X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן ראשל"צ לקראת מחזור הסיום גם הרצליה יכולה לעלות לליגת העל
▪  ▪  ▪
מאמן ראשון, ניסן יחזקאל (מגד גוזני, וואלה). צפו בכפר סבא מתכוננת למחזור הנעילה

הפועל כפר סבא? הפועל ראשל"צ או שאולי בכלל מכבי הרצליה? היום (שישי) יתקיים המחזור ה-35 והאחרון בליגה הלאומית שיכריע את זהות הקבוצה שתצטרף לעירוני רמת השרון כעולה השנייה לליגת העל. בנוסף נדע גם מי תסיים במקום השלישי בטבלה ותלך למבחנים מול המדורגת 14 בליגת העל על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה הבכירה של ישראל. כמיטב המסורת של הלאומית, מחזור הנעילה יהיה דרמטי ומותח. עד השנייה האחרונה.

הפועל כפר סבא - הפועל רעננה
על הנייר, לתומר קשטן ושחקניו יש יתרון משמעותי. הם מגיעים עם 35 נקודות, יתרון של 2 נק' על פני הפועל ראשל"צ וגם מתמודדים מול רעננה שלמעשה סיימה את העונה. כל תוצאה פרט לניצחון תסבך את כפ"ס ועשויה למנוע ממנה את העליה לליגת העל אחרי שהובילה במשך מרבית שלבי העונה.

"הכול תלוי בנו. אנחנו רוצים לעשות את זה מתוק בסוף. לא חושבים על סיטואציה שבה לא נעלה", אמר שחקן כפר סבא יניב צ'יצ'יאן. "לרעננה אין על מה לשחק ואנחנו באים אחרי עונה מצויינת. הובלנו את הטבלה לאורך כל הדרך, יש לנו קהל שראוי לליגת העל וגם אנחנו ראויים. 0:1 קטן יספיק".

הפועל ראשל"צ - עירוני רמת השרון
למרות הנחיתות במיקום, ראשל"צ וניסן יחזקאל ממש לא אמרו את המילה האחרונה. אחרי הניצחון המרשים 0:3 בכפר סבא, הכתומים יכולים להשלים מהפך כאשר מולם תתייצב רמת השרון, שכבר עלתה לליגת העל. חשוב לציין כי לראשל"צ יש יתרון על פני הירוקים בהפרש השערים. ולכן, ניצחון ביתי בתוספת מעידה של כפ"ס יעניקו להם את המקום השני ואת העלייה.

"יש לנו הרבה ביטחון ואמונה", אמר מאמן הפועל ראשל"צ, ניסן יחזקאל. "קודם כל ננסה להבטיח את מקומנו במבחנים ואם כפר סבא תפסיד אז נשמח עד לב השמיים".

"חשוב לי מאוד לעלות ליגה עם ראשון", סיפר השוער הוותיק מאיר כהן, "אם נצליח לעלות מהמקום השני אני אהיה הכי שמח בעולם. אנחנו בכושר טוב והראנו את זה בשבוע שעבר. יש לנו שחקנים טובים ומוכשרים, בעלים נהדרים ומועדון חם".

במידה ובסופו של יום יסיימו הכתומים במקום השלישי עשוי לפגוש כהן במבחנים את בני סכנין: "זה באמת משהו שחשבתי עליו וזה יכול להיות סוג של גורל. יכול להיות שאוריד אותם ליגה. זה עובר בראש, אבל אני מעדיף לשחק מול קבוצה אחרת".

מכבי הרצליה - סקציה נס ציונה
הצלע השלישית במאבק העלייה שייכת למשה סיני ומכבי הרצליה, שינסו גם הם לקפוץ על הרכבת לליגת העל שנייה לפני שהדלתות נסגרות. הרצליה, שבמאזנה 32 נקודות, תארח את נס ציונה ורפי כהן. המארחים יחפשו ניצחון וימתינו למעידה של המדורגות לפניה. אגב, לכפ"ס והרצליה הפרש שערים זהה (פלוס 18) ובמידה שהירוקים יפסידו גם ניצחון קטן של 0:1 יספיק לחבורה של סיני כדי לחלוף על פניהם.

"אנחנו נמצאים בסיטואציה שאפשר לעלות צריך לעשות את המקסימום וחייבת להיות ספורטיביות במשחקים כאלה", ניסה משה סיני לשמור על אופטימיות. בהרצליה מעודדים מהעובדה כי באופן מסורתי רעננה ידועה כקבוצה שנלחמת גם כאשר אין לה עם מה לשחק ולא פעם מנעה עלייה ממועדונים שהתמודדו מולה במחזור הסיום (ירושלים ב-2003, ק"ש ב-2004). ומה עם ניחוש על העולה? "אני חושב שהכל יכול להיות ואין לי הימור .אני צריך לנצח קודם כל ואז לשמוע תוצאות מהמגרשים האחרים", אמר סיני.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/230045.jpg

תאריך:  19/05/2011   |   עודכן:  19/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
אובמה: קדאפי איבד את השליטה בלוב; על אסד לבחור בין קידום השינוי לבין הסתלקות    צופה שהליך השינוי הדמוקרטי במזרח התיכון יימשך שנים רבות ויידע עליות ומורדות
איציק וולף
ח"כ עתניאל שנלר (קדימה) קורא לאנשי מפלגתו המובילה את האופוזיציה לתמוך במימוש עקרונות המדיניים של ראש הממשלה, בנימין נתניהו    "הראוי כי בעת פגישתו של ראש הממשלה נתניהו עם הנשיא אובמה, ידעו כולם כי בתחום מימוש היוזמה המדינית אין לראש הממשלה אופוזיציה"
עופר וולפסון
לאחר שיו"ר ארגון המורים אמר הבוקר כי אין לו ציפיות בדבר התקדמות במו"מ ואיים בשביתה אפשרית בפתיחה שנת הלימודים הבאה, הסתיימה הישיבה המכרעת בין הצדדים בהצלחה    המורים יעבדו 16 שעות נוספות בשבוע ויקבלו עוד 42% לשכר
מערכת אתר ערוץ הספורט
מוריניו התעקש והטורקי מצטרף אל נורי שאהין בסל הקניות של הלבנים
עופר וולפסון
רשם גידול של 3.8% לעומת עלייה של 1% בחודשים נובמבר-ינואר    התאוששות ניכרת בפדיון רשתות המזון - 6.4% עלייה לעומת 0.8% בנובמבר-ינואר    מכירות הדלק ב-2010 עלו ב-10%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il