X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קפטן בית"ר יודע מה חשיבות המפגש מול אשדוד. טל: "קשה לנו מתחילת העונה"
▪  ▪  ▪
"שכולם יהיו מגויסים". ברוכיאן (צפו בשחקני בית"ר מדברים)

הפסד הבכורה בעידן החדש, 1:0 בסכנין, העיר את בית"ר ירושלים לתוך המציאות הלא פשוטה של מאבקי התחתית. רוני לוי כבר נטול מאזן מושלם והמרחק מהמקום ממנו יורדים לליגה השניה הוא כבר 6 נקודות בלבד. בשבת מ.ס אשדוד תתארח בטדי ועבור בית"ר מדובר, בפעם המי יודע כמה, בקרב קריטי.

"ברור שזה משחק מאוד חשוב מבחינתנו, ויש לו משקל גדול", אמר הקפטן אבירם ברוכיאן, "כולם צריכים להיות מגוייסים - השחקנים ההנהלה, המאמנים וכמובן הקהל. ברור לנו שכל תוצאה מלבד ניצחון תסבך אותנו מאוד במאבקי התחתית ואנחנו לא מעוניינים בזה. נעשה הכל כדי להשאיר את הנקודות בטדי ולצאת לדרך חדשה".

בית"ר תיאלץ להסתדר ללא עידן טל, שייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. "אנחנו נמצאים בתקופה קשה, אבל ככה זה למעשה מתחילת העונה", אמר הקשר, "אנחנו מתמודדים עם זה, מודעים למצב שלנו בטבלה ומנסים לצאת מזה, אבל זה לא דבר פשוט".

"אנחנו לא רוצים להיות חלק מהמאבקים האלה, אבל נותנים הכל עבור המועדון. אנחנו לא חושבים שהכדורגל שלנו לא מתאים למאבקי תחתית, לא נתחיל פתאום לבעוט כדורים למעלה כדי לנסות להפתיע את הגנת היריב. אסור לעשות טעויות באף משחק וצריך לבוא הכי מפוקסים שאפשר".

גם עמית בן שושן לא יהיה בסגל של רוני לוי, בעקבות מתיחה בשריר. קובי מויאל עשה היום צילום והתברר שגם הוא סובל ממתיחה. ההערכה היא שגם הוא לא יוכל לשחק מול אשדוד.

אבירם ברוכיאן, אריאל הרוש, עידן טל ועמית בן שושן לקחו היום חלק במבצע "מחממים בידידות" של הקרן לידידות, שנערך בשכונת תלפיות בירושלים. הקרן מחלקת היום "מענקי חימום" לחורף בסך 7 מיליון שקלים, ל-16 אלף קשישים ברחבי הארץ. "זה אירוע חשוב מאוד שמכניס לנו פרופורציות בחיים ובמה שאנחנו מתעסקים ביום יום", אמר טל, "זו מצווה חשובה לתרום ולעזור לקשישים במצוקה".

תאריך:  16/02/2011   |   עודכן:  16/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
על-פי החשד, אישרה ועדת המכרזים "זוכה" במכרז נהיגה מונעת באופן בלתי תקין ומבלי שנבדקו כדבעי המצגים שהוצגו בפניה    בית המשפט המחוזי בירושלים הוציא צו מניעה לפני כשלושה חודשים    ועדת המכרזים מודה: אין בידנו את הכלים לבדוק את הטענות
יפעת גדות
קרותרס הוציא תחת ידיו סיבים שהיו ארוכים, חזקים ומאוד גמישים    'Du Pont' קראה למוצר 'ניילון'    קרותרס לא זכה לראות את היישומים הרבים של עבודתו
יפעת גדות
החיזבאללה עשה כל מאמץ למנוע הסגרת פרטים כלשהם על מצבם של השניים, ורק שנים מאוחר יותר יתברר כי אחד הלוחמים נהרג בחילופי האש וחברו, שנפצע אנושות, מת זמן קצר לאחר מכן
יפעת גדות
ביחרו להעמידו במקום הנעים ביותר בבית
איציק וולף
מקורות בצבא מצרים דיווחו על פריסת חיילים בכל צפון סיני    טענו כי מדובר בצעד שתואם עם ישראל בדומה להכנסת שני הגדודים לשארם א-שייח ולאזור רפיח    החיילים השתלטו על הכביש בין תעלת סואץ למעבר רפיח    חיילים התפרסו גם לאורך צינור הגז הטבעי - ככל הנראה לקראת חידוש הזרמתו לישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il