X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם האגודה לסוכרת נעורים
▪  ▪  ▪

עם הכרזת האו"ם לפני מספר שנים על הסוכרת כעל מגיפה עולמית שיש למגרה, נקבע יום בינלאומי המציין את הסוכרת בעולם כולו. במסגרת יום זה, מתקיימות פעילויות המיועדות להעמיק את המודעות למחלה ולהגביר את החשיפה בציבור לסיכוניה, במטרה להאיץ את המחקר ולמצוא לה מרפא.
השנה, ב-14.11.10, צויין יום הסוכרת בעולם כולו. לציון יום חשוב זה, מקיימת האגודה לסוכרת נעורים את כינוס יום הסוכרת הבינלאומי בישראל ב-24.11.10, באודיטוריום סמולארש, אוניברסיטת רמת אביב, תחת הכותרת: המחקר צועד קדימה. לאירוע מוזמנים חבר הנאמנים של האגודה, אנשים פרטיים, סוכרתיים ובני משפחותיהם, וצוותים מקצועיים.
מה בכינוס?
במסגרת הכינוס יתקיימו הרצאות של מיטב המומחים, החוקרים והרופאים בנושא סוכרת נעורים. בנוסף, תתקיים תערוכה של מגוון המוצרים הקיימים לטיפול בסוכרת, מוצרי תזונה ועוד, וכן הפנינג לכל המשפחה. במקביל, תתקיימנה סדנאות לימוד ויעוץ של אנשי מקצוע: סדנה לספירת פחמימות של הדיאטניות הקליניות: לימור מאור, אירה שולמן ורות משה מחברות הספר "ספירת פחמימות - חופש בדרך לאיזון", המפרט את כל 'סודותיה' של שיטת ספירת הפחמימות (הספר מחולק חינם לכל נרשם חדש לחברות באגודה לסוכרת נעורים), סדנת בישול בריא לילדים, בהנחיית השף אודי ברקן ובאדיבות חברת דין-דיאגנוסטיקה, סדנת יעוץ לבוגרים עם סוכרת נעורים ועוד.
כמו-כן, תתקיים מכירה מיוחדת של הספר "בישולייט" מאת נחמה כהן בהוצאת פלדהיים. הספר, שזכה בפרס ספר השנה בארה"ב לשנת 2006, כולל למעלה מ-200 מתכונים מופחתי פחמימות וללא סוכר. עוד בכינוס: מתחם טיפולים אלטרנטיביים פתוח לקהל, פעילויות יצירה, הצגות ועוד.
הרצאת המפתח תהיה בנושא הטיפול המשולב במשאבה וחיישן (מכשיר למדידה רציפה של סוכר במשך כל שעות היממה), מאת ד"ר אורית פנחס-חמיאל, מנהלת מרפאת סוכרת נעורים מכבי רעננה. הרצאה בנושא טיפול באינסולין מאת ד"ר משה זילבר, מומחה באנדוקרינולוגיה ורפואה פנימית, והרצאה על התקדמות המחקר בנושא יצירת תאים מפרישי אינסולין מאת פרופ' שמעון אפרת, מהמחלקה לגנטיקה מולקולרית של האדם וביוכימיה, מבית-הספר לרפואה, אוניברסיטת תל אביב.
בעקבות מחקרים המצביעים על כך שהטיפול במשאבת אינסולין, יחד עם החיישן, מביא לאיזון טוב יותר בקרב הסוכרתיים, מפעילה האגודה לסוכרת נעורים קרן להשאלה של מכשיר חדשני (חיישן) לכ-35 מרפאות סוכרת ברחבי הארץ, על-מנת לאפשר לחבריה את הטיפול הטוב ביותר, ולסייע להם להגיע לאיזון הנדרש.
האגודה לסוכרת נעורים היא גוף (מלכ"ר) שנוסד ב-1981 על-ידי הורים לילדים החולים בסוכרת מסוג 1 (סוכרת נעורים). בישראל 50,000 חולים מתוכם 5,000 חולים עד גיל 18.
האגודה חרתה על דגלה שתי מטרות עיקריות - מימון הטיפול והמחקר הרפואיים הטובים ביותר למציאת מרפא למחלה ולסיבוכיה, וכמו-כן לשיפור איכות חיי הילדים ומשפחותיהם.
אתר האגודה לסוכרת נעורים. טלפון: 03-5160171.

תאריך:  23/11/2010   |   עודכן:  23/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניצן נתנאל
- הודעה מטעם סופר-פארם
מעין שטרן-מסרטי
- הודעה מטעם לאומית שירותי בריאות
עמליה גלזנר
- הודעה מטעם אורנג'
נפתלי רז
- הודעה מטעם מגזין "על צד שמאל"
צפורת איזנברג
- הודעה מטעם מלון יולדות הדסה בייבי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il