שטראוס יוצאת בקמפיין חדש למוצר הוותיק, מילקי.
סיסמת הקמפיין: "מילקי - אל תשאירו אותו לבד...".
שתי "הגיבורות" בקמפיין, רבות על המילקי, כאשר לפתע מצטרף חתול, שהופך לאיש חתול, וגונב את המילקי.
שתי "הגיבורות" משנסות מותניים ומתחילות במרדף בדיוני אחרי גנב המילקי, תוך שימוש בפעלולי פירוטכניקה דחוסים, מגובבים ועמוסים.
על גג המגדל, כשהגנב החתולי רואה שאבדה תקותו והוא בנקודת האל חזור, הוא מוותר על המילקי חוזר לדמותו המקורית בורח ונעלם.
המסר המקורי שליווה את מילקי מימי הקמפיין הראשונים שלו היה ונשאר כמעדן, עם פיתוי שאי אפשר לעמוד בפניו, ואם משאירים אותו לבד מישהו ייקח אותו.
אכן מסר חינוכי, המעודד את קהל המטרה שהם הילדים, להילחם על מעדן, או פשוט להתחכם ולגנוב אותו.
הקרב על החיים - גירסת 2003 - הריאלית לעומת זאת, השבוע בבאר שבע, היה קרב אחר על המילקי.
גבר בן 60 נתפס כשגנב מילקי.
האיש נתפס, לאחר שצולם לא במסע בריחה חתולי ודמיוני, אלא במצלמת הטלוויזיה במעגל סגור של החנות, אותן מצלמות השומרות על החנות.
כשנתפס האיש והובל למשרדי ההנהלה, צנח על רצפת החנות חטף דום לב ומת.
גם מבוגרים רואים את המסרים החינוכיים הללו.
אבל מה שמותר לחתול במסר בפרסומת החינוכית, אסור לאדם הרעב.