לרגל 60 שנות פעילות, יוצאת קבוצת "אלקטרו קובי" - המחזיקה ברשתות "
ביג אלקטריק" ו"אלקטרו קובי" למוצרי חשמל ואלקטרוניקה, בקמפיין פרסומי חדש בעלות כוללת של 500,000 שקל.
את הקמפיין יובילו מבצעי הענק שצפויים להתקיים ברשתות לקראת הפסח, עם אפשרות להרחבת התשלומים עד 36 - ללא ריבית או הצמדה והנחות ענק על אלפי מוצרים.
את הקמפיין החדש של קבוצת אלקטרו קובי מוביל משרד הפרסום אול מרקט. הקמפיין ירוץ בין החודשים מרץ-אפריל 2011, וצפוי לעלות בערוץ 24, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, ג'ינגלים בתחנות הרדיו האזוריות ומודעות פרסומת על אוטובוסים של חברת "כנען" (בשיתוף חברת בי.א.אג').
את הקמפיין מוביל משרד הפרסום אול מרקט.
שלמה טולדנו, מנכ"ל רשת "ביג אלקטריק", מסר: "לרגל 60 שנות פעילות של הקבוצה, אנו שמחים להציע ללקוחות שלנו שורה של מבצעים אטרקטיביים, ואפשרות נוחה לתשלומים - לקראת נוהג קניית המתנות לחג ואבזור הבית לקראת הפסח.
כמו כל השנה, גם השנה אנחנו מציעים ללקוחותינו את המחירים הזולים ביותר, לצד שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות".
קבוצת אלקטרו קובי בע"מ, המפעילה את רשתות "ביג אלקטריק" ו"אלקטרו קובי", נוסדה בשנת 1951 בבעלותו של איש העסקים מר אליעזר קובי. כיום מחזיקה הקבוצה ב-18 סניפים בצפון ובמרכז הארץ, כולל תל אביב, טבריה, כרמיאל, מעלות, כפר מרר, יוקנעם, הקריות, תל חנן, אום אל-פחם בוואדי ערה, ונהריה. בעתיד צפויה הרשת לפתוח 8 סניפים נוספים בפריסה ארצית: מקריית שמונה ועד לבאר שבע.