X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חניכיו של סיני הפסידו אחרי למעלה מחודש. רעננה גברה על עראבה 0:2
▪  ▪  ▪
שחקני הפועל חוגגים. צפו בתקציר המשחק

הפועל הרצליה גברה הערב (שישי) 0:1 על מכבי הרצליה בדרבי עירוני והעפילה למקום השביעי בטבלה. הקבוצה של משה סיני לעומת זאת, נחלה את הפסדה הראשון מזה למעלה מחודש ואיבדה מעט גובה במאבק העלייה. שער בודד של רגב וולק (עצמי) הפריד בין הקבוצות ושלח את החבורה של בני טבק לחגוג את כניסת השבת בצורה המתוקה ביותר.

הפועל רעננה התאוששה משני הפסדים רצופים כשגברה על אחווה עראבה בחוץ 0:2 משערים של גבריאל לימה (19) ו-וינסנט גאטן (84). במשחק נוסף: מכבי ב"ש  - הכח עמידר 1:1 (מור שקד 90' / עומר רפס 33').

"מדברים כמה חשובה וההקרבה בכדורגל והיום השחקנים עשו את זה", אמר המאמן המנצח בני טבק, "עד לדרבי הבא הרצליה אדומה. זה ברור שדרבי מנצחים עם לב ונשמה והשחקנים הוכיחו את זה. אנחנו רוצים להישאר בליגה. אם נסיים בפלייאוף האמצעי זה יהיה הרבה מאוד עבורנו".

שוער הפועל עידו לוי: "ברור שזה לא עוד משחק, עברה עלינו תקופה לא קלה. נלחמנו, רצינו והראנו הקרבה ואני מקווה שנחזור לעצמנו. מגיע לנו להראות יותר טוב. המטרות שלנו בגדול, להתבסס בליגה ונקווה שנצליח גם מעבר לכך".

מאמן מכבי משה סיני: "לא עשינו את מה שאנחנו עושים בדרך כלל. חצי שני הימרנו על כל הקופה ולא שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו. יכולנו להבקיע בהתחלה שער או שניים אבל לא היינו מספיק אגרסיבים בעניין הזה. הם שיחקו משחק של הקרבה, אולי קצת יותר מאיתנו".

צפו בתגובות של המשחק --->

מהלך המשחק
הפועל פתחה טוב יותר את המשחק ויזמה בדקות הפתיחה. בדקה ה-5 אורי אברהם בעט מ-18 מטרים כדור גבוה שטס החוצה. הקבוצה של טבק המשיכה ליזום ומנגד הכחולים הסתפקו בעיקר ביציאה להתקפות מתפרצות. שלוש דקות לסוף המחצית הראשונה בעט אברהם כדור חופשי מצד ימין שהוסט ע"י ראשו של רגב וולק וחדר לרשת, 0:1 להפועל. שער עצמי לבלם של מכבי.

המחצית השנייה נוהלה בשליטה של מכבי. עמר פרץ (52) דהר באגף שמאל, חתך לרחבה והעביר כדור רוחב מצויין אבל המחליף אלן מסודי סחט עצירה נהדרת מעידו לוי שלקח שער בטוח. בדקה ה-64 ביטון המשיך כדור קרן היישר לרגליו של מסודי שעם הגב לשער מ-3 מטרים ניסה לדחוק עם העקב, אבל לוי הצליח לקלוט. 5 דקות לסיום מור שושן בעט כדור אדיר בוולה מתוך הרחבה אבל פיספס את המסגרת. בסיום כאמור, 0:1 להפועל.

תאריך:  07/01/2011   |   עודכן:  07/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
העובדים יאטו את מהירות הרכבות כך שזמן הנסיעה יתארך    ההסתדרות והעובדים מוחים על כוונת הנהלת הרכבת ומשרד האוצר להעביר את עבודת תחזוקת הקרונות והקטרים לחברה מחו"ל באופן חד-צדדי    שר התחבורה: פועלים להתמודד עם העיצומים    תנועת הרכבות להוד השרון תחודש במוצ"ש
עמר בנוביץ, שליח ערוץ הספורט לבולטון
הקשר הישראלי שאיבד את אביו חזר לאימונים רגילים. עשוי לפתוח בגביע
אלעזר לוין
חברת מגדלים ארגנה בתוך שבוע קבוצה של 22 איש שרכשה מגרש בגוש הגדול כדי לחסוך מע"מ    איטלקי וקנדי רכשו כל אחד פנטהאוז ב-13.2 מיליון שקל    5 חדרים - 3.9 מיליון שקל
איתמר לוין
אהובה תומר נרשמה בקורות ישראל כגיבורה. בן-זוגה, דני רוזן, כואב וזועם. בשבוע הבא יגיש תביעת מיליונים נגד המדינה והשר אלי ישי. מסמכים שהגיעו לידי News1 מצביעים על תהיות בהתנהלותו של רוזן, על קשיים כלכליים בהם הוא נתון ועל שאלות בדבר אמינותו
איציק וולף
ראש המוסד היוצא, שסיים את תפקידו אתמול, העריך כי גם על-פי התרחישים החמורים ביותר לא צפויים האירנים להצליח ולהרכיב פצצה גרעינית לפני אמצע העשור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il