בקניון "אמריקן סיטי" ברחובות פותחים מרכז לאירוח למכירת עודפים קבוע של יצרנים ורשתות שיתפרס על כל שטחי הציבור של הקניון.
מר ישראל ויזל, מנכ"ל קניון "אמריקן סיטי" מציין, ששיווק העודפים יכלול מגוון עודפים מהמותגים המובילים בתחום האלקטרוניקה, מוצרי חשמל ביתיים, הטקסטיל, כלי בית, מתנות פופ ועוד.
לראשונה בענף הקניונים בישראל, בקניון "אמריקן סיטי" ברחובות, שבבעלות חב' משה ויגאל גינדי, נפתח בימים אלו בכל השטחים הציבוריים של הקניון מרכז עודפים קבוע, מגוון מציגים ומותגים, חלקם בעלי חנויות בקניון וחלקם יצרנים ומציגים חיצוניים שימכרו עודפים מתחומי מוצרי האלקטרוניקה, החשמל, הטקסטיל וכלי הבית בהנחות המגיעות עד 70%.
מר ישראל ויזל, מנכ"ל קניון "אמריקן סיטי" מציין שהמטרה היא ליצור מרכז עודפים לפרק זמן ממושך ושלא כמו בקניונים אחרים בהם מתקיים "סטוק דיי" או מכירות חיסול ליום אחד.
מרכז העודפים יכלול מכירות של מוצרי חשמל כגון טלוויזיות, די.וי.די,וידיאו,מכונות כביסה, מקררים, מיקרוגלים ומוצרי חשמל קטנים ממותגי מובילים כגון: LG, טושיבה, יונדאי, בוש, סמסונג, סימנס, AEG, קריסטל ועוד בהנחות של עד 50% ומוצרי טקסטיל והנעלה ממותגים מובילים כגון: CK, DKNY, פומה, KEDS, טימברלנד, ריבוק, L.A GEAR בהנחות של עד 70%.
הנהלת הקניון תפקח באופן קבוע על ההנחות כפי שפורסמו ע"י המציגים ועל מגוון קבוע של מוצרים ודגמים ממכלול מותגים מובילים ומעת לעת אף יוחלפו וישתנו המשתתפים במבצע.
מלאי סחורות העודפים הקבוע מוערך בסחורות בשווי של כ-5 מיליון ₪ והנהלת הקניון מנהלת בימים אלו מו"מ למכירת עודפים של מוצרים ומותגים נוספים.