X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אדם מזרחי כבש פעמיים (63, 68) והעלה את האורחים למקום השני
▪  ▪  ▪
מלך השערים של הליגה, אדם מזרחי (אלן שיבר). צפו בתקציר

במסגרת המחזור העשירי של הליגה הלאומית נפגשו היום (שישי) הפועל רמת גן והפועל ירושלים למשחק המרכזי. הירושלמים ניצחו 0:2 קליל מצמד של אדם מזרחי הלוהט (8 שערים ומלכות שערים)  ועלתה זמנית למקום השני (הפועל אשקלון מחר מול עירוני בת ים).

  • כל הטבלאות, כל החדשות וכל העדכונים, כאן בעמוד הליגה הלאומית
  • שחקניו של פרדי דוד הגיעו למפגש אחרי שני ניצחונות רצופים (על נצרת עלית ומכבי ב"ש), אלה של לופא קדוש השיגו 10 מ-12 הנקודות בארבעת המשחקים האחרונים שלהם. הרצף הטוב של הירושלמים נשמר עם עוד 3 נקודות ובתור צו'פר הם גם עלו למקום השני.

    חתן השמחה, אדם מזרחי אמר בסיום: "האמת שלא חשבתי על פתיחה כזאת. אנחנו רק רוצים לעשות את מה שלופא אומר לנו. יש פה דרך ומטרות. אני לא יודע אם נגעתי ביד ואני גם לא מרגיש את זה בכלל. כמובן שאני מאושר אבל אנחנו לא קבוצה של שחקן אחד. אי אפשר לתלות את ההצלחה רק בי כי יש עוד שחקנים טובים בהפועל ירושלים".

    לופא קדוש: "שיחקנו לא משהו אבל גם שהפסדנו היינו טובים יותר מהיריבות שלנו. מבחינת התוצאות זה בא פתאום בא לידי ביטוי. לא צריך להשתגע יותר מידי. המקום הראשון הוא לא המטרה, אלה ההמשכיות. התאמנו את עצמו ליריבה, אבל לא היה פה באמת כדורגל".

    המאמן המפסיד, פרדי דוד: "ללאומית יש חוקים משלה. היינו טובים יותר, אך ספגנו שני שערים במצבים נייחים. זה מאוד כואב. עשיתי שינויים כי רציתי לעשות רענון, בכל מקרה אי אפשר לשחק עם 6 חלוצים".

    מהלך משחק
    בדקה השלישית פרננדס פרץ משמאל ובעט ברגל ימין, רפי כהן היה במקום והדף. 9 דקות אחר כך החלוץ, ליאור אסולין ראה את הכרטיס הצהוב אחרי שתיקל בחריפות את אורי פסו. בדקה ה-16 אותו הפסו הציל שער עם גלישה שנייה לפני שעומר בוקסנבאום בעט לשערו של רפי כהן. בדקה ה-25 תמיר בן עמי נחבל בראשו ונאלץ לצאת למספר דקות דל טיפול. 4 דקות אחר חיים אצרין ראה את הצהוב אחרי שמנע מבוקסנבאום לדהור אל השער. פרננדס היה זה שהמשיך לנסות ולהבקיע עבור המארחים שניסה את מזלו מ-18 מטר, אך פספס את המסגרת. דקה 29 ליאור אסולין נשאר לבד ברחה אבל נגח החוצה. 4 דקות לאחר מכן אסולין הצליח להחטיא גם עם הרגל כשבעט כדור ליד הקורה השמאלית של כהן.

    מחצית שניה: דקה בלבד חלפה ולהפועל ר"ג נפסל שער בטענת נבדל של אסולין, שהפריע לכדור שבעט בן עמי. גם להפועל ירושלים נפסל שער בדקה ה-55, אדם מזרחי כבש מול ארקין, אבל לא מעמדה חוקית. דקה 63 אדם מזרחי מצא את הרשת אחרי שכבש עם היד מכדור קרן, 0:1 לאורחת. 5 דקות בלבד ולמלך השערים של הליגה כבר היה צמד, דקה 68 הוא הבקיע בבעיטה חופשית מצוינת לפינה של ארקין, 0:2.

    הרכבים:
    הפועל רמת גן: איתי ארקין; יוגב בן סימון, טל חן, עוז יפרח, תמיר בן עמי, ולדימיר בראהון, עומר בוקסנבאום, פול קאסאני; קרלוס צ'קאנה, אדריאן פרננדס, ליאור אסולין.
    הפועל ירושלים: רפי כהן; לירן מזרחי, יוסי ביטון, אורי פסו, חיים איצרין, אלירן אוחנה, עידן טל, רם סטי, אופיר עזו, (עבד יד/86) אדם מזרחי, איציק כהן אליהו דרעי/89).

    תאריך:  04/11/2011   |   עודכן:  04/11/2011
    מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
    ברחבי הרשת / פרסומת
    רשימות קודמות
    אלי סבתי
    קרית שמונה ובן שמעון יעלו לפסגה אם ינצחו בבית. בדש: "זו קבוצה טובה"
    עופר וולפסון
    לשכת התאום של הארגונים הכלכליים פנתה לבית הדין הארצי לעבודה בבקשה להוציא צו מניעה לשביתה עליה הכריזה ההסתדרות
    עופר וולפסון
    על-רקע מחאת נציגי מרכז השלטון המקומי, והמלצות ועדת ניסן, ישונה אופן הקמת וניהול תאגידי המים והביוב    יזכו להקלות במיסים, בפנייה למכרזים ובניהול הדירקטוריון    ארכה תינתן להקמת תאגידים היכן שטרם הוקמו
    עופר וולפסון
    הממשלה תפנה לוועדת הכנסת על-מנת להקדים את הדיון בהצעת תיקון החוק, על-מנת שיחוקק עוד בשנת 2011    התיקונים משנים שיטות והסדרי הדיווח למע"מ, ומוסיפים על חלקם קנסות ועבירות
    שי ניב, יובל אזולאי
    השניים נפגשו במטרה להשיג פריצת דרך שתמנע את השביתה    ייפגשו שוב במוצ"ש    בהסתדרות דורשים מהמדינה לצמצם העסקת עובדי קבלן    ההסתדרות תעביר לביה"ד תשובתה עד ליום א' בנוגע לבקשה להוציא צווי מניעה נגד המהלך
    כל הזכויות שמורות
    מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
    עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il