X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הארגון קרא לאזרחים זרים לצאת משטחה של ישראל; שרון הוכרז כמבוקש; בישיבת הממשלה כינה שרון את ראשי הרש"פ: בכיינים שנותנים לטרור להשתולל
▪  ▪  ▪

ארגון החמאס פירסם היום (יום ה', 12.6.03) הודעה חריפה בה הודיע כי הפיגוע אתמול בירושלים, הינו ראשון בסדרת פיגועי נקמה על ניסיון ההתנקשות הכושל בדובר הארגון, רנטיסי. הארגון קרא לאזרחים זרים לצאת משטחי ישראל, מחשש שחייהם יפגעו. נציג החמאס בלבנון איים בשידור ברשת אל-ג'זירה כי בכוונת הארגון להתנקש בחייו של ראש הממשלה. שרון הוכרז כמבוקש.
הבוקר התכנסה הממשלה התכנסה להערכת מצב בעקבות הפיגוע בירושלים. בפרק הביטחוני-מדיני דנו השרים בהסלמה במצב הביטחוני בימים האחרונים.
במהלך הישיבה הגדיר ראש הממשלה, אריאל שרון את ראשי הרשות הפלשתינית "בכיינים שנותנים לטרור להשתולל". על ראש הממשלה הפלשתיני, אבו מאזן אמר שרון: "אבו מאזן הוא אפרוח שעוד לא צמחו לו נוצות. אנחנו נטפל בטרור עד שיצמחו לו נוצות"
שרי שינוי טענו שהסיכול הממוקד של רנטיסי שייך גם לקבינט המדיני ולא רק לביטחוני. במהלך הישיבה, אמר השר פריצקי, כי נושאים כאלה מקומם גם בפורום המדיני.
הרמטכ"ל, משה (בוגי) יעלון, אמר כי ישראל נתונה במלכוד, מצד אחד הפלשתינים ממשיכים בטרור, אך מצד שני האמריקנים מבקשים מישראל להתחשב בפלשתינים.
בתגובה שאל השר כץ כיצד ישראל תוכל לצאת מהמילכוד. ראש הממשלה שרון פנה בתשובה לשר כץ, ואמר: "לא נפסיק את הפעילות נגד הטרור". ראש הממשלה הכחיש טענות לפיהן התחייב בפיסגה בעקבה שלא לפגוע בראשי הטרור. "לא היה ולא נברא, המדיניות של פגיעה בראשי הטרור תימשך, אין שום כוונה לשנות אותה או להמתין עד שהפלשתינים יפעלו", אמר שרון.
בסקירה הביטחונית צוין, כי המטען שפוצץ אתמול המחבל לא היה מטען גדול, אך היה אפקטיבי ובעל הרס רב. המחבל הגיע מתשתית הטרור בחברון. הטענה של הפלשתינים כי אין להם שליטה על השטח - לא נכונה.

תאריך:  12/06/2003   |   עודכן:  10/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
הגיש בשבועות האחרונים חמש (5) תביעות דיבה נגד מקומונים ועיתונים ארציים. טוען כי יוחסו לו אמירות שיש לשרוף את החילוניים כמו "יתושים במלכודת"
רנית נחום-הלוי
כך אמר אתמול ד"ר בגין בהרצאה שנערכה במכון ממר"י; אמר: השלום עם מצרים וירדן אינו דומה לשלום עם הכנופיה הזו; על תרבות השקר הערבית: מי שאמר שרוב הערבים שקרנים היה פרס; על ההתיישבות: אין תחום בו לא נסוגנו מחפירות חיינו
אילת אטיאס
בארץ מתקיימת חציבה פירטית, הגורמת לנזק כלכלי וסביבתי; פרקליטות המדינה: המחצבות פועלות בניגוד לחוק חובת המכרזים; גורמי ממשלה אינם אוכפים את הענישה שקבועה על-פי חוק
אלונה קורן
זאת לאחר שנודע כי מלאי הנפט בארה"ב רשם ירידה - בניגוד לציפיות לפיהן הוא יגדל; עיכובים בחידוש משלוחי הנפט מעיראק תורמים אף הם להתייקרות הנפט
גלית יצחק
הקמפיין תחת הסיסמה: "ביננו גולדסטאר"; המטרה: רענון וחידושו של הלוגו תוך שמירה שקהל הצרכנים למותג לא יפגע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il