X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גלושקו אימללה את שחר, שניצחה 0:6, 6:4, 5:7. בקרוב: סלע-ויינטרוב
▪  ▪  ▪
פאר, עוד תואר לכיס

זה התחיל באופן צפוי, נמשך בצורה מפתיעה וכמעט הסתיים בסנסציה. ובסוף? שחר פאר אלופת ישראל בפעם השביעית אחרי 0:6, 6:4, 5:7 על יוליה גלושקו בגמר דרמטי במיוחד.

"היה מאוד קשה, אמרתי ליוליה שהיא שיחקה מעולה", סיפרה פאר בסיום. "היא הייתה מאוד אגרסיבית ואני חושבת שהמחמאות היום הן לה ולא לי. האמנתי שהיא יכולה לחזור, לא סתם היא לקחה עכשיו שני טורנירים וניצחה שחקניות מעולות. היא הראתה הרבה אופי. לי היו כמה הזדמנויות להמשיך במומנטום ולא לקחתי אותן. ידעתי שאם אני רוצה לקחת את המשחק אני צריכה להיות יותר אגרסיבית גם אם אני אחטיא כמה כדורים. יש נקודות שמשנות משחקים ואת זה אני יודעת מהסבב".

"המשחק הזה היה היחיד באליפות ישראל שבאמת היווה הכנה טובה לאוסטרליה", הוסיפה פאר. "ביום חמישי אני נוסעת ומתחילה להתכונן לגראנד סלאם הראשון של 2011. ונוס וויליאמס אני כבר לא אהיה בכל הנוגע לסרב, ואולי גם לא יוליה גלושקו שנתנה לי היום אייסים, אבל אני חושבת שאני יכולה להשתמש היום יותר בסרב שלי".

על השאיפות בסוף 2011 אמרה פאר: "אני רוצה קצת יותר להצליח בגראנד סלאם, יותר רחוק משמינית הגמר. השנה היו לי כמה חצאי גמר בטורנירים גדולים ואני רוצה לנסות לזכות. אני מאמינה שאם אעשה שנה טובה גם אכנס לטופ 10".

"חשוב שיוליה תלמד לקחת את הנקודות החשובות, בסופו של דבר ניצחתי כי לקחתי עוד שתי נקודות", ניתחה פאר. "צריך לדעת להכניס את הסרב בנקודה החשובה, וזה המון ניסיון. ככל שהיא תשחק מול שחקניות טובות, היא תלמד את זה".

"לשחר מגיע קרדיט, כל הכבוד. הייתי קצת בהלם בסט הראשון", אמרה גלושקו. "האמנתי שאני יכולה לנצח. ידעתי שאני צריכה להיות שם עד הסוף".

מהלך המשחק
עבור פאר היה זה הגמר החמישי ברציפות והשביעי בסך הכל בקריירה המרשימה שלה עד כה. גלושקו, הטניסאית מספר 2 של ישראל שהכניעה בחצי הגמר את דניס חזניוק הצעירה, התרסקה עם הפתיחה ואיפשרה לשחר לרוץ ל-0:6 קליל.

המערכה השניה נפתחה בצורה דומה, אך במשחקון השני ניצלה גלושקו את ההגשה ואיזנה ל-1:1. איבדה שליטה, או עניין, וגלושקו הצליחה לשבור ל-3:4. שחר מיד שברה בחזרה, אך נשברה וגלושקו השוותה ל1:1 במערכות (4:6).

פאר עלתה למערכה השלישית נחושה לסגור את הסיפור ועלתה ל-0:2. גלושקו שברה, אבל שחר הגיבה בשבירה משלה וקבעה 1:3. הפייט נמשך ובמשחקון התשיעי (4:4) השיגה גלושקו נקודות שבירה, אך קרסה. היא עוד נאבקה בפיגור 6:5, אבל נכנעה 7:5 ופאר אלופת ישראל בפעם החמישית ברציפות. שיא הזכיות הרצופות בנשים (8) שייך עדיין לטובה אפשטיין, שקטפה את התואר 12 פעמים בסך הכל.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/203026.jpg

תאריך:  24/12/2010   |   עודכן:  24/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מזכירת המדינה האמריקנית לשעבר קונדוליזה רייס שלחה ב-2008 מברק ובו גילתה כי הפצצת הכור הסורי בדיר א-זור נעשתה על-ידי ישראל    חשפה כי הכור היה קרוב מאוד להפעלה    בעבר כבר נטען שישראל אחראית לתקיפה בפליטות פה של ישראלים ואמריקנים, אך כעת מדובר במסמך אמריקני רשמי שמגלה פרטים חדשים על שיתוף הפעולה הישראלי-אמריקני שקדם לפעולה
איציק וולף
היועץ המשפטי לממשלה שליווה את חקירת העסקת העובדת הזרה על-ידי שר הביטחון אהוד ברק ורעייתו נילי פריאל העסיק בעצמו עובד זר לא חוקי    העובד פוטר כשוינשטיין מונה ליועמ"ש    משרד המשפטים: "לפי בדיקת גברת וינשטיין הוא היה עובד חוקי השוהה בארץ כדין. מעבר לכך, לא התבקש על ידה אישור נוסף"
מערכת אתר ערוץ הספורט
הדרגים נקבעו. הצהובים ינסו להמנע מבארסה. שאראס כן יתקבל בברכה
עידן יוסף
המפגינים הביעו סולידריות עם מכתב הרבנים והתקוממו נגד הקפאת הבנייה בהתנחלויות
עידן יוסף
סגן שר הבריאות פנה לראש הממשלה וביקש את התערבותו במשבר "ביקור חולים" כדי למנוע סגירתו    ליצמן מעוניין בתוכנית הבראה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il