת הליטיגציה האזרחית של המשרד. ארדמן מצטרף לצוות השותפים הנוכחי עו"ד משה נסים ראש המשרד, עו"ד מוטי רינקוב העומד בראש האגף האזרחי מסחרי של המשרד, עו"ד אבי סנדרוביץ' העומד בראש אגף הנדל"ן והאגף המוניציפלי, עו"ד רון חמד, עו"ד מוטי ריבקינד, עו"ד יצחק וייסמן והשותפה הטרייה עו"ד נתלי נוי העומדת בראש מחלקת ההייטק והטכנולוגיה החדשה של המשרד.
עוה"ד שלמה ארדמן (41), הינו מומחה בליטיגציה אזרחית - מסחרית בעל ניסיון עשיר של למעלה מ-15 שנים של הופעות בבתי המשפט לכל ערכאותיהם. ארדמן הצטרף למשרד בשנת 2008. במהלך עבודתו המשפטית במגוון רחב של תחומי המשפט האזרחי ייצג את לקוחות המשרד במאות תיקים בבתי המשפט השונים לרבות בתיקים עקרוניים בבית המשפט העליון, תחילה בתחום הנזיקין והביטוח ולאחר מכן בתחום המשפט המסחרי. נחשב למומחה בתחומו ולאחד מעורכי הדין המוערכים בתחום הייצוג בבתי המשפט. ארדמן הוא בעל בקיאות מיוחדת בסדר הדין האזרחי. בנוסף למומחיותו בליטיגציה מסחרית מוביל ארדמן גם הליכי כינוס נכסים, פשיטת רגל וייצוג חברות ולקוחות בקשיים ואף הצליח להשיג בתחום זה תקדימים בבתי המשפט. ארדמן הוא גם מחבר הספר "נאמנות מכוח הדין" אשר מצוטט בפסקי הדין של בית המשפט העליון ובבתי המשפט השונים.
עוה"ד משה נסים ציין כי "הצטרפותו של עוה"ד ארדמן כשותף חדש תורמת להעמקת פעילות המשרד והתרחבות בליבה העסקית של הפירמה. התרחבות זו באה לידי ביטוי גם במעבר המשרד למגדל המשרדים "איילון ביטוח" במתחם הבורסה ברמת גן בשטח של כ 1200 מ"ר.
הפירמה 'משה נסים, רינקוב, סנדרוביץ'' הוקמה בשנת 1999 על ידי שר האוצר ושר המשפטים לשעבר עורך הדין משה נסים, יחד עם עורכי הדין מוטי רינקוב ואבי סנדרוביץ. המשרד מעסיק כ- 70 עובדים, עורכי-דין ומתמחים. תחומי הפעילות של המשרד הם בעיקר בתחום המשפט המסחרי - אזרחי ובמשפט הציבורי. המשרד מתמחה במיזוגים ורכישות, עסקאות במקרקעין, דיני החברות, עריכת חוזים, הייטק וטכנולוגיה, קלינטק, עסקאות בינלאומיות, עריכת מכרזים, ייצוג חברות גדולות במשק וייצוג משפטי בכל הערכאות כולל אכיפה והוצאה לפועל.

תאריך:  20/10/2010   |   עודכן:  20/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il