X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת אינטל
▪  ▪  ▪

אינטל משיקה מעבד פנטיום 4 במהירות 2 ג'יגה-הרץ.
מחשבים אישיים מבוססי מעבד פנטיום 4 משיגים רמות חדשות של ביצועים, מאפשרים בחירת פלטפורמה, וזוכים לתמיכת השוק. המעבד החדש מיוצר במפעל של אינטל בקריית גת.
אינטל הציגה היום את מעבד פנטיום 4 במהירות 2 ג'יגה-הרץ - או 2 מיליארד מחזורים בשנייה, המיוצר במפעל של אינטל בקריית גת. בכך חוצה אינטל ציון דרך טכנולוגי חשוב ומגדילה את יכולת המחשב האישי לענות לדרישות הגדלות של משתמשים עבור צורכיהם היום ובעתיד.
יצרני מחשב בעולם השיקו היום מערכות מבוססות על מעבד פנטיום 4 החדש ועל טכנולוגיות חדשניות אחרות של אינטל.
"ההתקדמות המהירה של הטכנולוגיה, ותמיכת השוק במעבד פנטיום 4, משקפות את העוצמה של הארכיטקטורה ואת המרחב שהיא מספקת עבור הדרישות של דגמים חדשים ומתפתחים", אמר לואיס ברנס, סגן נשיא אינטל ומנכ"ל קבוצת המחשבים השולחניים. "השילוב של מעבד אינטל וטכנולוגיות הפלטפורמה עם חדשנות התעשיה, מספק את הבסיס עבור העשור הבא של מחשוב שולחני".
אינטל ויותר מ-40 ספקי תוכנה ויצרני מחשבים הדגימו מגוון יישומים ומוצרים שהותאמו למעבד פנטיום 4, עבור משתמשים ביתיים ועסקיים כאחד. אינטל הבליטה בהצגתה רכיבים בפלטפורמת אינטל, כולל מערך השבבים 850 עתיר הביצועים ומערך השבבים 845 הזול הצפוי בקרוב, שמספקים את הביצועים של מערכות מבוססות מעבד פנטיום 4 עבור כל רמות המחירים העיקריות בשוק. מערכי שבבים אלה מאפשרים ליצרני מחשבים לספק מגוון של מערכות מבוססות מעבד פנטיום 4, החל ממערכות הקצה העליון ועד מערכות בפחות מ-1,000 דולר.
"הניסיון של תעשיית המחשבים האישיים הוכיח שוב ושוב לאורך השנים, כי דגמי שימוש מתפתחים ויישומים חדשים מופיעים", אמר ברנס. "לעיתים, קשה לחזות מראש חדשנות, אבל קריטי לשוק לקדם ארכיטקטורות פלטפורמה הצופות קדימה ומאפשרות יכולות חדשות. מעבד הפנטיום 4 הוא דוגמה לכך".
מערכות מבוססות מעבד פנטיום 4 מתוכננות לענות על צרכים של מגוון משתמשים רחב. למשתמשים ביתיים, מערכות מבוססות מעבד פנטיום 4 הן מושלמות עבור יצירת ושיתוף מדיה דיגיטלית, תוך אספקת ביצועים מקסימליים לעיבוד וידאו ואודיו דיגיטליים, הצגת גרפיקה תלת-ממדית, וניצול היתרונות של טכנולוגיות האינטרנט העדכניות.
למשתמשים עיסקיים מאפשר מעבד הפנטיום 4 רמות מוגברות של תפוקה ועבודה שיתופית, כמו גם חיי מערכת ארוכים והחזר על השקעה (ROI) הנדרשים להשגת היתרון התחרותי הגדול ביותר עבור ההווה והעתיד.
מעבד הפנטיום 4 גם מספק ביצועים עבור הדור הבא של יישומי תוכנה וחדשנות אינטרנט.
הביצועים הגבוהים בעולם של מיקרו-מעבד שולחני
מערכות מבוססות על מעבד פנטיום 4 במהירות 2 ג'יגה-הרץ, יכולות לייצור ולשתף מדיה דיגיטלית במהירות גדולה עד %81 יותר מאשר מחשב עם מעבד פנטיום 3 במהירות 1 ג'יגה-הרץ.
מעבד הפנטיום 4 במהירות 2 ג'יגה-הרץ גם מאפשר למשתמשים עיסקיים להגדיל תפוקה ביותר מ-%50 בהשוואה למעבד פנטיום 3 במהירות 1 ג'יגה-הרץ, במיוחד בסביבות מרובות-משימות. בסביבות אלה משימות רקע כמו בדיקת וירוסים, הצפנה ודחיסת קבצים מגדילות את עומס העבודה על המעבד.
פלטפורמות המבוססות על מעבד אינטל פנטיום 4 במהירות 2 ג'יגה-הרץ מצוידות ברבות מהטכנולוגיות החדישות ביותר של אינטל, כולל מערך השבבים עתיר הביצועים מדגם 850.
מאגרי זיכרון RDRAM הכפולים של מערך השבבים אינטל 850 משלימים את אפיק המערכת במהירות 400 מגה-הרץ של מעבד פנטיום 4, ומטפלים בקצב של עד ל-3.2 ג'יגה-בייט נתונים בשנייה.
עבור יצרני מחשבים ומשלבי מערכות אינטל הודיעה גם על זמינות של שני לוחות למחשבים אישיים, ה-"ATX" - לוח אינטל שולחני מדגם D850MV, וה-"Micro-ATX" - לוח אינטל שולחני מדגם D850OMD.
אינטל גם הציגה לפני הכרזה הרשמית את מערך השבבים מדגם 845 הצפוי. פלטפורמת ה-845 החדשה מבוססת ה-SDRAM תספק הוזלות מחיר משמעותיות ומבחר גדול יותר למשתמשים, ותאפשר פלטפורמה חדשה עבור משתמשים עסקיים.
מעבד הפנטיום 4 במהירות 2 ג'יגה-הרץ הוא המעבד השולחני בעל הביצועים הגבוהים ביותר בעולם כפי שנמדדו במבחן SPEC CPU 2000. המעבד מספק את הציון הגבוה בעולם למעבד שולחני ב-SPECint-base 2000, עם ציון של 640. בנוסף, מעבד פנטיום 4 במהירות 2 ג'יגה-הרץ מספק ציון של 704 נקודות במבחן SPECfp-base 2000.
למידע נוסף על ביצועי מעבד פנטיום 4: www.intel.com/procs/perf.
מעבד הפנטיום 4 במהירות 2 ג'יגה-הרץ מיוצר בכמויות בטכנולוגיית תהליך 0.18 מיקרון, וזמין עכשיו בכמויות של 1000 יחידות גhרסת ה-2 ג'יגה הרץ, עולה 562 דולר; אינטל אף השיקה גרסת 1.9 ג'יגה הרץ במחיר של 375 דולר. אינטל משווקת מעבדי פנטיום 4 ארוזים במהירות של עד ל-2 ג'יגה הרץ למפיצים ולבוני מערכות מחשוב ברחבי העולם.
  • *
חברת אינטל הוקמה בסנטה קלרה, קליפורניה, בשנת 1968 על-ידי גורדון מור ורוברט נויס. ב-1971 הציגה אינטל את המעבד הזעיר הראשון, וכך יצרה את מהפכת המחשוב ששינתה את העולם. אינטל מעסיקה כיום 85,000 עובדים בעולם כולו ומספקת לתעשיית המחשבים מוצרי תקשורת ותוכנה, לוחות-אם, וכמובן, מיקרו מעבדים. הכנסות אינטל לשנת 2000 הסתכמו בכ-33.7 מיליארד דולר.
בשנת 1974 ייסדה אינטל העולמית את הפעילות בישראל. אינטל ישראל, המעסיקה כ-5,200 עובדים בארבעה מרכזים עיקריים (ירושלים, חיפה, קריית-גת ופתח-תקוה), עוסקת בעיקר בפיתוח וייצור מוצרי רשת ותקשורת ומיקרו מעבדים.

תאריך:  27/08/2001   |   עודכן:  27/08/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
- הודעה מטעם בנק לאומי
- הודעה מטעם בנק לאומי
יפעת רובינשטיין, יחסי ציבור
חברת היולט-פקרד מכריזה על מבצע לבדיקת אתרי אינטרנט של לקוחות עסקיים
סיגלית פרטל, יחסי ציבור
- הודעה מטעם קומפאק
שרון מזרחי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מכללת בנית ובית הספר למינהל עסקים של המכללה למינהל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il