רשת משקפי השמש אירוקה יוצאת בתחילת יולי בקמפיין סוף עונה המשלב מסרים תדמיתיים יחד עם קידום מכירות.
הקמפיין יעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן ויתמקד בסרטון טלוויזיה ובפרסום בנקודות המכירה. היקף הקמפיין כ-500 אלף דולר.
הקמפיין הייחודי משלב אלמנט אופנתי ואומנותי עם קד"מ - ART SALE.
מטרת הקמפיין הינה להדגיש את ריכוז המותגים המובילים כמקום אחד הקובע את הטרנד המוביל בתחום אופנת משקפי השמש, תוך שימת דגש על הדחיפות להשיג את אחד המותגים במבצע לפני שיאזלו מהמדף.
את הקמפיין מוביל הראל קיי רקדן להקת בת דור. הקמפיין מקדם את מותגי היוקרה של הרשת: PRADA ,POLO SPORT ,GUCCI ERROCA ,DIESEL ,CARRERA ,BURBERRY ,G&D שצויירו על גופו של הרקדן ונעלמים לאיטם עד ללוגו האחרון שנשאר - אירוקה.
"סוף עונה באירוקה, כל החנות עד 70% הנחה מהר לפני שיעלם".
רשת אירוקה הינה הגדולה בישראל למשקפי שמש ומונה 41 סניפים. הרשת מחזיקה בזיכיונות לייבוא ושיווק בלעדי של משקפי השמש "פראדה", "פולו ראלף לורן", "איב סאן לורן", "גוצ'י", "דולצ'ה וגבאנה", "ברבריס", "דיזל", "קררה", "ג'ולבו", "פייר קרדן", "אירוקה" ועוד.