X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנדז'וקיץ' ופיסארו כבשו. 1:2 לארסנל על כוכבי מלזיה. שאלקה-מילאן 1:0
▪  ▪  ▪
חזר הצבע לפנים, רובן (gettyimages)

הקבוצות הגדולות באירופה מתחילות להיכנס לקצב לפני פתיחת העונה הרשמית. אחרי ההפסד 3:2 לנאפולי בשבוע שעבר, באיירן מינכן 'הוציאה את העצבים' על בייג'ין גואן כשהביסה אותה היום (שלישי) 0:6 במסגרת ידידותית. מילאן ניצחה 0:1 את שאלקה בגלזנקירשן ואילו לארסנל הספיק 1:2 על כוכבי מלזיה במסע במזרח הרחוק.

באיירן מינכן - בייג'ין גואן 0:6
כבר אחרי 10 דקות קלאודיו פיסארו, שחזר לבאיירן מברמן, בעט כדור לקורה ומשם ניתז לרגלו של וואנג צ'נגקינג שדחק לשערו הוא וקבע 0:1 לגרמנים. סגנית אלופת גרמניה עלתה ל-0:2 שניות ספורות לאחר מכן בזכות שער נגיחה של אריאן רובן מבישול של ג'רום בואטנג.

דקה להפסקה, פיסארו נגח את השלישי אחרי פעולת הכנה יוצאת מהכלל של פרנק ריברי. 16 דקות לסיום היה זה תומאס מולר שדחק מקרוב את ה-0:4. מאריו מנזוקיץ', הרכש מוולפסבורג, הכניע את השוער הסיני בדקה ה-79 בבעיטה מקצה הרחבה וקבע 0:5. שתי דקות לאחר מכן מאריו גומז, מי אם לא הוא, חתם את תוצאת המשחק.

שאלקה - מילאן 1:0
הרוסונרי מתחילים להתרגל לחיים ללא זלטאן איברהימוביץ'. רוביניו ואל שהאראווי פתחו בהתקפה של המילאנזים שהבקיעו את השער היחיד במשחק בדקה ה-64. דאבל פס מצויין בין רוביניו לאורבי עמנואלסון, הסתיים בשער של האחרון מזווית לא פשוטה. בהמשך, קלאס יאן הונטאלר שנכנס במחצית השניה החמיץ כשנגח משישה מטרים החוצה.

אינטר-קומו 2:3
החבורה של אנדרה סטראמצ'יוני הזיעה מול הקבוצה מהליגה השלישית באיטליה. יוטו נגאטומו היפני העלה את הנראזורי ליתרון בדקה ה-6, והבלם אנדרה ראנוקיה קבע 0:2 בדקה ה-28. עמנואלה ברדלוני (41) צימק ל-2:1, לפני שרודריגו פלאסיו הרכש החדש מגנואה כבש את השלישי 13 דקות לסיום. מאצוקה הקטין שתי דקות לסיום עבור הקבוצה הצנועה מאגם קומו.

ארסנל - כוכבי מלזיה 1:2
בניגוד לבווארים, הקבוצה של ארסן ונגר לא טיילה במשחק האימון שלה הערב. ארסנל, בהרכב חסר מאוד, הסתפקה ב-1:2 במלזיה על קבוצת כוכבים של הליגה המקומית. אזמי מוסלים העלה את המארחים ליתרון, אבל שני שערים בדקות הסיום של תומאס אייזפלד (87) וצ'וקס אנקה (90) הספיקו בשביל המהפך של התותחנים.

תאריך:  24/07/2012   |   עודכן:  24/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
יזם נדל"ן ומי שהיה מנהל הסניף המרכזי של הבנק הוציאו ממנו במירמה מיליוני שקלים במשכנתאות פיקטיביות    נדונו ל-13 חודשי מאסר בפועל כל אחד
עופר וולפסון
דוח ביקורת לעבודת ועדת זקן שפרסם ארגון אמון הציבור מתייחס להמלצה לפשט את המוצרים הפיננסיים ומחירם וליצור כלי אפקטיבי להשוואת ריביות, אשר נעדרת התחייסות להכללת מוצרים חוץ בנקאיים באותה השוואה
איתמר לוין
דניאל קטיפיאן נהרג בחצרו של תלמוד תורה באופקים כאשר גדר ברזל התמוטטה עליו    ביהמ"ש מטיל את האחריות על משרד החינוך, עיריית אופקים והעמותה החרדית שהפעילה את בית הספר    העירייה ניסתה לגלגל את האחריות על הוריו של הילד
תומר לוי
חלוץ הפועל חיפה מספר על המשבר שחווה עקב מות אביו
עופר וולפסון
האתרים האפשריים נמצאים בסמוך לשבי ציון, לרגבה ולקיבוץ לוחמי הגטאות    תיבדק איכות מי הים במפרץ עכו כאפשרות לחלופה רביעית בסמוך לעיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il