אחרי סדרת המוצרים המפנקת של החורף מגיעה שוב העונה החמה, וסלקום מפתיעה בקולקציה מרעננת במיוחד, שמאיימים לצבוע את חופי ארצנו בסגול לוהט:
- בשכיבה: מגבת עגולה ענקית שתסמן את הטריטוריה שלכם בגדול ובעגול (39.90 ש"ח).
- בהליכה: תיק גב גדול עם תא קדמי וכתפיות מרופדות (59.90 ש"ח)
- בריצה: זוג מטקות מפלסטיק סגול בעיצוב צעיר ומשעשע (29.90 ש"ח).
- בדחיסה: תיק חוף מרובע בעיצוב פרקטי במיוחד ומחומר פלסטי גמיש (19.90 ש"ח).
- בברכה: מארז כרטיסי ברכה איכותיים בעיצוב צבעוני וקליל (14.90 ש"ח).
עולם המרצ'נדייזינג של סלקום: המכשיר הסלולרי הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו והוא מלווה אותנו - בעבודה, בלימודים, בפגישות עסקיות ורומנטיות, בארץ ובחו"ל, ובקיצור - הוא עלינו כל הזמן. סלקום היא חברה סלולרית ישראלית "כחול-לבן", המשרתת יותר מ-2.5 מיליון לקוחות מדי יום, והחל מהקיץ שעבר היא גם יוצרת אופנה ישראלית - "כחול-סגול" המעוצבת בישראל.
סלקום משווקת מבחר מוצרי מרצ'נדייזינג התומכים במותג העל. מדי עונה נבחרים מוצרים המשלבים ייחוד עיצובי ומתאימים לצורכי הלקוח ולפעילויות הפנאי שלו. כחלק מתפיסתה את עצמה כרשת קמעונאית, שואפת סלקום להגדיל את מגוון המוצרים והשירותים הניתנים ללקוח בנקודות השירות והמכירה. המוצרים מוצגים בחלונות הראווה ועמדות תצוגה, ומעניקים ללקוח חוויה נוספת תחת המותג סלקום בזמן שהותו בסניפים.
שיווק המוצרים מתבצע באמצעות פרסום בקטלוג החודשי, בחשבונית החודשית ובפעילויות קד"מ. את האביזרים ניתן לרכוש במרכזי השירות והמכירות של סלקום.
את השקת קולקציית הקיץ החדשה מובילה הדוגמנית ריבי טל בת ה-23 מסוכנות "לוק". טל הצטלמה לאחרונה גם לקמפיין שמקדם את מבצע הקיץ הגדול של קוקה-קולה, שבו לוקחת חלק גם סלקום. סלקום התחברה למבצע עם "זירת המשחקים" - פעילות תחרותית תוססת ונושאת פרסים ששתוקשר על עשרות מיליוני פחיות המשקה של קוקה-קולה. סטיילינג: נוגה קון; איפור: שרון ורניק; צילום: גיא מנדלין.