X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חמד אצל מלאגה, אלמוג כהן פותח עונה ומול מי נאתכו? הכל מחכה כאן
▪  ▪  ▪
חמד. ימשיך להפציץ? צפו בצמד שלו במחזור הפתיחה

הקיץ עוד רגע מאחורינו, הכדורגל חוזר ואיתו גם שגרירינו ברחבי היבשת שמקווים לכמה שיותר דקות על הדשא. רגע לפני שסוף השבוע יוצא לדרך החלטנו לעשות לכם סדר בשלל הפעילות של הכדורגלנים הישראלים ברחבי אירופה.

יום שישי
הבונדסליגה יוצאת לדרך, אבל בליגה השניה בגרמניה בן שהר יקווה לרשום הופעת בכורה במדי הרטה ברלין שתארח את יאן רגנסבורג (19:00). בהונגריה ידין זריס וקבוצתו החדשה אויפשט ייפגשו את MTK בודפשט (20:00).

יום שבת
 העניינים יתחממו כמובן בשבת. בפולין תתארח ויסלה קראקוב של מאור מליקסון (פתח נהדר את העונה) את פודז'בסיקידזה, בה משחק לירן כהן לדרבי ישראלי (14:30). ב-19:00 אבירם ברוכיאן  ופולוניה ורשה ייפגשו את לך פוזנן.

בסקוטלנד(14:45), בירם כיאל וסלטיק ינסו להשיג ניצחון בכורה בליגה מול אינברנס. תשומת לב גדולה יחסית צפוי למשוך אלמוג כהן שיקווה למקום בהרכב של נירנברג, שתתארח אצל המבורג (16:30) במחזור הראשון בגרמניה.

שגרירינו בבלגיה יתחילו את סוף השבוע שלהם בשבת, כאשר בירסחוט של דור מלול ורועי דיין תשחק מול שרלרואה של מתן אוחיון (21:00). בוורן של גל שיש והחיזוק החדש מוחמד גאדיר תתארח את קורטרייק (21:00).

אחרי שהרשים במיוחד עם צמד במחזור הפתיחה  בספרד, תומר חמד ינסה להמשיך את המומנטום עם מאיורקה ודודו אוואט, שתתארח במשחק קשה אצל מלאגה (00:00), שהתקרבה השבוע להופעה היסטורית בליגת האלופות.  

יום ראשון
הנציג השני בליגה השניה בגרמניה, גילי ורמוט, יקווה להמשיך את פתיחת העונה הטובה שלו (2 בישולים בשבוע שעבר) עם קייזרסלאוטרן, שתפגוש במגרשה את מינכן 1860 (14:30). ברוסיה, עוד שחקן ישראלי לוהט, ביבארס נאתכו, יפגוש עם רובין קאזאן את זניט סנט פטרסבורג (15:00).   

בבלגיה נקבל עוד דרבי ישראלי, כאשר סטנדרד ליאז' של דודו ביטון ומאור בוזגלו תתמודד מול מכלן של לירוי צעירי (15:30). מאוחר יותר (19:00) גנק של אליניב ברדה תארח את זולטה וארחם ואילו שלומי ארבייטמן וגנט יתמודדו מול לוקרן. את הופעת הישראלים יינעל ליאור רפאלוב, שנמצא בכושר נהדר וינסה להמשיך את התקופה הטובה עם ברוז', שתפגוש את מונס (21:30).

בליגה השניה בספרד גיא אסולין רוצה להמשיך לצבור דקות במדי ראסינג סנטאנדר. שתתארח במסגרת המחזור השני אצל קורדובה (23:00), אחרי שביום הפתיחה נכנעה 1:0 ללאס פאלמאס. בצרפת, לעדן בן בסט וברסט ממתין משחק חוץ קשה אצל סנט אטיין (18:00).

תאריך:  23/08/2012   |   עודכן:  23/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
קורא לשר החינוך לנהוג זהירות מונעת בטרם תוכנס טכנולוגיה העלולה לגרום קרינה לילדים    "אני חושש שיבוא יום ונבכה כולנו על הנזקים הבלתי הפיכים שאנו במו-ידינו גרמנו לדור העתיד"
עופר וולפסון
ממרס 2013 יחושב גם מחיר רכב משומש לפי קוד דגם אחיד וייחודי הרשום ברישיונו    התקנה תחסל הפערים בין שווי הרכב במחירונים השונים לבין מחיר הרכב בפועל, שכן היא תחייב את כל הגורמים בענף להשתמש בקודים
עופר וולפסון
בשיחה נדונו נושאים הקשורים למזרח התיכון וגם נושאים כלכליים המעסיקים כעת את אירופה ואת ישראל כאחד
עופר וולפסון
רשמה רווח מהשכרת נכסים של 16.4 מיליון שקל    הרווח הנקי הכולל ברבעון השני: כ-20 מיליון שקל    האסיפה כללית של החברה אישרה היום את הסכם ההקצאה לקבוצת הראל בהיקף של כ-15 מיליון אירו    מנכ"ל החברה שלמה זוהר: "נגדיל את היקף היח"ד בברלין ל-6,000"
עופר וולפסון
בית הזיקוק של החברה בלואיזיאנה סבל אשתקד מהצפות, אך כעת פעל בצורה מלאה    החברה דיווחה גם כי היא מצפה לתוצאות טובות ברבעון השלישי לאור מרווחי הזיקוק הקיימים והשיפור בפעילות בתי הזיקוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il