שיתוף הפעולה בין חברת EMTV וחברת "מארס" באפליקציה האינטרקטיבית מעלה כי עשרות אלפי צופים השתתפו במשחק האינטרקטיבי של השעשועון המצליח הבערוץ 2 מי רוצה להיות מיליונר?
שיתוף הפעולה האינטרקטיבי בין חברת EMTV וחברת "מארס" במסגרת השעשועון המצליח של ערוץ 2 "מי רוצה להיות מיליונר?", מעלה כי עשרות אלפי צופים מהבית השתתפו באפליקציה האינטרקטיבית בשעשועון המצליח.
ביום ג' האחרון עלה לראשונה השעשועון בערוץ 2 עם היישום האינטרקטיבי באמצעותו יכלו הצופים בבית להשתתף בשעשועון לצבור נקודות ולזכות בפרסים.
במהלך התוכנית הוצגו לצופים בבית מספר שאלות ודרכם יכלו הצופים לצבור נקודות. הניקוד שקיבל הצופה חושב לפי תשובה נכונה וזמן תגובה. בסיום השעשועון קיבל כל צופה קוד סודי ומספר טלפון שדרכו השתתפו בהגרלה.
IBC - מרכז השידורים האינטראקטיבי של חברת EMTV שהוקם בנווה אילן איפשר לצופים בבית להשתתף במשחק בזמן שהמתחרה בשעשועון מנסה לענות על שאלה, את אותה השאלה מפנים לצופים שיכולים באמצעות החיצים בשלט לבחור תשובה נכונה מבין ארבע תשובות ולהקיש YES או סלקט וכך לבחור תשובה.
במרכז השידורים שהוקם עם פתרונות שפותחו ביחד עם NDS , משודרות גם הפרסומות האינטראקטיביות של EMTV שכבר העלה לאוויר קמפיינים של שרותי בריאות כללית והבנק הישיר הראשון.
חברת EMTV הינה בבעלות קבוצת יונה, MASTER PLAN , ומנהלי החברה גיל דוידוביץ ושמעון כהן. לחברה הסכמים לשיתוף פעולה אסטרטגי עם DATA PRO DIRECT (מקבוצת BBDO) ו- NDS שהינה מהמובילות בעולם בתחום הטלוויזיה האינטרקטיבית.