X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
איציק קורנפיין: "הכסף יעבור לנוער" חלק מהתקציב יתפנה כעת לרכש
▪  ▪  ▪
צפו בקורנפיין מדבר (מגד גוזני, באדיבות וואלה)

אוהדי בית"ר תמיד אומרים שאין על מי להישען חוץ מעל אבינו שבשמיים אז הנה, אולי הוא החליט שהגיע הזמן לשים יד. היום (חמישי) נודע כי הקרן לידידות המנוהלת על ידי הרב יחיאל אקשטיין תעניק סיוע כספי לקבוצה בהיקף של כמיליון שקלים.

בעבר נטלה הקבוצה חלק בפעילות הפילנטרופית של הקרן ואתמול נפגש הרב אקשטיין עם היו"ר איציק קורנפיין ולאחר מכן החליט להעניק סיוע לקבוצה. הסיוע אמנם יהווה חלק מפרויקט חינוכי שעיקרו מחלקת הנוער של הקבוצה אולם מטבע הדברים, כספי קבוצה שבעבר היו מיועדים למחלקת הנוער כעת יוכלו להיות מופנים למקומות אחרים, כגון שחקני רכש.

קורנפיין אמר במסיבת עיתונאים שכונסה לכבוד האירוע: "בית"ר עוברת הרבה טלטלות, האכזבות בנושא הבעלות והתקציב. אנו בתקופה לא פשוטה אבל אני גאה להגיד שהמועדון חזק ומצליח שנה אחרי שנה להתגבר על הכל. בסופו של התהליך מדובר בתהליך בריא. יכול להיות שזה נכפה עלינו אבל נדע לצאת מחוזקים. הכסף שנכנס יילך לנוער אבל יפנה חלק מהתקציב שלנו למטרות אחרות. בראש ובראשונה, חשוב לי להבהיר ששינוי אמיתי בתדמית הקבוצה שיתחיל ממקום של חינוך וערכים הוא סלע הקיום שלנו".

"זה לא סוד שבשנים האחרונות נוצר סוג של נתק בין האוהדים להנהלה והקבוצה מסיבות רבות. המהלך הנוכחי מגיע כדי לתת מענה על מנת שהקשר יחזור ויתהדק. אני מנצל את הבמה וקורא לאוהדים לשים את המשקעים בצד ולהתייצב מאחורי השחקנים". הרב אקשטיין, שכנראה הספיק להתעדכן במה שקרה במועדון בשבועות האחרונים, דאג רק לציין: "אני לא אחד מאותם שני אמריקאים שברחו. אני תושב ירושלים. אני כאן והכסף גם כאן".

הקרן לידידות, בראשה עומד הרב יחיאל אקשטיין, היא ארגון פילנתרופי בעל מחזור שנתי של כ-100 מיליון דולרים בשנה המיועדים לעשיית טוב לנזקקים בישראל ובתפוצות. העשר השנים האחרונות השקיעה הקרן למעלה ממיליארד שקלים בסיוע לאזרחי ישראל וליהודים במצוקה בתפוצות.

הקרן הוקמה על ידי הרב אקשטיין לפני 30 שנה במטרה לחזק את הקשר בין נוצרים אוהדי ישראל בארה"ב לבין העם היהודי ומדינת ישראל.

בין בית"ר ליחיאל אקשטיין נרשם כבר שיתוף פעולה בחודש פברואר האחרון כאשר השחקנים לקחו חלק במבצע "מחממים בידידות" בו חילקו יחד עם אנשי הקרן לידידות מענקי חימום לחורף לכ-16,000 קשישים בגובה של 400 שקלים לאחד.

מושיקו מישאלוב צפוי להמשיך בי-ם
היום נערכה פגישה בין היו"ר איציק קורנפיין לבין גלעד קצב, סוכנו של מושיקו מישאלוב וגם עם אביו של השחקן. הפגישה הוגדרה חיובית ואחריה מישאלוב צפוי להמשיך בבית וגן. החתימה הרשמית תתבצע רק אחרי תשעה באב ובנוסף, יש לציין כי בין שני הצדיים עדיין קיימים פערים.

תאריך:  04/08/2011   |   עודכן:  04/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
למרות שחיות מחמד ללא ספק תורמות בצורה חיובית לאנשים מסוימים, לא קיימות מספיק עדויות התומכות בטענות כי בעלים לחיות מחמד בריאים יותר או שמחים יותר, ואפילו לא שהם זוכים לתוחלת חיים ארוכה יותר
עידן יוסף
הפרש הריביות ייחשב כהכנסה מעבודה, כשההלוואה ניתנה ממעביד לעובד או מסַפָּק שירות    הריבית הקובעת לחישוב ההפרשים - הריבית שקובע בנק ישראל
עידן יוסף
ידון בעררים על החלטות של רשויות שונות בישראל בענייני הגירה, כניסה לישראל ויציאה ממנה    שר המשפטים הכניס הסתייגויות
איציק וולף
מועצת הביטחון של האו"ם פרסמה הודעת גינוי חסרת משקל מעשי למעשי הטבח של כוחות הביטחון הסוריים באזרחי המדינה    "חשש כבד מהמצב המידרדר בסוריה, וצער רב על מותם של מאות רבות של בני אדם"    סרטון וידאו: גופות מושלכות בביזיון מגובה רב לתוך נהר
גלית יצחק-אוגנוב
ד"ר אפרת ברון-הרלב מונתה לתפקיד    תחליף בתפקידה את ד"ר אסף טוקר אשר שימש בתפקיד זה במהלך השנתיים האחרונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il