X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אביו של הקשר הצהובים במסע"ת: "הם ביטלו את חוזהו באופן חד צדדי"
▪  ▪  ▪
"מחמיא שהפועל רוצה אותו". בוזגלו האב. צפו במסיבת העיתונאים

אחרי שבעלי מכבי ת"א, מיץ' גולדהאר, הודה היום (ראשון) במסיבת העיתונאים שערכה מכבי ת"א כי מאור בוזגלו לא נמצא בתכניות הקבוצה, ולאחר שלא הורשה לפתוח את האימונים עם הצהובים ואף הועמד לוועדת משמעת, תגובתו של יעקב בוזגלו, אביו של מאור, הגיעה במסיבת עיתונאים שהתקיימה אחר הצהריים בבית הקשר.

יעקב בוזגלו פתח את מסיבת העיתונאים עם הצהרה ברורה: "החלטתי להודיע שמבחינתנו מכבי תל אביב ביטלה את ההסכם עם מאור בוזגלו באופן חד צדדי. אף אחד במכבי לא פנה אלינו לגבי הארכת החוזה וזה מאוד מצער. אני מאוד עצוב כי פתיחת העונה הזו, שהייתה אמורה להיות שמחה, הפכה להיות עצובה מבחינתנו. אבל אנחנו חזקים מאוד וכשאני אומר "אנחנו" אז אני מדבר גם בשם מאור בוזגלו".

"הנזקים שעלולים להיגרם למאור בוזגלו הם בלתי הפיכים", הוסיף בוזגלו האב, "מאור לא הורחק מעולם ממשחק, יש לו 27 בישולים ב-84 משחקים במכבי, אבל את ההערכה המקצועית במכבי לא ידעו לתת לו. אני יודע היום שדרכו של מאור בוזגלו במכבי ת"א הסתיימה. מאור נזרק ממכבי ת"א, אבל הבעיה היא שמצד אחד הם זרקו אותו ומצד שני הם אוחזים בו. וזה דבר שאסור שיקרה".

על תדמיתו התקשורתית המוכרת אמר יעקב בוזגלו: "אני יודע שאני חלק מהבעיה של מאור, אך אני מצפה שבמכבי יהיו גברים ושיגידו שאני הבעיה. הם ידעו בדיוק מי עומד מאחורי מאור. במכבי שילמו עליו הרבה מאוד כסף (2 מיליון יורו) אבל למרות זאת היחס שהוא קיבל לאורך כל השנים הוא יחס שלא הייתי רוצה להרחיב עליו את הדיבור. אני מקווה שהסאגה הזו תגמר בצורה הכי יפה שאפשר".

על המצב הכללי בו נמצא היום מאור בוזגלו אמר אביו: "זה קרה בעיתוי הכי גרוע עבורו. כי יכול להיות שאם מכבי הייתה פונה אלינו, אז היינו מבקשים שיתחיל את האימונים ושישחק בליגה האירופית כדי שהיא תוכל למכור אותו, אבל שם בחרו בדרך לא דרך. אין לי בעיה לתת שקט לבן שלי, אבל אי אפשר לקבל סטירה ועוד סטירה ולהגיד - 'על הכיפאק'".

"אני פונה למכבי - בואו נמצא את הדרך בה מאור ישוחרר בצורה שהולמת את מעמדו. אם מכבי לא תכבד את עצמה אז שלא תצפה שיכבדו אותה", הוסיף בוזגלו שהתייחס גם לגבי האפשרות שיעבור להפועל ת"א: "אם קשטן רוצה את מאור אז הוא יודע שאני לא הבעיה. מכבי? צריך לבדוק מה הבעיה האמיתית שם. אי אפשר שכל פעם בוזגלו יהיה שק החבטות ושעיר לעזאזל".

אז מה דעתו של מאור בוזגלו בעניין? "הוא מסכים עם כל מה שאמרתי", אמר יעקב בוזגלו, "אני לא כופה את מאור על אף אחד ואין לי ספק שהוא לא יישאר מובטל". אז מה לגבי העתיד של השחקן? "הוא יגיע לאימון ביום שלישי ונראה מה יהיה אחר כך". על העונשים שספג מאור: "זה לא הגיוני כל הקנסות שמטילים עליו. לי אין ספק שהסאגה הזאת יכולה להגיע לבית המשפט".

"חדוות המשחק של מאור אבדה לו", הוסיף בוזגלו שהתייחס גם למכבי עצמה: "אני הבאתי את מאור למכבי, אבל אם שואלים אותי לאן הוא הגיע, אז הוא הגיע לקבוצת תחתית. אני לא חושב שמותר למכבי להושיב אותו ביציע. אני אעשה הכל כדי לשחרר את מאור". על גולדהאר אמר האב הכועס: "אני לא יודע עד כמה הוא מבין בכדורגל".

"מאור לא בתכניות שלנו", אמר גולדהאר על בוזגלו מוקדם יותר היום, "נכבד את חוזהו אבל בכוונתי למכור אותו. העדיפות היא למכור אותו לקבוצה אירופית. זה החלום שלו ואני רוצה לסייע לו להגשים אותו. גם אם השחקן מוכשר  - הוא לא מתאים לנו". גולדהאר נשאל על האפשרות שבוזגלו יעבור להפועל תל אביב וענה: "אני מעדיף לא להעביר אותו להפועל". למרות דברי גולדהאר, מוטי איוניר אמר לרון קופמן בתכנית "אנשי העונה" כי למכבי אין הצעות על השחקן מאירופה נכון להיום.

יש לזכור כי נגד בוזגלו עומדים קנסות על 20 אלף שקלים ו-30 אלף שקלים על תנאי, אך גם אם ידבר נגד המועדון מכבי אינה יכולה להפעילם אוטומטית אלא עליה לפתוח בהליך משמעתי נגדו. מכבי תמריא מחר בבוקר למחנה אימונים במירלו, אולם בוזגלו יישאר בארץ ולא ייצא עם שאר חבריו לקבוצה.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/235610.jpg

תאריך:  26/06/2011   |   עודכן:  26/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
עד 100 אלף שקל לכל מי שקונה את דירתו הישנה ב-28 ערים וישובים
יפעת גדות
תוספת של יוגורט הביאה לירידה במשקל של 0.37 קילו וירקות תרמו לירידה של 0.1 קילוגרם    החוקרים משערים כי תכולת הסיבים של מזונות אלו היא שיכולה להסביר את ההשפעה שלהם
עידן יוסף
חוזר בו בצורה גורפת מן הטענה כאילו לחברת אקסלס, בבעלות אביו של יו"ר תנועת "אם תרצו", יש קשרים מסחריים באירן
יפעת גדות
מנתוני משרד הפנים עולה כי בשנת 2009 טבעו למוות בחופי ישראל 43 בני אדם ואילו בשנת 2010 צומצם מספר הטובעים למוות בים ל-38 בלבד
מירב ארד
זילברשטיין יוביל בתפקידו החדש את תחום ההערכות הכלכליות בפירמה, הכולל, בין היתר: הערכות שווי, בדיקת ירידת ערך השקעה, כדאיות השקעה וחוות דעת הוגנות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il