X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם SKECHERS
▪  ▪  ▪
[צילום: פקשוט-אבי ולדמן]

חברת ההנעלה הבינלאומית SKECHERS משיקה מהדורה מוגבלת של נעלי Skechers Shape-Ups Awareness שעוצבה במיוחד עם סמל הסרט הורוד של הקרן לחקר סרטן השד. על כל זוג נעליים שיימכר בחנות הדגל בנמל תל אביב וברשת חנויות מגה ספורט ברחבי הארץ מחיר הנעליים 599 ש"ח , תתרום חברת MGS המייבאת את המותג SKECHERS לישראל 25 ש"ח וזאת בנוסף לתרומה של 10$ של חברת SKECHERS העולמית.
מייקל גרינברג, נשיא SKECHERS מסר :"נעלי Shape-Ups נועדו לשלב את אורח החיים הבריא והכושר הגופני בסגנון החיים של כולנו, ולכן היה זה טבעי שנתפתח נעל המגבירה את המודעות לסוגיה חשובה בבריאות האישה כגון סרטן השד." אמר. כל מי שירכוש נעלי Shape-Ups Awareness יעשה צעד חיובי לשיפור בריאותו האישית אך גם יסייע לאחרים להיאבק במחלה איומה זו. אנו בטוחים שמכירות נעלי Shape-Ups Awareness יעלו תרומה משמעותית לקרן לחקר סרטן השד ויסייעו בהצלת חיים."
מיירה ביבלוויט, נשיאת הקרן לחקר סרטן השד מסרה : "כאשר SKECHERS פנו אלינו, נענינו ברצון לשתף פעולה עם המותג הבינלאומי המסוגל לחולל השפעה גדולה בתחום המחקר של סרטן השד," אמרה. "יש סינרגיה טבעית בין הקרן לבין SKECHERS מאחר ושני הגופים מקדמים את החשיבות של פעילות גופנית במאבק נגד סרטן השד."
אודות Skechers Shape-Ups
נעלי Shape-Ups הושקו בידי Skechers Fitness Group ב-2009. אלו הן נעלי הליכה טכניות שנועדו לחזק את השרירים, לסייע בהרזיה ולשפר את היציבה. הנעליים מצוידות בסוליה חיצונית קשתית ובעקב Resamax אשר יחדיו מדמים את ההליכה על חול רך. נעלי Shape-Ups מספקות אי-יציבות טבעית מתמדת המפעילה את השרירים בכל צעד. בדומה לנעלי Shape-Ups אחרות של Skechers.
את המהדורה המוגבלת של Shape-Ups Awareness , ניתן יהיה להשיג בבלעדיות ברשת חנויות מגה ספורט ברחבי הארץ , ובחנות הדגל של Skechers בנמל תל אביב.
אודות הקרן לחקר סרטן השד
הקרן לחקר סרטן השד היא ארגון בלתי תלוי וללא כוונת רווח שמטרתו למנוע ולרפא את סרטן השד. הקרן מממנת מחקרים קליניים ואחרים במרכזים רפואיים מובילים בעולם ופועלת להגברת המודעות הציבורית לבריאות הסד. מאז הקמתה גייסה הקרן יותר מ-290 מיליון דולר לתמיכה במחקרים קליניים ואחרים במוסדות רפואיים ברחבי העולם העורכים את המחקרים המתקדמים והמבטיחים ביותר בעולם בסרטן השד. למידע נוסף, בקרו באתר הקרן www.bcrfcure.org
קבוצת MGS
קבוצת MGS ספורט טריידינג נוסדה בשנת 1986 .הקבוצה מתמחה בשוק הסיטונאי למעלה מ 20- שנה ומייבאת לארץ את המותגים הבינלאומיים MERRELL ,KAPPA ,OP ,HI-TEC ,ARENA ,CONVERSE ,SKECHERS ,DIADORA ועוד.קבוצת MGS היא אחת החברות המובילות בתחום הספורט והאופנה בישראל ומבטיחה להמשיך ולהוביל את דגל החדשנות בשוק הספורט והאופנה גם בעתיד.

תאריך:  21/10/2010   |   עודכן:  21/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il