X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במכבי מסרבים להיגרר לסערה אחרי ההפסד לק"ש: הטעות עם בן שמעון לא תחזור
▪  ▪  ▪
גולהאר ושעיה. צפו בתקציר המשחק מול קרית שמונה

שבת סוערת עברה על מכבי תל אביב. ההפסד לקרית שמונה 1:0 ולאקס רן בן שמעון, עצבנות רבה בקרב השחקנים וקריאות האוהדים נגד אבי נמני, העלו את מד הלחץ בקבוצה לשיא חדש. שינויים פרסונליים? אפילו לא בתכניות. "התקבלה החלטה, אנחנו לא חוזרים על טעויות העבר כמו במקרה רן בן שמעון", אמרו היום (ראשון) במכבי, "לא ניתן לקהל להכתיב לנו מה לעשות. אנחנו מאמינים בשחקנים וניאבק על האליפות עד הרגע האחרון".

אלירן עטר סובל מדלקת חוזרת בשרירי הבטן. החלוץ לא יתאמן לפחות עד שבת, וכנראה שלא ישחק מול מכבי נתניה ביום שני. יחד עם הפציעה של דמיטאר ראנגלוב, מדובר בבעיה לא פשוטה בחוד של הצהובים.

ביום שאחרי ההפסד לקרית שמונה מנסים במכבי להרגיע את הרוחות. דבר אחד ברור לאנשי הקבוצה, והוא שקול הבעלים מיץ' גולדהאר חייב להישמע.  "מיץ' יודע שהוא יצטרך לדבר בימים הקרובים", אמרו הבוקר בהנהלת הצהובים, "הוא יודע שהוא לא יכול להשאיר ואקום במקום של ההנהלה ויהיה חייב להגיב על כל מה שקורה".

אתמול בסיום המשחק המתינו מספר אוהדים לשחקנים ולמאמנים בקרית שלום. הקשר הבוסני האריס מדוניאנין הקשיב לתלונות האוהדים הזועמים וענה להם: "אנחנו רוצים לנצח. אנחנו רוצים לעשות את זה ואני לא יודע מה קורה לנו. לא שיחקנו טוב ולא הגענו למצבים".גם מאור בוזגלו שמע את דברי האוהדים, שגם בתוך עצמם חצויים בתמיכתם בנמני, והדגיש בפניהם: "אף אחד לא רוצה להעיף את אבי נמני".

צפו בבוזגלו, מדוניאנין ואוהדי מכבי ---->

קבוצה של אוהדים שלא אהבו את הקריאות נגד נמני יבקשו היום להיפגש עם המנכ"ל עוזי שעיה כדי להתנצל על שאירע בשם חלק מקהל אוהדי מכבי. נציגי האוהדים יבקשו להבהיר לשעיה כי לא אהבו את הדרך בה נראו השחקנים על המגרש, במיוחד לאור התמיכה הרבה לה הם זוכים וכי כ-13,000 צופים הגיעו לצפות במשחק.

אלירן עטר (סובל מכאבים בשרירי הבטן) ודור מלול (מתח את השריר הארבע ראשי) לא יחזרו להתאמן עד שיעברו בדיקת אולטרה-סאונד. לראשונה מאז אימוני קדם העונה, החליט הצוות המקצועי לקיים שני אימונים ביום שלישי, כשיום החופש של השחקנים הוזז ליום ד'.

נמני עצמו שמע את קריאות הקהל בבלומפילד ואמר בסיום ההפסד: "אלו דברים שקורים, ומי שבוחר להיות בתפקיד שלי יודע שיש לכך מחיר. אני בחור חזק, עברתי הכל בכדורגל ואני יודע לקחת הכל בפרופורציות".

"אני מבין את האכזבה של הקהל אבל הם צריכים להתרכז בקבוצה ולחכות עם הקריאות עד לשריקת הסיום. לפני כמו צריך לדחוף את השחקנים שלפעמים חסרי בטחון או צריכים דחיפה. הקהל יכול לעזור להם. למרות הכל אנחנו עם הפנים קדימה. לא נגיע למצב של כדור שלג כי המערכת בריאה".

תאריך:  21/11/2010   |   עודכן:  21/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
קיבלה אישור מה-FDA להתחלת ניסוי שלב שלישי מזורז לחיסון הכלבת    במו"מ מתקדם עם חברה בינלאומית בתחום הפרמצבטיקה לקראת חתימה על הסכם אסטרטגי להשלמת הפיתוח הקליני והפצת החיסון הפסיבי לכלבת בארה"ב    משווקת את המוצר בהצלחה בישראל, בדרום אמריקה ובאסיה
איציק וולף
ח"כ דוד אזולאי פנה אל היועץ המשפטי לממשלה בבקשה שיורה למח"ש לזרז את החקירה בעניין החשדות לתקיפה מינית נגד ניצב אורי בר לב
איציק וולף
השר עוזי לנדאו יצא מישיבת הממשלה והגיע לתמוך במתנחלים ביהודה ובשומרון שהכריזו על שביתה כללית בעקבות הכוונה להקפיא שוב את הבנייה    "הממשל האמריקני הנוכחי אינו אויב אלא ידידותי אבל עושה טעות קשה"    דני דיין: לא זקוקים למסמך הבנות - יש לנו את התנ"ך
יפעת גדות
שירותי בריאות כללית תספק שירות חדש למבוטחים המזמינים תרופה שאזלה מן המלאי בבית המרקחת - הודעה דרך מסרון תישלח אליהם ברגע שהתרופה תגיע
איציק וולף
ועדת השרים לענייני חקיקה תדון בהצעת חוק להארכת שעון הקיץ עד לחודש נובמבר    ראש הממשלה: יהודים צמים בכל העולם גם במדינות בהן השעון לא משתנה מוקדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il