X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכבי התאמנה בברצלונה. גיא פניני: "מקווה להיות האקס פקטור בשישי"
▪  ▪  ▪
(ניר בוקסנבאום, שליח אתר ערוץ הספורט לברצלונה). צפו בפניני ופרקינס מדברים

אחרי שנחתו בברצלונה, התמקמו במלון, אכלו ארוחת צהריים ועלו קצת לנוח הגיע הזמן לדבר כדורסל. שחקני מכבי תל אביב ערכו הערב (רביעי) את האימון הראשון בספרד לקראת המפגש מול ריאל מדריד ביום שישי בחצי גמר היורוליג (22:00, שידור ישיר כאן באתר). האימון לא נערך באולם בו ישחקו הצהובים, כאשר רק את האימון המסכם בחמישי הם יעשו באולם בו יילכו לקרב מול הבלאנקוס.

דורון פרקינס לא התאמן כמובן עם יתר חבריו, אבל זה לא מנע ממנו לספר על הרגשות: "אני מאוד מתרגש בשביל החברים שלי, אני לא מרגיש לרגע צביטה בלב. אני שומע את בלאט אומר שיש לי חלק גדול בעליה לפה ואני אומר שזה לא אני או מישהו אחר, זה כולנו כקבוצה. לפעמים נראה לי שאני מתרגש יותר ממי שהולך לשחק. יהיה משחק טוב. הולכת להיות מלחמה ביום שישי".

גיא פניני נשאל האם הוא יהיה האקס פקטור כפי שבלו וקומאטוס היו בעבר, וענה: "הלוואי ואהיה אקס פקטור. הלוואי ואני אוכל לעשות פיינל פור כמו קומאטוס ובלו. ההבדל הוא שהם בשנים שלהם לא היו משמעותיים כל העונה ואני כן הייתי משמעותי. ועדיין אני כן מקווה שאהיה אקס פקטור".

"זו התרגשות להיות פה, הרבה אנרגיות", הוסיף פניני. "אלה דברים שפעם ראיתי מרחוק והיום אני חלק מזה. אני לומד מהר מאוד מהקבוצה ואני מקווה שביום שישי אעלה למגרש ואשכח הכל ואשחק את המשחק שלי. אני כבר מדמיין את העליה למגרש. אני אוהב לשחק באווירה כזו".

הקפטן דריק שארפ נרגש גם כן: "זה הפיינל פור השמיני שלי. זה לא מרגיש כמו הראשון שלי. אני יותר רגוע, יותר מבין מה קורה אבל זה עדיין מרגש כמו פעם ראשונה. אני לא יכול להחזיק את הגביע לבדי, אנחנו ננסה לעשות את זה כקבוצה וזה יהיה נהדר. אנחנו צריכים להילחם, לקפוץ על הריבאונד. חייבים להיות בפוקוס. השחקנים הצעירים לומדים הרבה, אבל הם צריכים לעבור את זה בשביל להבין זה לא עוזר לדבר על זה אבל הם מבינים את החשיבות של המשחק. אני לא מהמר על התוצאה, אבל אני רוצה לנצח גם בנקודה".

"אין מתח אלא התרגשות. כולם מתרגשים משני המשחקים הבאים", סיכם דייויד בלו. "כולם צריכים לקלוע ולא רק אני, אנחנו צריכים לשחק כדורסל מושלם, אין מקום לוואקום". על כך שעל אדמת ספרד מכבי צפויה לשלוט ביציעים: "זה מדהים וזה הכל לזכותם של אוהדי מכבי. אני מקווה שנחזור עם הגביע במטוס ביום ראשון. בשביל זה באנו לכאן".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/226749.jpg

מילאן מצ'באן שהגיע במהלך העונה לקבוצה אבל בתקופה האחרונה מגלה שיפור ועשוי להיות בורג משמעותי בקרבות בצבע בברצלונה. "יש להם שחקנים כשרוניים ומנוסים, אבל הם לא הצליחו להביא תארים בשנים האחרונות ולכן הם מאוד רעבים. אנחנו צריכים לשחק חזק כדי לנצח בשישי", אמר הסרבי, "נצטרך לשחק חזק בהגנה, עם הרבה מתפרצות. הם לא יעשו הרבה טעויות בהגנה ואנחנו צריכים לנצל את זה. אני אופטימי כמו כולם שאפשר וגם להניף גביע ביום ראשון. כל מי שנמצא כאן במכבי מאמין בזה, אחרת לא היינו פה. באנו כדי להילחם ויש לנו הרבה אמונה".

האוהדים הצהובים ממשיכים לזרום לספרד ועל פי ההערכות, ביום שישי יהיו למעלה מ-4,000 צופים שידחפו את מכבי ת"א בחצי הגמר. ייתכן וכמות נוספת של ישראלים יגיעו במהלך הסופ"ש אם בלאט וחניכיו יעפילו לגמר ביום ראשון.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/226745.jpg

תאריך:  04/05/2011   |   עודכן:  04/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
הקשר נפגע בידו בדקה ה-68. קבוצתו הפסידה 3:2 לאינברנס
עידן יוסף
טוענת לחוסר סבירות בכך שלא מתקיים בממשלה בשינוי מדיניות כלפי הרשות הפלשתינית בעקבות חתימת הסכם הפיוס    "כגורם השולט בשטח על הרשות לפעול להפסיק לאלתר פשע מלחמה"
אלעזר לוין
שוחחו במפתיע במסגרת מפגש ה"מימונה" של רפי אלול    התגובה: "זו הייתה רק שיחה חברתית"
מערכת אתר ערוץ הספורט
כוכב דאלאס מאמין כי הוא וחבריו יכולים ללכת עד הסוף הפעם
תומר לוי
היו"ר ציון ויצמן ייפגש עם מאמן מכבי הרצליה בשבועות הקרובים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il