X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
19 לגרגורי במשחק המקביל בבית של מכבי. 70:84 לפנר בחוץ על אולימפיאקוס
▪  ▪  ▪
דאסיץ' מול פינקלי. הערב (gettyimages)

בזמן שמכבי עבדה קשה מול ברצלונה, גם רומא ולובליאנה פתחו את שלב הטופ 16 בבית 6 של היורוליג. הסלובנים חזרו מפיגור 7 ברבע האחרון כדי לנצח 63:64 באיטליה ולהשיג מקדמה נאה במאבקים על הכרטיסים להצלבה. בבית 5, קאחה לבוראל ניצחה 71:76 במלאגה.

מהלך המשחק
לובליאנה פתחה בטירוף. אוזבולט, אילייבסקי, גרגורי ומארקוטה מצאו את הטבעת והריצו את הסלובנים ליתרון 0:8. רומא התעשתה ודאסיץ', בסל ושלשה מיד אחריו, קיצץ את ההפרש. מרקוטה פגע מהקו והעלה ל-3 לזכות האורחת, לפני שדאסיץ' קבר שלשה וקבע שיוויון. דז'דוביץ' ב-4 נקודות רצופות עשה מהפך עבור רומא, אבל אילייבסקי מהקו ועוד שלשה של יאגודניק קבעו 17:18 ללובליאנה. דאסיץ' סגר את הרבע הראשון על 18:19 לרומא.

המשחק נשאר צמוד, עד שדז'דוביץ' דאטומה פגעו ל-2 וקבעו 20:25 לרומא. לובליאנה חזרה מהקו, אוזבולט פגע 3 פעמים משם וזה שיוויון. אילייבסקי עשה מהפך, לפני שדריוס וושינגטון איזן שוב, 29:29 אחרי 5 וחצי דקות. על הפרקט ברומא העניינים נשארו שקולים, כשקרוסאריול חותם בדאנק את תוצאת המחצית, 33:35 לרומא.

דז'דוביץ' ודאסיץ' המשיכו לבלוט ברומא ובפתיחת הרבע השלישי הם דאגו להעלות את האיטלקים ליתרון 33:40. שלשה של גוארן יאגודניק השאירה את לובליאנה במשחק ועוד אחת של אוזבולט גם הורידה שוב להפרש של נקודה בלבד, 43:44 לרומא. באמצע הרבע הגיע המהפך, כשקני גרגורי הטביע בדרך ליתרון של האורחת. ובצד השני? שלשה של צ'רלס סמית' המשיכה את הנדנדה, 47:49 לרומא אחרי 3 רבעים.

לואיג'י דאטומה קלע פעמיים, סמית' הוסיף שלשה ואנדראה קרוסאריול הוסיף עוד שתיים, 7 לרומא כשנותרו 5 דקות לסיום. גמור? רחוק מזה. גיבור הערב, קני גרגורי, נתן גז והחזיר במו ידיו את לובליאנה למשחק. הוא התחיל עם סל ועבירה, המשיך עם עוד 2 קלות ובתוך הדקה האחרונה הוא פגע פעמיים מהקו כדי להוריד לנקודה בלבד. רומא יצאה להתקפה, אבל וושינגטון החטיא ובצד השני נשרקה עבירה לזכות לובליאנה. מי? נכון, קני גרגורי. הבחור קלע כמו גדול ובשניות הסיום גם סגר עניין עם ריבאונד הגנה. 63:64 ללובליאנה בסיום.

אולימפיאקוס - פנרבחצ'ה 84:70
היוונים לוזרים, או שהבחורים של ספאחיה ווינרים של ממש. תבחרו אתם איך להגדיר את המשחק הזה, בו המארחת הוליכה לאורך שלושה רבעים ואז נכנעה לריצת 12:29 ברבע האחרון. הטורקים עם ניצחון חשוב מאוד בפתיחת הטופ 16, כזה שעשוי בסופו של דבר להעניק להם את הכרטיס להצלבה. מרקו תומאס הוליך את המנצחת עם 19 נק', רוקו אוקיץ' הויסף 17. פאפאלוקאס קלע 15 עבור אולימפיאקוס. יותם הלפרין שיחק 16 דקות וסיים עם 5 נקודות.

מלאגה - קאחה לבוראל 76:71
הדרבי הספרדי (מפגש ספרדי-באסקי אם תרצו) הסתיים בניצחון של האורחת מוויטוריה, ששלטה בנעשה לאורך רוב דקות המשחק. לקראת הסיום מלאגה התקרבה עד כדי 3 נקודות, אחרי שלשה גדולה של ברני רודריגס, אבל הוארטס סחט פאול בצד השני ופגע פעמיים מהקו כדי לסגור עניין. אותו הוארטס הוליך את קלעי קאחה עם 19 נק', סן אמטריו הוסיף 14. ג'ואל פרילנד קלע 16 לזכות מלאגה, חימנס ובלאקני סייעו לו עם 13 נק' כ"א.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/207434.jpg

תאריך:  20/01/2011   |   עודכן:  20/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בכפר הנוער בן שמן תובא למנוחת עולמים רעייתו בנפרד של הנשיא שמעון פרס    תמונות מארכיון לשכת העיתונות הממשלתית, ארכיון צה"ל וארכיון פרס מספרות מעט על חייה של האישה שהתחבאה מאור הזרקורים
איציק וולף
מפכ"ל המשטרה אישר את תוכניות ההיערכות שהוצגו בפניו להלווית פרודתו של נשיא המדינה ולימי האבל
מערכת אתר ערוץ הספורט
האלופה ומחזיקת הגביע יפגשו במסגרת המחזור השני בבית העליון
אסף אפל
בי-ם ממשיכים לחפש מחליף לבראין רנדל. לקראת חיפה: "אנו מחפשים המשכיות"
TheMarker
מגישת הערוץ הראשון עומדת בקריטריונים של רשות השידור המגדירים את הזכאים לפרוש במסגרת הרפורמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il