X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן גרמניה לקראת הגרלת שלב הבתים של יורו 2012 בקייב
▪  ▪  ▪
פויול וגומז בגמר הקודם. יפגשו כבר בבתים? (gettyimages)

מחר זה קורה. באולם הפאלאס דה ארט בקייב כבר מוכנים מזומנים להוציא לדרך את הגרלת שלב הבתים של יורו 2012. האם ספרד וגרמניה ייפגשו כבר בשלב הבתים? מי תוגרל לבית המוות? ומי המאושרות שיזכו באירלנד? כל התשובות ביום שישי ב-19:00 בערב.

פולין תבעט את בעיטת הפתיחה ב-6 ביוני בוורשה, כאשר משחק הגמר יתקיים ב-1.7 באצטדיון האולימפי בקייב. יתר הערים המארחות: גדנסק, פוזנן, ורוצלאב (פולין), לבוב, דונייצק וחארקוב.

תחילה נעשה סדר בדרגים. אוקראינה ופולין המארחות זכו מההפקר וישמשו ראש בית, כאשר יחד איתן נמצאות אלופת אירופה ספרד וסגנית אלופת העולם הולנד. בדרג השני נמצאת סגנית האלופה גרמניה, איטליה, אנגליה ורוסיה. בדרג שלוש נמצאות יוון, קרואטיה, שבדיה ופורטוגל ובדרג האחרון: צרפת, דנמרק, צ'כיה ואירלנד.

באופן תיאורטי נוכל לקבל בית רצחני שיכלול את ספרד, גרמניה, פורטוגל וצרפת. מצד שני הבית הכי פחות אטרקטיבי יכול להפגיש בין נבחרות פולין, רוסיה, יוון ואירלנד. מה שבטוח הוא שיהיה מעניין. נזכיר רק שביורו הקודם צרפת, הולנד ואיטליה שובצו בשלב המוקדם.

"אנחנו במצב יותר קשה מאשר ב-2008", הסביר מאמן ספרד ויסנטה דל בוסקה, "אנחנו כעת מגיעים כמחזיקי הגביע לכן האחרויות שלנו גודלה יותר". יואכים לב, מאמן גרמניה, נשמע נלהב מאוד: "זה הולך להיות טורניר ברמה הגבוהה ביותר עם כדורגל אטרקטיבי שמערב את כל הקבוצות הגדולות. בכל אופן, יהיה קשה גם בשלב הבתים וגם בנוקאאוט".

תאריך:  01/12/2011   |   עודכן:  01/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הכונס מטרי, שהתנגד תחילה למינוי המפרק, הסכים לשתף פעולה    ינסה למכור את הנכסים    אולימפיה חייבת 246 מיליון שקל לבעלי אג"ח ו- 92 מיליון שקל לבנק לאומי    עו"ד הירשמן מונה לכונס נכסים שני    "החברה חדלת פרעון ומשותקת"
עופר וולפסון
בכינוס התעשיה הקיבוצית, אמר שר התמ"ת כי עיקר המפוטרים יגיעו מהשכבות החלשות, ובעיקר מקרב עובדי רשתות השיווק    "אם סדר היום החברתי החדש יביא לפיטורי עובדים שמשתכרים מעט - כולנו נפסיד"    יו"ר האופוזיציה לבני: "המדיניות לא צריכה להיות בקיצון - הפרטה של הכל או לנופף בדגל האדום"
איציק וולף
נציבת זכויות האדם של האו"ם אמרה כי על-פי הערכה מחודשת נהרגו יותר מ-4,000 בני אדם בהתקוממות נגד שלטון אסד    "ניתן כעת לכנות את המתרחש בסוריה - מלחמת אזרחים"    האיחוד האירופי הטיל עיצומים נוספים על 180 אנשי מפתח וחברות באירן
איציק וולף
ראש הממשלה אישר את מינויו של הרב ד"ר אופיר כהן לראש המינהלת המטפלת בתביעות הכספיות של המפונים מרצועת עזה    משרד המשפטים ערך בירור וקבע כי אין חשש לניגוד עניינים
איתמר לוין
ביטל בחירת משרד עורכי דין שילווה את הרשות לפיתוח הנגב, לאחר שאחד מחברי ועדת המכרזים השתתף בדיון - אם כי לא הצביע - למרות היכרותו עם אחד המתמודדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il