X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אנגלידיס העביר מסרים לבעלים כששמע קריאות "תתפטר" לעבר המנג'ר בבלומפילד
▪  ▪  ▪
ככה הוא נראה במשחקו האחרון כמנג'ר. נמני (אורטל דהן). צפו באוהדים הזועמים

הלם. זו כנראה המילה המדוייקת ביותר לתאר את התחושות במכבי ת"א לאחר ההודעה מטעם המועדון על פיטוריו של אבי נמני מעמדת המנג'ר. גורמים רבים בקבוצה נדהמו לשמוע על המהלך מול האיש שנחשב עד כה בעיני רבים לאיש החזק במועדון, אבל לאתר ערוץ הספורט נודע כי המהלך התבשל תקופה ארוכה.

ז'אק אנגלידיס, נציגו של הבעלים מיץ' גולדהאר, ישב בבלומפילד במשחק ההפסד 1:0 מול ק"ש ב-20 בנובמבר, שמע את רחשי הקהל, כמו גם את קריאות ה'תתפטר' שלהם לעבר נמני, והחליט: הגיע הזמן להזיז את הסמל הגדול ולהדיחו מהמועדון אחרי השנים הרבות בהן נחשב לחלק בלתי נפרד ממנו.

הבעיה, במרכאות כמובן, היתה שמיד לאחר אותו הפסד, מכבי ניצחה את מכבי נתניה ובני יהודה. במהלך המשחק מול מכבי פ"ת, אז פיגרה מכבי עד לדקות הסיום תיכנן אנגלידיס להוציא את המהלך לפועל, אבל הצהובים השוו ודחו את הקץ. ההפסד המביך אמש למכבי חיפה סגר את הגולל על סיכוייו של נמני להישאר במכבי.

אנשים ששוחחו עם נמני היום אמרו: "אבי ידע והבין שזה יכול לקרות, אך לא בעיתוי הנוכחי. הוא לא הרגיש שמקומו בטוח, אך בכל זאת הופתע משיחת הטלפון עם מיץ' גולדהאר". שחקנים בקבוצה היו המומים לא פחות. "אנחנו באמת בשוק, לא חשבנו שכזה דבר יכול לקרות", אמרו שם.

לקרית שלום הגיעו 20 שוטרי יס"מ שסיפרו על כך שעודכנו כי הצפי הוא לבואם של מאות אוהדים. במועדון החליטו לנקוט בכל אמצעי הזהירות מחשש להתפרעויות, נעלו את כל השערים לאיזור, וכמו כן הזעיקו למקום מאבטחים על מנת להבטיח את הסדר, אך בסופו של דבר המתחם נשאר שומם פרט ל-15 צהובים שעודדו את המנג'ר המפוטר וקראו בשמו.

השחקנים כונסו לשיחה עם ז'אק אנגלידיס שעות ספורות בלבד לאחר ההודעה הרשמית והלקונית מטעם הקבוצה: "מכבי ת"א מודיע על ההחלטה לסיים את דרכו של אבי נמני מתפקיד המנג'ר לאור תחושת בעלי הקבוצה כי הישגיה אינם תואמים את היעדים והמטרות שהוצבו בתחילת העונה".

נמני בן ה-38, הסמל הבלתי-מעורער עד כה במכבי ת"א, פרש ממשחק פעיל במאי 2008 ולאחר תפקיד ניהולי קצר בו החזיק לתקופה קצרה, התמנה למאמן ומאוחר יותר לתפקיד המנג'ר, אותו מילא עד היום. כחבר בצוות המקצועי זכה נמני רק בגביע הטוטו, לצד סדרה ארוכה של עליות וירידות שלוותה גם בעימותים בין מחנות האוהדים סביב סוגיית התמיכה בו.

  • בעניין אחר, מכבי נפרדה היום מתמיר כחלון, אשר סיכם סופית את תנאיו בשרלרואה וישחק בבלגיה לפחות עד לסופה של העונה הנוכחית.

    http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/204695.jpg

תאריך:  04/01/2011   |   עודכן:  04/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
שר התשתיות ומליאת רשות החשמל העניקו חמישה רישיונות ייצור מותנים לתחנות כוח פרטיות לייצור חשמל שעתידות לקום ע"י יזמים פרטיים, בהיקף כולל של כ-750 מגוואט
עידן יוסף
בעוד חודש יתייקר מחיר הנסיעה במוניות בשיעור של 4% וברכבות בשיעור 3%    כך נחשף היום בוועדה לביקורת המדינה    באוגוסט התייקרו המחירים במוניות ב-5%
עופר וולפסון
בשנה זו נרשמה עלייה של כ-17% בביקוש לעובדים לעומת שנת 2009    ברבעון האחרון של השנה נרשמה עלייה של 27% בביקושים לעומת הרבעון המקביל אשתקד    ביקושים ערים בתחום ההיי-טק
יפעת גדות
חוקרים מזהירים כי יותר מ-50% מחולות הסרטן סובלות מרמות נמוכות של ויטמין D    ממליצים לנשים עם סרטן שד לבדוק רמות ויטמין D ולקחת תוספות במידת הצורך
עופר וולפסון
לראשונה מאז הקמת המרכז האקדמי כרמל בחיפה קיבלו שני סטודנטים מביה"ס למשפטים מלגות הצטיינות מלשכת עוה"ד בחיפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il