חברת כלמוטור, יבואנית מיצובישי יוצאת בקמפיין פרסום חדש להשקת דגמי הפג'רו KING והמגנום 2004. היקף קמפיין הפרסום שימשך כחודש - מיליון ש"ח. את הקמפיין יעלה משרד הפרסום אדלר - חומסקי - ורשבסקי.
סיסמת קמפיין המגנום: "אחרת, בשביל מה אתה עובד כל כך קשה?" והפג'רו "Its Good To Be King", ממחישה את המסר של פנאי ואיכות חיים בנהיגה ברכבי השטח המובילים בעולם המעניקים גם תחושה של עוצמה וביטחון בנהיגה בשטח.
רון פת, מנהל השיווק והמכירות של מיצובישי ציין, כי החברה ממתגת את הרכבים כדו-שימושיים, לעבודה מאומצת מצד אחד ולתרבות הפנאי והבילוי מצד שני.
הקמפיין שיעלה ב-20 ליוני יכלול פרסום בעיתונות הארצית עיתוני הרכב וקמפיין משולב באינטרנט באתרי חדשות, ספורט ורכב.