חברת "תמי 4" יוצאת בימים אלו בקמפיין טלוויזיה בערוץ הרוסי לחשיפת סדרת מכשירי הברים למים "תמי מיני בר UV".
סיסמת הקמפיין - "מים צלולים וטהורים בלחיצת כפתור קלה".
תסריט הקמפיין מתבסס על קבוצת מתעמלים בחדר כושר המרימים מיכלי מים ואשכולות של בקבוקי מים מינרלים במקום משקולות, תוך מאמץ רב ובזבוז אנרגיה מיותרת ובמעבר חד עוברים לשחקנית שרון שחל המוזגת לעצמה במטבח הביתי מה"תמי מיני בר UV" החדש "מים צולים וטהורים בלחיצת כפתור קלה".
תקציב הקמפיין 450,000 ש"ח.
משרד הפרסום - אדלר חומסקי & ורשבסקי.
בימאית - נירית ירון.