X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ירידה במספר תלונות צרכנים כנגד שרות לקוי והפקעות מחירים; תופעה חדשה: תלונות צרכנים מועברות בהפצת דואר ויראלית
▪  ▪  ▪

עליה בשיעור של כ-15% במספר תלונות הגולשים בפורומים לצרכנות נרשמה בחודש אוגוסט בהשוואה לחודש יולי, זאת לאחר יציבות שנצפתה בחודש שעבר. באוגוסט התפרסמו כ-195 תלונות וקרוב לכ-2,500 תגובות בפורומים השונים לצרכנות, לעומת כ-170 תלונות וקרוב לכ-2,000 בחודש יולי. כך עולה מסריקת הפורומים המובילים שמבצעת מחלקת האינטרנט בחברת יחסי הציבור "גוב קרטין עיתונות ותקשורת".
בחודש אוגוסט נרשמה עליה משמעותית (בשיעור של כ-5%) כנגד אתרי מכירה ברשת, זאת לאחר עלייה קטנה (בשיעור של כ-2%) שנרשמה ביולי. בתשעת החודשים האחרונים נרשמה עליה שיטתית במספר התלונות כנגד אתרי המכירה ברשת, להוציא חודש יוני בו נרשמה ירידה.
העלייה המתמשכת במספר התלונות נגד אתרי המכירה ברשת נובעת, ככל הנראה, מעליה משמעותית בהיקף הקניות באתרים אלה.
חברות הכבלים רשמו החודש עליה בשיעור של כ-3% (מ-6% ביולי ל-9% באוגוסט) במספר התלונות נגדן. שיעור נגד חברות הסלולר ונגד ספקיות האינטרנט נותר ללא שינוי - 4%.
בקטגוריית 'הפקעות מחירים' נרשמה החודש ירידה משמעותית בשיעור של כ-9%, 10% ביולי לעומת 1% באוגוסט. במקום הראשון נמצא נושא המוצר הפגום עם 30% מהתלונות, ובמקום השני נושא השרות הלקוי עם 21% מהתלונות.
תופעה חדשה נצפית בחודשיים האחרונים: הגולשים מפיצים את תלונותיהם ותלונות צרכנים אחרים באמצעות דוא"ל שרשרת. מדובר בתופעה חדשה יחסית שתפסה תאוצה לאחרונה.
צרכנים שאבדה תקוותם לאחר מסכת התכתבויות/ תביעות/ בירוקרטיה, 'מספרים את סיפורם' ברשת, למען ידעו אחרים להיזהר. הדוא"ל הויראלי מתפשט במהירות ומהווה נזק חמור לגורם שכיזב.
להלן התפלגות תלונות הצרכנים בנושאים השונים, פורומים:
תפוז, נענע, ynet, b.s.h., דו"ח שירות וכלבוטק לחודש אוגוסט: מוצר פגום- 30%. שירות לקוי- 21%. קניות באינטרנט- 15%. מתוכם: 4% נגד אולסייל, 2.5% נגד סקאל, 1.5% נגד the bid, 1.5% נגד אקסלנט, 1.5% תלונות כלליות, 1% נגד iwin, 1% נגד נטאקשן, 0.5% נגד p1000, 0.5% נגד המכרז הישיר, 0.5% נגד בקבוק ו- 0.5% נגד סופרנט. חברות הכבלים- 9%.
מתוכם: 2.5% נגד תבל, 2.5% נגד yes, 2% נגד ערוצי זהב ו- 2% נגד מת"ב. הטעיית צרכנים- 9%. חברות הסלולר- 4%. מתוכם: 2% נגד פלאפון, 1.5% סלקום ו- 0.5% נגד אורנג'. ספקיות אינטרנט- 4%. מתוכם: 1.5% נגד בזק בינלאומי, 1.5% נגד ברק ו- 1% נגד נטוויז'ן. כרטיסי אשראי- 1.5%. מתוכם: 1% תלונות כלליות ו- 0.5% נגד כ.א.ל.
בנקים - 1.5%. חברות תעופה - 1.5%. מתוכם: 1% נגד ארקיע ו-0.5% נגד KLM. חברות ביטוח - 1.5%. בזק - 1%. הפקעות מחירים - 1%.

תאריך:  01/09/2003   |   עודכן:  01/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
החברה אינה עומדת בחלק מדרישות הבנקים להבטחת חובותיה לטווח ארוך
מירב לוי
העצור: סופיאן סטיטי היה מעורב בתכנון וביצוע פיגועים רבים; ביטא נהרס ביתו של פעיל תנזים
ענבל אביב
דורון קלאוזנר מונה למנהל האגף העסקי; עו"ד יורם אלרואי מונה ליועץ משפטי ראשי לחטיבה העסקית
אלונה קורן
שרון ענה לטענות של שר הפנים, אברהם פורז, לפיהן לא ייתכן שהנגיד לבדו מחזיק בכוח כלכלי רב כל כך
Nfc
השר מודי זנדברג: עצם הקמת ועדת אור, והמסקנות אותן תפרסם, עלולים לפגוע בכושר ההרתעה של משטרת ישראל; השר לפיד: יש לקבל את המלצות הוועדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il