X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האורחים מחקו פיגור דו ספרתי. 23 נק' לקרופורד. עוד הפסד לברקוביץ'
▪  ▪  ▪
ניצחון שני רצוף. צפו בתקציר המשחק

בעונה שעברה מכבי אשדוד הייתה אחת ההפתעות הנעימות של ליגת לוטו, כשהציגה יכולת טובה במהלך העונה הסדירה ונעצרה רק על ידי הפועל ירושלים בפלייאוף. אבל מה יהיה עם החבורה של עופר ברקוביץ' השנה? הערב (ראשון) ירדה אשדוד למאזן של 6:1 עם הפסד ביתי 76:69 למכבי ראשל"צ.

ההפסד הערב הוא אחד המאכזבים מבחינת ברקוביץ' ושחקניו, שכן במחצית הראשונה הם היו הרבה יותר טובים. שיתוף הפעולה בין מאיר טפירו לאלכס טיוס וג'וש דאנקן עבד נהדר ואשדוד כבר הוליכה ביתרון דו ספרתי, אולם במחצית השניה הם פשוט נעלמו. ג'ו קרופורד, ברנדון באומן ודרווין קיצ'ן השתלטו על המשחק, סידרו מהפך והביאו ניצחון שני רצוף לבירנבוים, 69:76.

חלוקת הנקודות בראשל"צ לא הייתה מאוזנת. ג'ו קרופורד הצטיין עם 23 נקודות. קיצ'ן הוסיף 20, ברנדון באומן 18 ואדריאן יוטר 8. הישראלים של בירנבוים לא היו פקטור והסתפקו ב-7 נק' בלבד. 6 של עמית בן דוד ונקודה של חנוכי, שמסר תשעה אסיסטים.

"לפני המשחק דיברנו שאנחנו צריכים לשמור אותם על 70 נקודות וזה היה המפתח לניצחון", אמר אפי בירנבוים בסיום. "השחקנים הראו לב גדול ונתנו הגנה נהדרת". ג'ו קרופורד, שנבחר לשחקן המצטיין, הוסיף: "השחקנים עזרו לי הערב להביא את היכולות שלי ואני שמח שניצחנו. המטרה עכשיו היא להגיע מוכנים למשחק מול מכבי ת"א. אני שמח שיש לי צ'אנס לשחק נגדה".

"הטעות שלנו הייתה שבמחצית הובלנו רק ב-9, כי זה ההפרש היה צריך להיות גדול יותר", אמר מאמן אשדוד עופר ברקוביץ'. "אני לא יודע לומר מה קרה לנו, פשוט נתקענו גם בהתקפה וגם בהגנה. נכנסנו למומנטום שלילי וזה משפיע. אנחנו צריכים למצוא את הדרך להפוך את זה". על מעמדו בקבוצה אמר: "אני כאן לטוב ולרע. לא אחראי רק על ההצלחות אלא גם על ההפסדים. יש כאן שחקני כדורסל טובים שעובדים קשה כל השבוע וזה ישתחרר בהמשך. כרגע אנחנו קצת לחוצים וזה בא לידי ביטוי במשחק שלנו"

ג'וש דאנקן הוליך את קלעי אשדוד עם 16 נקודות והוריד 8 ריבאונדים. מאיר טפירו לא היה רחוק מטריפל דאבל וסיים עם 15 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. עוד קלעו לאשדוד: אלכס טיוס 14, ג'וש קרטר 9, אנטון שוטבין 8, ראמל בראדלי 3 ודניאל גור אריה 2.

צפו בתגובות מהמשחק->

מהלך המשחק
מאיר טפירו פתח את המשחק בצורה נהדרת. ב-14:15 לאשדוד, קלע הקפטן שתי נקודות ופתח ריצה של 2:13 בדרך ל-16:28 במהלך הרבע השני. מנגד, בצד של בירנבוים בלט חוסר הריכוז של הכתומים שרק בשבוע שעבר גברו על ברק נתניה.

ג'ו קרופורד הקטין ל-28:22, אך אלכס טיוס ודרור חג'ג' החזירו את עופר ברקוביץ' ליתרון דו ספרתי (27:37). במחצית 31:40 לאשדוד. השם הבולט במחצית הראשונה הוא אנטון שוטבין, שקלע 8 נקודות ב-100 אחוזים מהשדה. ברנדון באומן התחמם ברבע השלישי, קלע 6 נקודות ודאג למהפך בפתיחת הרבע השלישי (48:52). אשדוד עוד הוליכה 54:56 בתום הרבע השלישי, אך הכתומים רצו 2:9 בפתיחת הרבע האחרון ועלו ל-58:63 אחרי שלשה של קרופורד. דרווין קיצ'ן וקרופורד המשיכו לקלוע מכל מצב, הריצו את האורחים ל-13:22 וסגרו את הסיפור על 69:76 לראשל"צ על אשדוד.

תאריך:  04/12/2011   |   עודכן:  04/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זיו אברג'יל
מאמן ראשון לציון לשחקניו: "כולנו עומדים למבחן עד ינואר"
איציק וולף
צבא סוריה ערך תמרון אשר כלל תרגול של מערך הטילים שלו    בין היתר נורו טילי סקאד המסוגלים לפגוע בישראל    שר ההגנה הסורי: הכוחות המזוינים, תחת הנהגתו של הנשיא בשאר אל-אסד, יישארו נאמנים למולדת
איציק וולף
ראש הממשלה לא אמר אפילו פעם אחת את המילה אירן בנאומו בטקס האזכרה לראש הממשלה הראשון בשדה בוקר, אולם התייחס לצורך בקבלת החלטות קשות למרות ביקורת קודרת ונוקבת    "בן-גוריון שקל והתלבט אך בסופו של יום היה מוכן לקבל החלטות קשות למען עתיד העם"
איתמר לוין
שר החוץ צפוי לעמוד לדין 12 שנים לאחר שהחלה החקירה בעניינו ולמעלה מעשור לאחר שבוצעו חלק מן העבירות המיוחסות לו. אם יעלה טענה של הגנה מן הצדק, עשוי בית המשפט לבטל את כתב האישום או חלקים ממנו, בשל חוסר יכולתו של ליברמן להתגונן לאחר שנים כה רבות
איתמר לוין
טוענת למחטף של הוועדה לבחירת דיינים, המתכננת להתכנס בעוד בפני בג"ץ תלויה ועומדת העתירה נגד ההימנעות מצירוף אישה לוועדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il