X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עטר במקום ה-5 הודות לצמד מסבע ניר קלינגר בדרך לפלייאוף התחתון
▪  ▪  ▪
צמד נהדר. סבע (ניר בוקסנבאום)

בתחילת עונת 2010/2011 שאיפותיה של הפועל באר שבע היו להתמקם בחלק העליון של הטבלה, בעוד שאיפותיה של מכבי נתניה היו רק להישאר בליגה. הצהובים של ראובן עטר ניצחו הערב (שבת) 1:2 בווסרמיל ריק מאוהדים (המשחק נערך בלי קהל בשל איומי הגראדים), והעפילו למקום החמישי בטבלה (ממנו מגיעים לפלייאוף העליון), כאשר נותר מחזור אחד בלבד לתום העונה הסדירה. אחמד סבע כבש פעמיים עבור האורחת, כשהשני מביניהם היה שער פשוט נפלא. סיראז' נאסר הצליח רק לצמק לפני הסיום.

מן העבר השני, האדומים של ניר קלינגר ספגו הפסד שלישי ברציפות ובכך ירדו למקום ה-11 בטבלה ממנו הולכים בסיום הסיבוב השני למאבקים קשים בפלייאוף התחתון. השחקנים באדום נראו רע מאוד פעם נוספת ואם הם לא יתעוררו בזמן הם עוד עלולים למצוא את עצמם באוגוסט הבא משחקים בליגה הלאומית.

מהלך המשחק
עוד לפני השריקה לפתיחת ההתמודדות, אוהדי באר שבע מחו מחוץ לאיצטדיון על כך שלא התאפשר להם להיכנס. כבר בדקה ה-11 האורחת עלתה ליתרון. מבצע קבוצתי נאה הסתיים בהרמה של נחום לעברו של סבע שמשמונה מטרים נגח לרשת - 0:1 לנתניה. בדקה ה-22 נגיחה חזקה של דג'אני נהדפה בצורה נהדרת על ידי אוהד כהן. שחקניו של ראובן עטר המשיכו לעשות ככל העולה על רוחם, אבל השער השני סרב להגיע.

באר שבע פתחה טוב יותר את החצי השני וליאור אסולין ודובב גבאי סחטו הצלות מאריאס. למרות הפתיחה הטובה, בדקה ה-63 סבע נעץ מסמר נוסף בארון של קלינגר. החלוץ שיחרר בעיטת פאלש נהדרת מ-18 מטרים. הכדור פגע במשקוף וחדר פנימה - 0:2 נהדר לנתניה. בדקה ה-87 שער נהדר של סיראז' נאסר קבע 2:1 בווסרמיל, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי עבור האדומים של ניר קלינגר.

הרכבים
הפועל באר שבע
: אוהד כהן, אבי יחיאל, ריאן אדליי, אופיר דוידזאה, עודד גביש, וויליאם סוארס, משה אסולין (יחיאל צגאי/62, איברהים בסיט/73), איברהים עבדל ראזק, דוד רביבו (סיראז' נאסר/80), דובב גבאי, ליאור אסולין.
מכבי נתניה: קרלוס אריאס, מריאנו קאפורלה, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, עדי נמני, קובי דג'אני, דלה ימפולסקי, ניר נחום, פיראס מוגרבי, סרגי טרטיאק (חן עזרא/73), אחמד סבע.
שפט: זיו אדלר

תאריך:  09/04/2011   |   עודכן:  09/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
המשטרה נדרשה לאתר את המאיימים באמצעות רשת האינטרנט    עד המדינה משמש עד מפתח בחקירה נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בפרשת הולילנד
מחלקה ראשונה
מזכ"ל האו"ם באן קי מון: מגנה הפגיעה בנער בדרום; מתנגד במקביל לפעולות צה"ל המובילות להרג    פרס דרש מבאן: לצאת פומבית נגד דוח גולדסטון ונגד המשטים    באן: גולדסטון אמר לי שהוא אינו מתכוון למשוך את הדוח    באן מזהיר: העדר התקדמות בשלום עלול להוביל להכרה חד-צדדים במדינה פלשתינית    פרס: יהא זה חוסר אחריות מצד האו"ם והונאה כלפי הפלשתינית    "זה לא יחזיק מים וזה לא ישרת את מטרותיכם"
יואב יצחק
חמאס ביקש להפסיק האש אך לא חדל לירות    כשלושים שיגורים לעבר ישובי הדרום ובהם אשקלון, אשדוד, באר-שבע ואופקים    מערכת כיפת ברזל יירטה 7 מהם; היתר נפלו בשטחים פתוחים    מאות אלפים שהו אמש במרחבים מוגנים    חמישה אנשים נפגעו קל בעת מנוסתם למרחבים מוגנים    הנייה שוב על הכוונת
יואב יצחק
המסמכים נגנבו מלשכתו בבית אירופה כשכיהן נתניהו בתפקיד ראש האופוזיציה    המסמכים כוללים תיעוד נסיעותיו במשך שנים הן כאיש ציבור והן כאדם פרטי    על-פי החשד, המסמכים שנגנבו נמסרו לערוץ 10 ואלה משמשים עתה לתקיפת נתניהו ורעייתו שרה
מערכת אתר ערוץ הספורט
השתיים טרם הבטיחו את הישארותן. אלטינטופ (58 ע'), פנין (83) הבקיעו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il