תקציב הפרסום של "לנדיזראל" מקבוצת הביטוח "איילון" בהיקף מדווח של 500,000 דולר יטופל ע"י משרד הפרסום "אזימוט" מקבוצת באומן-בר-ריבנאי.
עם לקוחותיו של משרד הפרסום אזימוט נמנים: איקאה, אפריקה ישראל, ג'מבו ישיר, טבע, קר שרותי רפואה, פוסטרמדיה, י.ח.דמרי, שכון עובדים, מרכז הבניה הישראלי, הקניון הגדול פ"ת, רשת דיונון, ועוד...
"לנדיזראל" מקבוצת "איילון" משווקת את ביטוח זכות הקניין בנדל"ן. ביטוח זה משפה רוכשי נדל"ן פרטי או מסחרי כנגד סיכונים רבים ומגוונים הקיימים בכל עסקת נדל"ן כגון מרמה, זיוף, רשלנות, חובות מס קודמים הרובצים על הנכס, עיקולים, שיעבודים וצווי הריסה, טעויות אנוש ברישום העיסקה ועוד, אשר עשויים להביא לכך שהרוכש לא יוכל לממש את זכויותיו בנכס או לרשום את הנכס על שמו.
בכך מונע ביטוח זה מצבים בהם רוכשי הנכס מאבדים את כספם בעסקת נדל"ן, שהיא כידוע אחת העסקות המשמעותיות ביותר שעושה אדם בחייו ואחת המשמעותיות ביותר שעושה חברה עסקית. בארה"ב נחשב ביטוח זה כבטוחה בעלת ערך עליון, ומהווה חלק בלתי נפרד מכל עסקות הנדל"ן הפרטיות או המסחריות.
"לנדיזראל" נמצאת במו"מ עם הבנקים למשכנתאות לרכישת ביטוח זה גם על ידיהם כדי לחזק את תיקי האשראי שלהם, מה שיאפשר את מכירת תיקי המשכנתאות בשוק המשני והנפקת אג"ח בדירוג גבוה, כפי שהדבר קיים כבר שנים רבות בשוק המשכנתאות בארה"ב.
לדברי הגב' נחמה רחמני-סברון, מנכ"לית חברת "לנדיזראל", עקב הפעילות הגוברת של החברה התקבלה החלטה אסטרטגית לעבוד עם משרד פרסום אשר ירכז את הפעילות השיווקית והפרסומית.