X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם וורלדספאן
▪  ▪  ▪

המשווקת המובילה באירופה של בתי המלון באינטרנט בוחרת בטכנולוגיה של וורלדספאן עבור מערכת הזמנות החדשה שלה.
וורלדספאן חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם משווקת מובילה של בתי-המלון דרך האינטרנט CnG Hotels מדאבלין, אירלנד. וורלדספאן תספק ל CnG- טכנולוגיה המאפשרת הזמנת חדרים מהירה ונוחה דרך האינטרנט.
תוכנת Pre-Paid Hotel Program (הזמנת בתי מלון בתשלום מראש) מעניקה לסוכנויות נסיעות גישה חופשית למעל לשבעת אלפים בתי מלון ברחבי העולם, כולל Golden Tulip, Best Western, Choice, Utell וזאת במחירים נמוכים יותר מאשר הזמנה הרגילה של בתי מלון. Pre-Paid Hotel Program מציעה חיפוש מהיר בזמן-אמת ומירב הפרטים הודות בית המלון כולל תמונות. תוכנה ניתנת להורדה ישר למחשב האישי של סוכן הנסיעות.
טים וורייט , סגן נשיא לפיתוח עסקי בוורלדספאן אמר: "וורלדספאן לוקחת לראשונה את היכולות שלה בתחום המסחר האלקטרוני על מנת לייצור מוצר שעונה לצרכים הספציפיים של CnG. המשמעות היא שהם יכולים להציע ללקוחותיהם שירות ממוחשב החוסך כסף וזמן עבור המלונאים. אנו משתמשים ביכולות שלנו כחברה מובילה בענף הנסיעות האלקטרוני ויוצרים טכנולוגיות חדשניות. לקוחותינו יכולים לצפות מאתנו לפתרונות חדשניים המותאמים בדיוק לצורכיהם."
מנכ"ל ויו"ר CnG פינבר פוואר (Finbarr Power) ציין: "מערכת זו שונה מאחרות בכל שהיא מהווה הפתרון הממוחשב היחיד במינו להזמנת חדרי מלון שמשתלב בצורה מלאה עם מערכות הזמנות החדרים של רשתות בתי המלון ועם מערכות של משרדי הנסיעות ואתרי אנטרנט. אנו יכולים לספק את השירות הזה לכל מלון וסוכנות נסיעות, בלי קשר לספק הטכנולוגיה בו הם משתמשים."
הליך הממוחשב של הזמנת החדרים הוא בעל יתרונות ברורים עבור המלונאים. רוב תוכניות המסחר למלונות עדיין כוללות תהליכים ידניים כגון שליחת פקסים על אישור ההזמנה למלון היעד. דבר זה גוזל זמן ומאמץ ויכול להוביל לטעויות רבות. בעזרתה של וורלדספאן תוכנת Pre-Paid Hotel Program של CnG מאפשרת להימנע מפעולות ידניות, הליך ההזמנה הוא פשוט ויעיל. העלויות הנמוכות מאפשרות למלונות להציע הנחות גדולות יותר על מחיריהם דרך האינטרנט.
מלונאים וסוכני הנסיעות המעוניינים לשמוע עוד על תוכנית Pre-Paid Hotel Program של CnG מוזמנים ליצור קשר עם Zara Stassin, מנכ"לית Hoteleaders, בטלפון מס': 8411 648 305 1+
אודות CnG Hotels Ltd.
CnG Hotels Ltd. שמשרדיה הראשיים נמצאים בדאבלין, אירלנד, הינה חברה בבעלות פרטית ואחת המשווקות הגדולות והמובילות באירופה של חדרי מלון דרך האינטרנט. החברה מסוגלת לשווק חדרי מלון דרך מעל 4,000 נקודות אלקטרוניות כולל סוכנויות נסיעות וחברות תעופה כגון KLM ו-אייר לינגוס (Aer Lingus).
בנובמבר 2002 נכנסה CnG לשוק האמריקני באמצעות חברת Hoteleaders והיא חתומה על סכמי שיתוף פעולה עם מאות סוכני נסיעות מובילים בארה"ב ועם רשתות בתי מלון כגון Carlson ,Uniglobes ו- .Radiusהיקף העסקות של CnG בארה"ב הינו מאות מיליוני דולרים.
אודות חברת וורלדספאן
חברת וורלדספאן הנה ספקית עולמית של מידע אלקטרוני בנושא נסיעות, מוצרי אינטרנט, וכן יכולות מסחר אלקטרוני (E-commerce) עבור סוכנויות נסיעות, ספקי שירותי נסיעות וכן תאגידים ברחבי העולם. שלושת תחומי העיסוק של החברה הנם שירותים המיועדים לספקי נסיעות, מסחר אלקטרוני ומערכות הפצה עולמיות לענף הנסיעות.
מערכת ההזמנות של וורלדספאן מספקת לכמעט 20,000 סוכנויות נסיעות ומשתמשים אחרים ברחבי העולם נתוני נסיעות ויכולת להזמנת מקומות עבור שירותי נסיעות מהספקים המובילים בעולם. וורלדספאן הנה החברה המובילה בשוק בתחום המסחר האלקטרוני עבור ענף הנסיעות. מעל 50% מכלל ההזמנות המקוונות של סוכנויות הנסיעות מבוצעות באמצעות וורלדספאן. המשרד הראשי של החברה נמצא בעיר אטלנטה במדינת ג'ורג'יה בארה"ב.
לפרטים נוספים, נא לפנות לאתר האינטרנט של החברה:"www.worldspan.com".

תאריך:  11/09/2003   |   עודכן:  11/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il