X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הגיאורגי של חיפה המריא לפולין: "קשה ללכת, אלה היו השנים הכי יפות שלי"
▪  ▪  ▪
בלב חצוי. צפו בכתבת הפרידה מדבאלשוילי

54 הופעות, 26 שערים. זה היבול של ולדימיר דבאלשוילי במכבי חיפה מאז הגיע אליה ב-2009. לכאורה, מאזן שלא מעט חלוצים בישראל היו קונים בשתי ידיים ומיד משתמשים בו על מנת לסדר לעצמם חוזה מעבר לים. גם דבאלשוילי השתמש בהספק הזה לאותה המטרה, ואחרי שנתיים וחצי בכרמל הוא ארז את הפקלאות והמריא הלילה לחתום בפולוניה וארשה.

לא יהיה מוגזם לומר שלמרות יכולת ההבקעה של החלוץ הגיאורגי, ששיחק לפני המעבר לירוקים גם בדינמו טיביליסי ובסקונטו ריגה, הוא לא ממש קנה את ליבם של כל אוהדי חיפה. חלקם ראו בו שחקן אנוכי מדי, ואם זה לא מספיק, הגיעה התקרית בה כבש שער מול אשדוד ורץ להשתיק אוהד של הקבוצה. אם שואלים את החלוץ עצמו, חיפה דווקא תחסר לו מאוד.

"קשה לי לעזוב את ישראל כי היו לי כאן את השנים הכי יפות בקריירה שלי עד עכשיו. קשה ללכת כשזו התחושה", אמר השחקן בראיון לאתר ערוץ הספורט. "אני חושב שאולי העזיבה שלי היא טעות, אבל אולי גם הצעד הכי חשוב בקריירה שלי. רק אלוהים יודע. כך או כך, הגיע הזמן לנסות משהו חדש".

שאלה אחת כן מצליחה לעורר פרץ רגשות אצל הגיאורגי - מדוע הוא יובש העונה. "אני לא מבין למה אני לא משחק. אולי לפעמים המאמן רצה לשחק בשיטה מסויימת ולפעמים באחרת, וזה בסדר, אבל בתקופה האחרונה לא שיחקתי עשרה משחקים", הוא מספר. "זה קשה כי לפני זה שיחקתי בקביעות וכבשתי, ולשבת על הספסל פתאום זה לא פשוט. רק אלישע יודע למה לא שיחקתי, אבל זו היתה התקופה הקשה בחיי".

גם בכל מה שקשור לתקרית עם האוהד לפני מספר שבועות לדבאלשוילי אין פילטרים. "פניתי לאדם אחד שאמר עלי דברים לא יפים", אמר. "כעסתי מאוד והוצאתי הכל כמו שראיתם. אולי זה לא יפה, אבל באותו רגע הלב שלי אמר שאני צריך לנהוג ככה וזה מה שעשיתי".

ולסיום, מה הרגע הכי טוב של החלוץ בחיפה? "אני חושב שהמשחק מול אקטובה", הוא נזכר. "הייתי ה"חדש" בקבוצה והצלחתי לעזור ולכבוש צמד. זה משהו שאני אזכור הרבה זמן. קשה לי לעזוב את ישראל כי אלה היו השנים הכי יפות בקריירה שלי עד עכשיו וקשה ללכת כשזו התחושה".

אחרי פגישה עם נציגי פולוניה ורשה ולדימיר דבאלישווילי, באמצעות נציגו אבי נמני, חתם היום לשנתיים וחצי בפולוניה ורשה. החלוץ הגיאורגי ירוויח 280 אלף יורו בכל עונה. "אני שמח מאוד לחתום בפולין. מקווה להתקדם ככל האפשר. מאחל הצלחה למכבי חיפה", אמר דבאלישווילי אחרי החתימה. (תומר לוי)

תאריך:  11/01/2012   |   עודכן:  11/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים גילו כי הסיכון להתקף לב גבוה פי 21 ביום הראשון לאבל על מותו של אדם קרוב, וגבוה פי 6 בשבוע הראשון
עופר וולפסון
שר האוצר יובל שטייניץ חתם על תקנות שיעברו לאישור ועדת הכספים, לפיהן יצרנים אשר מחזור עסקותיהם קטן מ-1.95 מיליון שקל, יוכלו ב-2012 להגיש דיווח על בסיס קבלת מזומן    במקביל, יוגדל מספר העוסקים המדווחים על בסיס דו-חודשי
אביתר בן-צדף
גם אשתו הורשעה יחד עם עוד רבים בפרשה    התביעה אומרת, שפרסלי הרוויח כ-21 מיליוני דולר בעסקות השוחד - במזומן, בנכסי דלא-ניידי ובמכוניות.,שקיבל בתמורה להטיית המכרזים
איתמר לוין
אימן מחיסן נהג בזמן פסילה, ברח משוטרים בנהיגה פראית לאורך 10.5 ק"מ וניסה לשבש את החקירה - והכל בזמן שעונש מאסר על תנאי היה תלוי ועומד נגדו
מירב ארד
כך מבקש ח"כ וקנין ממשרד התחבורה ומרשות התעופה האזרחית    נכים ובעלי מוגבלויות יידרשו לעבור בדיקת כשירות רפואית על-מנת לקבל רישיון טיס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il