X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה צופה המשך מגמה של גידול במכירות ומתכוונת לפתח את המותג גלילונית לתחומים נוספים
▪  ▪  ▪

חברת דנשר, המשווקת את המותג גלילונית מדווחת כי הצליחה להשיג מובילות שוק עם נתח שוק של 39% אחוזים בקטגוריית שקיות האשפה, על-פי דוח נילסן מאי 2003.
החברה מדווחת כי מאז השקת הקטגוריה החדשה בסדרת גלילונית- שקיות אשפה ריחניות בניחוח לימון ותפוח, שלוותה בקמפיין פרסום נרחב באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ובפעילות מסיבית בנקודות המכירה, חלה עלייה ניכרת במכירות.
מהחברה נמסר כי היא צופה המשך מגמה של גידול במכירות ומתכוונת לפתח את המותג גלילונית לתחומים נוספים.
מסקר שוק שביצע market watch עבור דנשר בהשתתפות 500 נשאלים עלה נתון מפתיע לפיו כ-60% מבתי האב רוכשים שקיות אשפה להורדת האשפה, בעוד שהיתר משתמשים בשקיות ניילון (שקיות "סופר"). 39.8% מהנשאלים השיבו כי הם משתמשים בשקיות אשפה עם ידית, 19.1% מהנשאלים השיבו כי הם מורידים את האשפה בשקיות זבל ללא ידית ו-38% הודו כי הם משתמשים בשקיות ניילון מה"סופר".
שוק שקיות האשפה בישראל מגלגל כ-75 מיליון ש"ח בשנה ומנתוני דוח נילסן מאי 2003 עולה כי המותג גלילונית של דנשר מוביל את הקטגוריה עם 39% נתח שוק כספי ואחריו מדורגים ניקול (חוגלה קימברלי) 21.3%, סנו סושי (סנו) עם נתח של 12.6% ושקיות סופר קלאס של שופרסל עם נתח של 8.2%.
מסקר שוק שערכה דנשר עלה כי הקניה הממוצעת של שקיות אשפה היא של למעלה מחבילה אחת - 1.24 יחידות בקניה ממוצעת. קניה נעשית בדרך כלל ברשתות השיווק לפי הפרוט הבא: פארמים 5.3%, קו אופ - 24%, קלאב מרקט 21.4%, שופרסל 25.4%, פרטיים -10.7% ורשתות שיווק עצמאיות - 12.3%.
עוד עלה מהמסקר כי הגורמים המשפיעים בהחלטה על קניית שקיות אשפה הם: 22.2% חוזק, 18.3% מחיר, 15.3% שקית לא מטפטפת, 7.9% גודל, 7.4% אטימות ו-4.5% שקית עם שרוכים.

תאריך:  06/08/2003   |   עודכן:  06/08/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
הסרט "התיעודי" שהוקרן בהצלחה בפסטיבלים ברחבי העולם - מבוים מתחילתו ועד סופו
הדר פרבר
הטקס יתקיים בכנסיה המשקיפה למקום בו התאבד ככל הנראה; לטקס יגיעו בני משפחה והתקשורת לא תורשה להכנס למקום
מירב לוי
מאות קרובי משפחה קידמו פניהם של 334 האסירים המשוחררים היום; בימים הקרובים ישוחררו עוד כ-100 אסירים; שרון בקבינט הביטחוני: הוצגו תרחישים חמורים שדורשים השקעה רבה; האחריות על גדר ההפרדה הוטלה על צה"ל
יואב יצחק
היועץ המשפטי לממשלה שיגר מכתב-דרישה למועצת מינהל מקרקעי ישראל ובו הביע את התנגדותו הנחרצת לאישור הוראות המעבר שהתגבשו במועצה לפיצוי החקלאים; המועצה דחתה את דרישתו ואישרה שוב את הוראות המעבר
מירב לוי
בראיינט מואשם בתקיפה מינית של צעירה בעת ששהו יחדיו בבית מלון בדנבר, קולורדו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il