X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המחבטים הבכירים של ישראל יזכו ליום אימונים נוסף, כמו אוקון והראל
▪  ▪  ▪
סלע, נכנס לסבב בשלישי

דודי סלע ושחר פאר, המחבטים הבכירים של ישראל, יזכו ליום אימונים נוסף ויפתחו את אליפות ישראל ביום שלישי, כמו גם הראל לוי ונועם אוקון. מחר (שני, 09:30) יחל באופן רשמי בית הגמר של האליפות, לאחר שהיום הסתיימו ברעננה משחקי מוקדמות אליפות ישראל.

משחקי הגמר של האליפות יתקיימו ביום שישי (24.12) ויועברו בשידור חי בערוץ הספורט

אמיר ויינטרוב (2), שעלה לסיבוב השני ללא משחק, יפתח כבר בשני ויפגוש את אלוף ישראל לנוער, דור בלפר, שניצח הבוקר 4:6,4:6 את דניאל יעקבי.

סלע יפגוש את המנצח בין גל חקאק ליהונתן קאופמן, שישחקו גם הם ב-09:30, בעוד לוי יפגוש את המנצח בין איגור סמילנסקי לאביב בן שבת, שישחקו באותה בשעה. עוד בשני, דניאל קריפק ודניאל סקריפניק ייפגשו, כאשר המנצח מביניהם יפגוש את אוקון.

בנשים, יוליה גלושקו תפתח את משחקה בסיבוב הראשון מול קטיה טור. משחקה של שחר פאר (1) מול מרי מלקין יתקיים ביום שלישי, ככל הנראה בשעות הבוקר. קרן שלמה, כזכור, תפתח מול רונה לויאן, גם כן בשלישי. המנצחת בין השתיים תפגוש את דניז חזניוק, שניצחה היום את עופרי לנקרי 0:6,5:7.

במשחק נוסף שהתקיים היום ניצחה חן אסטרוגו את מרגריטה סקריפניק 0:6,4:6. אסטרוגו תפגוש את המנצחת בין רותם שוובר לקטיה קריבושפוב, שיתמודדו בשני ב-12:00. משחק נוסף שיתקיים באותה שעה יפגיש את ליאת צימרמן ולי אור.

יתר משחקי הסיבוב הראשון שיתקיימו בשני (09:30): ניקיטה סויפר - אור רם, אלון פיימן- נועם מזור, סער סטיל - בני עוזר, דניאל טינטריוב- בר בוצר (לא לפני 12:00).

במקביל לאליפות ישראל, לראשונה יתקיים ברעננה טורניר "אתנה" בשיתוף המועצה הציבורית לקידום נערות ונשים בספורט, לבנות מובילות בטניס הישראלי בגילאי 13-17 . בטורניר יחולקו פרסים בגובה 20,000 שקלים, לצורך סיוע לנסיעות לתחרויות ומחנות אימונים בינלאומיים.
 
ישתתפו שמונה המדורגות הבכירות בשנתונים 94-95 ושמונה המדורגות הבכירות בשנתונים 96-97. הטורניר ישוחק בשיטת בתים במשך ארבעה ימים, כאשר משחקי הגמר ייערכו במקביל למשחקי הגמר באליפות ישראל לבוגרים.

בקטגורית 94-95 צפויות להשתתף ליבי מש, אילונה גולינקר, רותם שוובר, הילה מזרחי, יער שפיר, קטיה קריבושפוב, לי אור ומעיין סלע.

בקטגורית 96-97 ככל הנראה ייקחו חלק ולריה ניקולייב, טליה זנדברג,ענת אבקין, פולינה לב, לי בן אור, אליס גופמן, אביטל וייסבוך ואניטה רסקין.

תאריך:  19/12/2010   |   עודכן:  19/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף, עידן יוסף
התאחדות הסטודנטים הגיבה בזעם רב על אישור רפורמת הקיצבאות לאברכים המעגנת בחוק את מתן מלגות הקיום לתלמידי ישיבות בלבד    "עוד לא אמרנו את המילה האחרונה ואנחנו בוחנים את דרכי הפעולה להמשך"
איציק וולף
הורים שכולים מאסון צאלים ב' שיגרו אל הרמטכ"ל מכתב ובו מחו על כוונת חטיבת השיריון 401 וגדוד 9 לערוך ניסוי במערכת ההגנה "מעיל רוח" שיכלול ירי טיל לעבר טנק מאוייש    הרמטכ"ל הורה לבטל את התרגיל
איציק וולף
נשיא המדינה המשיך בביקורי התנחומים בבתיהם של 44 הנספים בדליקת הענק בכרמל    ביקר בביתו של קצין המשטרה הבכיר ליאור בוקר
מערכת אתר ערוץ הספורט
מנג'ר ארסנל על שחקן הפועל: "לא פשע להעריץ שחקנים ממקום אחר"
איציק וולף
התנועה לאיכות השלטון פנתה לשר לביטחון פנים וליועץ המשפטי לממשלה בבקשה לשקול בשנית את מינויו של יעקב גנות לתפקיד מנכ"ל המשרד לביטחון פנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il