X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התוכנה עושה שימוש במגוון טכנולוגיות להסרה אוטומטית של קודים זדוניים והגנה על הודעות אימייל וקבצי מסרים מיידיים מפני וירוסים
▪  ▪  ▪

מגזין PC World האמריקני הודיע (יום ה', 26.6.03) כי בחר בתוכנת נורטון אנטי וירוס (המהדורה המקצועית) ובתוכנת התחזוקה נורטון סיסטם וורקס (Norton SystemWorks) של חברת אבטחת המידע סימנטק כמוצרי השנה ב-2003. המוצרים הנבחרים זכו בפרס World Class היוקרתי ויוכרזו בגיליון יולי 2003 של המגזין.
זו השנה השניה ברציפות כי נורטון אנטי וירוס ונרטון סיסטם וורקס זוכים בפרס World Class. המוצרים הזוכים נבחרו מתוך רשימת מוצרים בקטגוריות מחשוב, חומרה תוכנה ואינטרנט. בתהליך הבחירה של המוצרים הזוכים בחנו עורכי PC World מאות מוצרים בקטגוריות השונות על-פי מדדים של ביצועים, חדשנות, עקביות ומחיר. בסיום תהליך הבחינה הקפדני, נבחרו 60 מוצרים זוכים לפרס World Class, החוגג השנה 20 שנה להיווסדו.
נורטון אנטי וירוס (המהדורה המקצועית), בחירת עורכי World Class לתוכנת האנטי וירוס הטובה ביותר, הנה תוכנת האנטי וירוס האמינה בעולם. "נורטון הפכה לשם נרדף להגנת אנטי וירוס והנה ראויה לשם המצויין שיצא לה", כתבו עורכי PC World בסקירת המוצר.
התוכנה עושה שימוש במגוון טכנולוגיות להסרה אוטומטית של קודים זדוניים והגנה על הודעות אימייל וקבצי מסרים מיידיים מפני וירוסים, כולל טכנולוגית חסימה היוריסטית המספקת הגנה מונעת מראש מפני וירוסי תולעת המופצים באמצעות הדואר האלקטרוני, וטכנולוגית חסימת script, החושפת איומים מבוססי script.
התוכנה גם כוללת מנגנון המוריד אוטומטית את עדכוני האנטי וירוס האחרונים, ללא צורך בהתערבות המשתמש. בנוסף, המהדורה המקצועית של האנטי וירוס מספקת כלי שחזור נתונים והסרת נתונים להגנה על קבצים מפני מחיקה בטעות ומבטלת את הסימנים של קבצים סודיים בלתי נחוצים.
נורטון סיסטם וורקס 2003 נבחרה כתוכנת התחזוקה של השנה. זוהי חבילת תוכנה מקיפה להגנה, תחזוקה ושיפור ביצועי המחשב האישי, המגלה ופותרת את בעיות האבטחה של המחשב האישי, שומרת מפני נפילות מערכת, מסירה תוכנות וקבצים מיותרים, משפרת את ביצועי המחשב ושומרת על עדכון היישומים.
חבילת התוכנה נורטון סיסטם וורקס כוללת את התוכנות נורטון אנטי וירוס 2003; את Norton Utilities למניעת תקלות ופתרון בעיות; את Norton CleanSweep להסרת תוכנות וקבצים מיותרים ומצטברים; Web Tool להשגת, ביצועים אופטימלים בעת החיבור לאינטרנט;
One Button Checkup לחשיפה ותיקון מהיר של בעיות מערכת ו- GoBack לשחזור מידע שניזוק או אבד.

תאריך:  26/06/2003   |   עודכן:  26/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
קוויקשנרי II מולטי מתרגם בסריקה ידנית טקסטים מאנגלית לעברית, מאנגלית לרוסית; מאנגלית לערבית; מאנגלית לצרפתית ומצרפתית לאנגלית
אלונה קורן
האוצר אוסר על העברת כספים מקרנות פנסיה גרעוניות לקרנות רווחיות ומאוזנות; בהסתדרות תוקפים בחריפות רבה את החלטות האוצר
ענבל אביב
הווירוס מוגדר כבעל רמת סיכון בינונית והוא מועבר דרך הדואר האלקטרוני ומשתמשי רשת, בצורת הודעת קובץ Zip
מחלקה ראשונה
האם תשחזר את הצלחת קודמותיה?
רנית נחום-הלוי, מירב לוי
הישראלי נפצע קל עד בינוני; בבקה אל-גרבייה נהרגו מחבלים שתכננו לבצע פיגוע רב עצמה; ההרוג בבקה אל-גרבייה: עמוס עמית מנטין (32) מחדרה, עובד בזק שפעל באזור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il