X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נובל
▪  ▪  ▪

נובל מביאה שירותי Web אל הזרם המרכזי של המיחשוב
נובל מכריזה על גירסת בטא לצפייה ללקוחות נבחרים ועל מהדורת הבטא הפתוחה הקרובה של Novell extend 5 - הגרסה האחרונה של מערך פיתוח יישומי Web של החברה.
כלי פיתוח ויזואלי פורצי דרך עושים יצירת שירותי Web לקלה מאי-פעם. השילוב של Novell extend ו- Nsure מצרף יחד שירותי Web ואבטחה מבוססת זהויות.
נובל מקילה יותר מאי-פעם בעבר על הפיכת יישומים ומשאבי נתונים המוגבלים לייעוד יחיד, לשירותי Web פתוחים. נובל גם מאפשרת להוציא שירותים אלה מעבר ל- Firewall ולהגיע אל לקוחות חדשים, לבנות שותפויות יעילות יותר, ולתת לעובדים גישה מהירה יותר למשאבים עסקיים.
בכנס BrainShare בברצלונה הכריזה נובל על שחרור Novell extend 5 - הגרסה האחרונה של מערך פיתוח יישומי Web של נובל, המביאה איתה כלי פיתוח ויזואליים חדשניים, העושים יצירת שירותי Web לקלה כמו פעולת Drag and Drop.
"לאייסר אירופה היווה מערך Novell extend את הכוח המניע להפיכת הפוטנציאל של שירותי Web לערך עסקי אמיתי, ואנו מתלהבים מהשיפורים בגרסה 5, שייקלו עוד יותר על תוכניות הפיתוח שלנו", אמר הווארד צ'אונג, מנמ"ר חברת המחשבים אייסר ב- EMEA.
"בעזרת נובל עברנו מתכנון קונספטואלי להטמעה מהירה, תוך קיצור הלו"ז האגרסיבי שלנו בזמן התהליך", אמר צ'אונג. "עתה יכול יישום שירותי ה- Web שלנו לקחת אותנו לכל אחד ממספר כיוונים שונים. Novell extend יותר מאשר ענה לאתגרי הטכנולוגיה הנוכחיים שלנו, וגם מיצב אותנו להתקדמות מהירה וגמישה בעתיד".
5 Novell extend גם ייחודי בין פתרונות שירותי Web בזכות התמיכה הרב פלטפורמית שלו למגוון רחב של שרתי יישומים - כולל WebSphere, WebLogic, Tomcat ושרת יישומים exteNd עתיר הפרסים של נובל עצמה - ובזכות האינטגרציה שלו עם טכנולוגיית ניהול זהות מאובטח.
"יכולת נובל לעזור ללקוחות ליצור שירותי Web מבוססי סטנדרטים, לספק שירותים אלה דרך פורטל מותאם, ואז לשלוט על גישה אליהם על בסיס זהות המשתמש, היא גישה היוצרת בידול לטובת נובל", אמר כריס סטון, סגן יו"ר נובל. "שילוב זה של פיתוח יישומי Web Novell extend וניהול זהות מאובטח Nsure Novell מעלה מדרגה את תפיסת שירותי Web מאובטחים. יצרנים רבים מדברים על איזון העוצמה של שירותי Web עם הגנת האבטחה - אך לנובל יש בפועל הכלים כדי לעשות זאת".
הגרסה האחרונה של מערך Novell extend מציגה גישה מהפכנית בבניית יישומי Web - סביבה ויזואלית מקצה לקצה, המביאה פיתוח יישומים מונחי שירותי אל הזרם המרכזי של IT. עם כלי פיתוח ויזואליים אלה וכישורי Drag and Drop פשוטים בלבד, יכולים מפתחי יישומים להפוך מערכות Legacy לשירותי Web, לתזמר אותם לתהליכים עסקיים, וליצור פורטלים אינטראקטיביים בלי לכתוב שורת קוד יחידה.
5 Novell extend גם מצויד במתקין מאוחד חדש, כך שהמערך המלא ניתן להתקנה בפחות משעה - ולכניסה מהירה לפעולה. עם תמיכה חדשה במערכת הפעלה לינוקס, בנוסף ל- NetWare, חלונות, סולאריס, HP-UX ו- AIX - תמיכת הפלטפורמות של 5 Novell extend הנה ללא תחרות.
בנוסף, המערך מאפשר ללקוחות לנצל יתרונות שפה סטנדרטיים בתעשייה, כולל Xforms המפשט תהליך יצירת דפי וטפסי Web, מפרט JSR168 המאפשר פעולה בין מערכתית בין רכיבי פורטל Web (הנקראים Portlets) מיצרנים שונים, ומחבר שירות Web מבוסס XLDAP ל- LDAP. תמיכה באלה ובסטנדרטים פתוחים אחרים, עוזרת ללקוחות למקסם את השקעותיהם בטכנולוגיה ולהימנע מנעילה למערך המוצרים של יצרן יחיד.
"שחרור 5 Novell extend יהיה ציון דרך מרכזי לנובל, וצעד עצום קדימה בזמינותם של שירותי Web לכל חברה, גדולה או קטנה", אמר כריס סטון. "הודות לפשטות של מערך הכלים הויזואליים, יכולים מפתחים ארגוניים הבונים מערכות עסקיות עליהן מסתמכות חברות היום, לבנות את הדור הבא של יישומי Web. עם מחזור פיתוח מהיר וחסכוני יכולים עסקים לספק במהירות למשתמשים מרוחקים, לקוחות או שותפים גישה מאובטחת מבוססת Web למשאבים הדרושים להם, לשלב מערכות עסקיות שונות, להתקדם לכיוון ארכיטקטורה גמישה מבוססת סטנדרטים, וליצור יישומים הפורצים גבולות ארגוניים".

תאריך:  24/09/2003   |   עודכן:  24/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il