X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הגרמני של רד בול גבר על לואיס המילטון במירוץ עיקש. באטן שלישי
▪  ▪  ▪
אף אחד לא מדגדג אותו. פטל חוגג בברצלונה (GETTYIMAGES) צפו בתקציר המירוץ ובחגיגות

ככל שהעונת הפורמולה 1 מתקדמת ותופסת תאוצה, סבסטיאן פטל הופך מ"בייבי שומי" ל"שומי". אלוף העולם השיג היום (ראשון) את הניצחון הרביעי ב-5 מירוצים. פטל זינק רק שני בגראנד פרי קטאלוניה, הצליח לעקוף את חברו לקבוצה, מארק וובר, וראה ראשון את דגל השחמט.

אגב, בקצב הנוכחי הנהג הגרמני מאיים על שיאו של שומאכר במספר ניצחונות בעונה. ב-2004 שומי ניצח 13 מירוצים מתוך ה-18. לפטל יש יתרון קטן מכיוון שהעונה ישנם 19 מפגשים. הגראנד פרי הבא יתקיים במונאקו כבר בשבוע הבא.

לואיס המילטון, היחיד שהצליח לנצח העונה את סבסטיאן פטל, היה צמוד לנהג של רד בול, אבל הגיע רק 6 עשיריות השניה אחריו. קבוצת מקלארן יכולה להיות מרוצה משני המקומות שתפסה על הפודיום. חברו לקבוצה של המילטון ואלוף העולם לשעבר, ג'נסן באטן, לקח את המקום השלישי.

המאכזב הגדול של היום בברצלונה היה מארק וובר. הנהג האוסטרלי זינק מהפול פוזישן, אבל רשם יום חלש והגיע רק למקום הרביעי. ומה יהיה עם פרננדו אלונסו? נהג פרארי, שהפסיד אשתקד את האליפות רק במירוץ האחרון, לא מצליח להתחרות עם הרכבים של רד בול ומקלארן. הספרדי הגיע רק למקום החמישי הכללי. מיכאל שומאכר רשם את הישג השיא שלו העונה כשהגיע למקום השישי.

פטל ממשיך להגדיל את הפער מהמקום השני והוא כעת מוביל עם 118 נקודות. המילטון אחריו עם 77 נק' ו-וובר שלישי עם 67 נק'. באטן (61) ואלונסו (51) סוגרים את החמישייה הראשונה בדירוג הנהגים. בדירוג היצרנים רד בול ראשונה עם 148 נקודות, מקלארן אחריה עם 105 ואילו פרארי שלישית עם 65 נקודות.

"היה לי קשה מאוד היום", אמר המנצח סבסטיאן פטל בסיום. "היה מירוץ צמוד ובשתי ההקפות האחרונות הצלחתי קצת להגדיל את הפער וזה הספיק לי עד לדגל השחמט.  אני מרגיש הקלה גדולה, זו תוצאה מצוינת עבור הקבוצה". על היריבים אמר: "אין ספק שהנהגים של מקלארן ופרארי עשו עבודה טובה מאוד, אבל אני מאושר מהניצחון".

ג'נסן באטן, שסיים שלישי, היה מרוצה מהמירוץ בברצלונה: "הפתיחה שלי הייתה נוראית, אבל ברגע שנכנסתי לקצב של המירוץ העניינים השתפרו מבחינתי. בסך הכל זה היה מירוץ טוב וזה נהדר שהצלחתי להשתלב בין הראשונים ולעלות על הפודיום".

העשירייה הראשונה
1. סבסטיאן פטל (רד בול)
2. לואיס המילטון (מקלארן)
3. ג'נסן באטן (מקלארן)
4. מארק וובר (רד בול)
5. פרננדו אלונסו (פרארי)
6. מיכאל שומאכר (מרצדס)
7. ניקו רוזברג (מרצדס)
8. ניק היידפלד (רנו)
9. סרג'יו פרס (סאובר)
10. קאמוי קובאייאשי (סאובר)

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/230423.jpg

תאריך:  22/05/2011   |   עודכן:  22/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
נשיא ארצות הברית הודיע בוועידת איפא"ק כי דרישתו מישראל ומהפלשתינים היא להסכים על גבול שונה מן הגבול שהיה לפני מלחמת ששת הימים תוך התחשבות בגורמים כמו השינויים הדמוגרפיים בשטח ב-40 השנים האחרונות    "ישראל והפלשתינים ידונו על גבול שיהיה שונה מן הגבול לפני המלחמה ב-1967"    "על החמאס להכיר בישראל ולשחרר את גלעד שליט"    "מחויבות ארצות הברית לביטחון וישראל ולמניעת דה-לגיטימציה - מוחלטת"
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון דחה את תביעתו נגד לויד'ס בעקבות שוד יהלומים בשווי של 2.3 מיליון דולר בהונג-קונג, שכן הפוליסה שרכש כיסתה רק נזקים שהתרחשו בישראל
מערכת אתר ערוץ הספורט
בלם חיפה: "רוצים גביע אחרי 13 שנה" על עתידו: "יש לי הרבה חשק להמשיך"
מירב ארד
ניסן מונה ביולי 2009 לתפקיד הממונה על התקציבים וצפוי לסיים את תפקידו בעוד כחודשיים    הודיע כי בכוונתו להמשיך במחקר כלכלי באחת האוניברסיטאות המובילות בעולם
מחלקה ראשונה
פרופ' שמואל האוזר אמר את הדברים במסגרת טקס חילופי יו"ר הרשות לניירות ערך    הבהיר: נשמור על הרשות כמאסדר משמעותי בשוק ההון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il