"סיסקו משקיעה בשנה למעלה מ-3 מיליארד דולר בפיתוח וחוסכת 2.1 מיליארד דולר מיישום הטכנולוגיות שהיא עצמה מפתחת. בצורה זו, מצליחה סיסקו לממן כמעט את כל מוצרי וטכנולוגיות הפיתוח של הדור הבא" - כך אמר גרי דרוטין, מנכ"ל סיסקו ישראל, בכנס סיסקו אקספו.
כנס סיסקו אקספו 2003 נמשך יומיים, ומלון דייויד אינטרקונטיננטל בת"א רושת כולו בנקודות גישה אלחוטיות לאינטרנט (WLAN) ותפקד כ"Hot Spot" - ה"נקודה החמה" הגדולה בישראל.
בכנס השתתפו מנהלים בכירים מכל חברות התקשורת הגדולות בישראל בהם סמנכ"לי בזק, פאול וייסבאך, ליפא אוגמן מסלקום ובינה רזינובסקי מבזק בינלאומי.
מנהלים בכירים של סיסקו הגיעו מחו"ל ובראשם מארק דה-סימונה, סגן נשיא בכיר לשיווק ופיתוח עסקי וג'ורג' בוטיפול, סגן נשיא לאזור הים התיכון.
דרוטין הוסיף, כי סיסקו ושותפיה בישראל: בזק, בזק בינלאומי ביזנס, סלקום, בזקכל, 012, הד און, בינת תקשורת, יבמ, נטקום, מוטורולה מערכות מידע, NCR, CA, קורן-רון - ימשיכו השנה להוביל בארץ את חזון הרשת הניידת והרשת המכונסת מעל פרוטוקול IP וכן קישוריות IP באחסון מידע.
"אני מעריך שהמעבר שהחל בעולם מטלפוניה מסורתית לטלפוניית IP יימשך ביתר שאת. האקספו היה הזדמנות טובה למנהלי רשתות תקשורת במאות ארגונים גדולים וקטנים לקבל שדרוג מקצועי ולהתעדכן בחידושים במוצרי ה-IP שלנו ובטכנולוגיות אבטחה מתקדמות", אמר דרוטין.