X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המאמן הלאומי בצ'אט: "גם בספרד לא אהדו את הנבחרת וזה השתנה"
▪  ▪  ▪
פרננדס, כאב ראש חיובי בהתקפה (ניר בוקסנבאום)

יש עידן חדש בנבחרת ישראל, במסגרתו מנסים המאמן וחניכיו להיות נגישים יותר לקהל הרחב. לצורך כך נעשה שימוש ברשתות חברתיות וגם לואיס פרננדס כבר שוחה בחומר, כשהיום (שלישי) ענה על שאלות גולשים בעמוד הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל.

בצ'אט שערך דיבר המאמן הלאומי על האופציה להביא את חלוץ מכבי חיפה וויאם עמאשה לסגל. "לגבי עמאשה, כבר בעונה שעברה התעניינתי באפשרות לזמן אותו לנבחרת, אבל יש בעיה שלא מאפשרת את זה וכולם מבינים אותה", גילה הצרפתי.

"לגבי ההגנה, כבר שנה אני מנסה למצוא פתרונות לחלק ההגנתי. אני יודע שמאוד קשה למצוא פתרונות. יש לי הרבה חלוצים וקשרים, אבל יש מעט שחקני הגנה בישראל", ניתח פרננדס. "אני תמיד מנסה לעשות ניסויים ולנסות שחקנים בעמדות כאלה ואחרות. כך גם היה עם אלמוג כהן, כי אני רוצה למצוא פתרונות להגנה. לגבי עומר ורד, אני עוקב אחרי כל שחקני ההגנה בישראל ורואה את ההתקדמות שלהם".

הצרפתי גם נשאל לגבי אי-זימו של טוטו תמוז, שמציג יכולת מצוינת בחוד של הפועל תל אביב, וענה: "מבחינה התקפית יש מבחר גדול של שחקנים טובים והרבה אפשרויות שעומדות בפניי. ארבייטמן, תומר חמד, אלירן עטר, טוטו תמוז, אליניב ברדה, בן שהר ואיתי שכטר - כולם שחקנים מוכשרים מאוד ואני צריך לבחור כל פעם את הנכונים ביותר עבורי. טוטו תמוז, כמו אלירן עטר, הוא שחקן מצוין שמגיעה לו הזדמנות בנבחרת. כרגע, כמו שאמרתי, התחרות קשה מאוד בחלק הקדמי".

"מול קרואטיה אני ב-80 אחוז סגור על המערך. הכי חשוב להתחיל עם ניצחון מול יוון, אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה. אין לי ספק שהקהל ידחוף אותנו 90 דקות", הוסיף פרננדס. על האהדה לנבחרת אמר: " כשהגעתי לנבחרת היינו מקום 55 בדירוג פיפ"א, היום אנחנו מדורגים במקום ה-30 וזה כבר שיפור מסוים. זה מזכיר לי קצת את ספרד, שבמשך שנים מועדונים כמו ריאל מדריד, ולנסיה וברצלונה הצליחו באירופה והנבחרת לא הצליחה. כולם היו אוהדים של הקבוצות ולא של הנבחרת, וביום אחד זה השתנה לטובה והיום ספרד זו הנבחרת הטובה בעולם".

"כשהולכים לאיצטדיונים בישראל רואים את כמות האוהדים שיש במשחקים של הפועל ומכבי ת"א או מכבי חיפה, ורואים שיש יותר תמיכה בקבוצות מאשר בנבחרת, כמו שהיה בספרד אז, ואני מקווה שזה ישתנה גם פה יום אחד", המשיך פרננדס. "כבר עכשיו אנחנו רואים שינוי ושהקהל מאחורינו, ואני רוצה שזה יימשך".

תאריך:  23/08/2011   |   עודכן:  23/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הפנטגון וגבעת הקפיטול פונו מיושביהם    מוקד הרעש - שעוצמתו 5.9 בסולם ריכטר - במדינת וירג'יניה    אין נפגעים, החיים חוזרים למסלולם
עידן חגי
דוד רביבו מאשדוד לפני רמה"ש מחר ב-18:45: "מקווה שמה שיש יספיק"
עופר וולפסון
הרוחות העזות של הסופה "איירין" עלולות להגיע למהירות של לפחות 210 קמ"ש עד ליום שבת    "איירין" הוא ההוריקן הראשון המכה בארה"ב מזה 3 שנים
עופר וולפסון
ההצעה גובשה על-ידי המועצה לצרכנות בשיתוף יו"ר ועדת הכלכלה    תחום הצרכנות לא זכה להיכלל בחוק בנק ישראל שהתקבל בכנסת רק בשנה האחרונה
מערכת אתר ערוץ הספורט
הגרמנים מגיעים לציריך אחרי ה-0:2 יתרון 0:1 לקראקוב לקראת ניקוסיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il