X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרכש הטרי ספג מכה בצוואר. חיפה תציע חוזה למסיללה, אם לא ירכש
▪  ▪  ▪
חוסר מזל. וויאם עמאשה (אבישי אקהויז)

חוסר מזל פקד היום (רביעי) את וויאם עמאשה במהלך האימון של מכבי חיפה. חלוץ הרכש החדש, שחתם אמש על חוזה ל-4 שנים ואופציה לעונה נוספת, ספג מכה חזקה בצווארו. הצוות המקצועי החליט כי עמאשה ינוח ביומיים הקרובים. אורח מיוחד הגיע לאימון חיפה. מדובר בסוכן השחקנים הספרדי חורחה לרה, שמייצג בין השאר את פדרו מברצלונה ופרננדו טורס מצ'לסי.

אל לרה התלווה נציגו בארץ, אדם קידן, והשניים ערכו סיור מקצועי במתקני חיפה בכפר גלים וקצף. לרה התרשם מרמת המתקנים של מכבי חיפה וטען בנוסף כי השוק הספרדי "ער להתקדמות של השחקן הישראלי". שחקן שהשוק הספרדי כבר השיג אותו הוא תומר חמד. החלוץ, שסיכם את תנאיו במאיורקה, הגיע לאימון כדי להיפרד מחבריו. הלילה ימריא חמד לספרד, יערוך בדיקות רפואיות ולאחר מכן יחתום על חוזה ל-3 שנים במאיורקה. גם ליאור רפאלוב ימריא לברוז' כדי לערוך בדיקות רפואיות ולחתום. רפאלוב יחל לאחר מכן להתאמן עם הבלגים ולא צפוי לשוב לארך לפחות עד משחקי הנבחרת בספטמבר.

אם לסטר תרצה להשאיל את מסיללה, חיפה תציע לו חוזה
פיטר מסיללה נמצא בדרכו ללסטר סיטי מליגת המשנה באנגליה. היום (רביעי) התברר כי במידה שהמועדון יהיה מעוניין להשאיל את הבלם במקום לרכוש כרטיס השחקן שלו, תציע מכבי חיפה לדרום אפריקני חוזה לשנתיים נוספות על מנת שיחזור באופן אוטומטי בסיום התקופה בבריטניה. כפי שפורסם לראשונה באתר, האנגלים מנהלים מו"מ עם המגן.

כזכור, מסיללה יסיים את חוזהו בסיום העונה הקרובה ויהיה שחקן חופשי, כאשר העסקה עם לסטר עדיין לא נסגרה. המגן לא יתנגד לחתום על הארכת ההסכם בחיפה בשביל להבטיח את עתידו במידה שלסטר תחליט שלא לרכוש אותו.

מסע הרכש של מכבי חיפה לא הסתיים
האלופה תתמקד בימים הקרובים במציאת בלם ומגן שמאלי נוסף לטובת הקבוצה, כאשר השמות הבולטים הם איציק כהן ואוראל דגני, שניהם נמצאים תחת הקבוצות שלהם והירוקים ייאלצו לפנות למועדונים. בעמדת המגן השמאלי עלו מספר שמות, ביניהם חיים מגרלשווילי, אלירן דנין ורחמים צ'קול.

כאמור, הבלם הקרואטי יוריצה בוליאט, שחתם על חוזה ל-5 שנים, כבר הצטרף למרכז ההגנה של הירוקים, בעוד שאריק בנאדו הודיע על פרישתו לאחר 18 שנות משחק.

תאריך:  22/06/2011   |   עודכן:  22/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
אחרי סחבת של שנים - אישרה הוועדה התל אביבית 25% ראשונים בפרויקט ענק של 4,100 דירות בהרצליה    כ-200 דירות - במחירים מוזלים    דנים גם באישור תוכניות ל-13,000 דירות בירושלים וסביבתה
איציק וולף
יו"ר פועלים שוקי הון, יאיר סרוסי, הודיע על צירוף ח"כ לשעבר עמירה דותן, ושל ד"ר חן ליכטנשטיין לדירקטוריון החברה    "השניים בעלי ניסיון ניהולי עשיר ויתרמו לחיזוק דירקטוריון החברה"
איציק וולף
בשעה 11:00 נשמעה אזעקת תרגול שבמהלכה נדרשו אזרחי ישראל כולם להיכנס לחדרים מוגנים    אזעקת תרגול נוספת תישמע בשעה 19:00 בערב    הקבינט המדיני-ביטחוני מתכנס בבונקר התת-קרקעי בהרי ירושלים לתרגול מצב חירום
מירב ארד
בארבעת החודשים הראשונים של השנה נרשמה עלייה של 14% במספר המבקרים הזרים ברפובליקה לעומת השנה שעברה    עיקר המבקרים מגיעים מארה"ב
איציק וולף
כתב אישום חמור הוגש נגד עידו סמואל הנאשם כי ניסה להדיח את יוסי שובל, הנאשם יחד איתו בפרשת ביברוקר בקבלת כספים ממשקיעים תוך הצגת מצג שווא ובהעברתם לחשבונות ביברוקר ולחשבונותיהם שלהם, ואיים עליו בניסיון להביא אותו לשנות את עדותו בבית המשפט    אישום נוסף נגד סמואל בגין תקיפת אריה מוסקונה על-רקע חוב כספי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il